Foto's Nordschleiffe

Hoe bedoel je dat dan? Ik begrijp uit je verhaal dat ie er nu na die val achter is gekomen dat het niet verstandig was...
Maargoed, niet zo boeiend meer...maar kan het gewoon niet begrijpen dat ie wel is gaan rijden...

Jah eind juni krijgt ie zijn zware rbw dus..
 
Ik vind het erg rot voor hem dat hij gevallen is.
Maar dat onverzekerd rijden zit tegelijkertijd óók in mijn achterhoofd, snappen jullie ?

Ben wel blij dat hij zélf niets heeft overgehouden aan dit ongelukje.

Natuurlijk zijn we daar blij om, stel je voor..
Onverzekerd rijden terwijl je 3 weken later wel verzekerd was... dat snap ik niet hoor |(
 
Ik denk dat onze mening ruim voldoende op het forum te lezen is. Of het erg zinvol is om op deze manier door te gaan?? Ik weet het niet, maar volgens mij kunnen we beter stoppen.

Als ik mijn R1 op de Ring plat zou leggen dan zou ik daar enorm van balen. Als er daarna ook nog eens 100 man over mij heen kruipen om te vertellen dat het met die hoge snelheden er wel eens een keer van moest komen dan zou ik waanzinnig balen.

Dus ik denk dat mijn boodschap duidelijk is, ik zeg stoppen met die handel!!

Dank u.
 
Ik denk dat onze mening ruim voldoende op het forum te lezen is. Of het erg zinvol is om op deze manier door te gaan?? Ik weet het niet, maar volgens mij kunnen we beter stoppen.

Als ik mijn R1 op de Ring plat zou leggen dan zou ik daar enorm van balen. Als er daarna ook nog eens 100 man over mij heen kruipen om te vertellen dat het met die hoge snelheden er wel eens een keer van moest komen dan zou ik waanzinnig balen.

Dus ik denk dat mijn boodschap duidelijk is, ik zeg stoppen met die handel!!

Dank u.

We waren al gestopt ;)
 
Als ik mijn R1 op de Ring plat zou leggen dan zou ik daar enorm van balen. Als er daarna ook nog eens 100 man over mij heen kruipen om te vertellen dat het met die hoge snelheden er wel eens een keer van moest komen dan zou ik waanzinnig balen.
Best, Paul. Ik zal erover ophouden. Maar ik wil nog wel even zeggen dat jij hier een voorbeeld geeft die ik niet kan plaatsen met dit topic. We hebben het hier over onverzekerd rondrijden op de openbare weg. Is wel even iets anders.

Bij deze wens ik Takumi dan ook veel sterkte met het opknappen van zijn fiets en hoop ik dat hij straks "volgens het boekje" de weg opgaat.
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 09 juni 2002 23:11 schreef Sander 900 RR het volgende:Best, Paul. Ik zal erover ophouden. Maar ik wil nog wel even zeggen dat jij hier een voorbeeld geeft die ik niet kan plaatsen met dit topic. We hebben het hier over onverzekerd rondrijden op de openbare weg. Is wel even iets anders, toch ?

Bij deze wens ik Takumi dan ook veel sterkte met het opknappen van zijn fiets en hoop ik dat hij straks "volgens het boekje" de weg opgaat.

:^
Maar blijft idd lullig voor hem!
Wens hem dan ook sterkte en voorspoed ÉN geduld toe voor de toekomst! :}
 
Op zondag 09 juni 2002 23:11 schreef Sander 900 RR het volgende:Best, Paul. Ik zal erover ophouden. Maar ik wil nog wel even zeggen dat jij hier een voorbeeld geeft die ik niet kan plaatsen met dit topic. We hebben het hier over onverzekerd rondrijden op de openbare weg. Is wel even iets anders, toch ?

Bij deze wens ik Takumi dan ook veel sterkte met het opknappen van zijn fiets en hoop ik dat hij straks "volgens het boekje" de weg opgaat.

OK, maar wat ik bedoel is het volgende. De waarheid mag best gezegd worden, en ik denk er het zelfde over als de meeste van jullie, maar we moeten er niet over blijven doorzagen.
 
Best, Paul. Ik zal erover ophouden. Maar ik wil nog wel even zeggen dat jij hier een voorbeeld geeft die ik niet kan plaatsen met dit topic. We hebben het hier over onverzekerd rondrijden op de openbare weg. Is wel even iets anders.

Bij deze wens ik Takumi dan ook veel sterkte met het opknappen van zijn fiets en hoop ik dat hij straks "volgens het boekje" de weg opgaat.

:^

Altijd al eens willen doen :P
 
Tuurlijk is het erg dat hij een ongeluk heeft gehad en tuurlijk is het fijn dat hij er geen letsel aan overgehouden heeft

....maar...

...Wat een ongelovelijke sukkel !!!!!!!

Ik heb geen goed woord over voor mensen die op een fiets rijden waar ze niet toe bevoegd zijn (>25 dus)

Je zult #!@#!#!@$%##@$@# maar hebben dat zo'n kloothommel je kennis/dochter/zoon enz.. aanrijd

Laat dit een les zijn voor andere 25kw rijders

en over de kosten ... eigen schuld dikke bult ...
 
Ik denk dat onze mening ruim voldoende op het forum te lezen is. Of het erg zinvol is om op deze manier door te gaan?? Ik weet het niet, maar volgens mij kunnen we beter stoppen.

Als ik mijn R1 op de Ring plat zou leggen dan zou ik daar enorm van balen. Als er daarna ook nog eens 100 man over mij heen kruipen om te vertellen dat het met die hoge snelheden er wel eens een keer van moest komen dan zou ik waanzinnig balen.

Dus ik denk dat mijn boodschap duidelijk is, ik zeg stoppen met die handel!!

Dank u.


:^

kappuh!
 
Laatst bewerkt:
Oeps, ik zie slotjes aankomen...

Ffff kappen jongens, en weer on-topic graag!
 
Ok, on topic:

Was er veel verkeer op de Ring?
Iemand een camera op de tank gehad? :)
Nog rare dingen meegemaakt op de Ring zelf?

En het allerbelangrijkste:

Lekker gereden allemaal? Over een jaar (of 2) zal ik ook van de partij zijn. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan