Fotoshoot klaverblad Gorinchem 5 april 's middags

McGuinness

MF veteraan
15 dec 2004
3.261
0
Isle of Man, Douglas, Bray Hill
Hallo mensen is er animo voor om morgen met z'n allen naar klaverblad Gorinchem te komen en foto's te maken van iedereen? Ik heb morgenmiddag vrij, maar geen reet te doen omdat we zouden gaan rijden maar mijn motor heeft schade dus kan ik niet rijden. Zo maak ik me toch nog nuttig.

Als er veel animo is en het weer is goed, dan zal ik er zijn! Maar eerst even afwachten of er veel zin en tijd hebben anders heeft het niet zoveel zin als ik kom.
 
ben bang dat de meeste mensen moeten werken morgenmiddag :P
Ik ben vrij maar ik ga ook niet komen. Mijn kenteken is al een aantal keer genoteerd dan wel een onvrijwillig babbeltje gemaakt daar op de vluchtstrook en ik vermoed dat er toch wel een politieautootje even komt kijken morgen als je dat zo aankondigt ;)
 
Dan kom ik morgenmiddag wel effe jullie uitlachen met het koekblik.
})

Over het algemeen is dit niet de manier van aankondigen mr. too slow van begrip.
:+
 
ben bang dat de meeste mensen moeten werken morgenmiddag :P
Ik ben vrij maar ik ga ook niet komen. Mijn kenteken is al een aantal keer genoteerd dan wel een onvrijwillig babbeltje gemaakt daar op de vluchtstrook en ik vermoed dat er toch wel een politieautootje even komt kijken morgen als je dat zo aankondigt ;)

:^
 
Das echt vragen om gezeur met de hermandad... Een fotoshoot op een klaverblad organiseren. :X |(
 
Ik hoop dat je een zelfontspanner op je toestel hebt, want ik ben bang dat je op deze manier alleen rondjes gaat draaien :+
 
Das echt vragen om gezeur met de hermandad... Een fotoshoot op een klaverblad organiseren. :X |(
Ik denk dat er ook zo'n statiefje van de blauwe tussen gaat staan. En hij maar rondjes rijden: "sta ik er goed op jongens?" "Ja hoor, draai nog maar wat rondjes, gaat lekker zo" :+ whahaha
 
Ik denk dat er ook zo'n statiefje van de blauwe tussen gaat staan. En hij maar rondjes rijden: "sta ik er goed op jongens?" "Ja hoor, draai nog maar wat rondjes, gaat lekker zo" :+ whahaha
schater.gif
 
Dan kom ik morgenmiddag wel effe jullie uitlachen met het koekblik.
})

Over het algemeen is dit niet de manier van aankondigen mr. too slow van begrip.
:+

:+ Als ik het een maand van tevoren aankondig is de kans TE GROOT en dan zou het pas echt dom zijn. Ik ben niet achterlijk natuurlijk! Hehe! En dan nog? Als we daar staan onder het viaduct en iemand trek even een bougiekabel los als de politie erbij komt?

'Ja onze vriend heeft pech agent. We kijken even waar het probleem in zit.' Er zijn zooooooveel manieren waarop je onze sterke arm voor de gek kan houden en ermee weg kan komen! Net of dit iets bijzonders is het gebeurt elk jaar en al lukt het dan niet op klaverblad Gorinchem, dan is er altijd wel ergens een mooi bochtje of industrieterreintje. Wij doen het ieder jaar met koninginnedag en ieder jaar verkassen we om het uur, omdat de politie ons dan weer gevonden heeft.

Ik zou me trouwens echt lullig vinden als agent je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en kan niets doen. Gewoon goed organiseren en ze kunnen je niets maken. :]

In ieder geval wordt het nu niks. Ik ga morgen wel iets anders verzinnen. Je moet toch wat he op je vrije dag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan