Fourstroker en de Xciting 500i

Klinkt goed ja! En die 4road, ideaal dat ie half zo breed is, ik moet daar ook erg aan wennen bij mijn Suz Sixteen. Zodra de uitlaat een beetje gaar is, of ik zin heb om geld uit te geven, gooi ik er ook een 4road op incl. 2 dynoruns om het verschil te zien.
 
Zit nu aan de 600 kilometer, verbruik zit rond de 1 op 20.

Wel iets anders dan de Yamaha Giggle met z'n 1 op 55 B|

Vanochtend liet hij mij even in de steek, totaal geen reactie bij het op contact zetten.
Dacht misschien buddy niet goed dicht gedrukt ( blijft lampje branden ) maar helaas die zat goed dicht.
Dan maar de auto pakken en de accu meenemen om aan de lader te zetten maar bij het los draaien van de accupool begon het lampje onder de buddy weer fel te branden.
Boel vastgezet, starten en lopen :?

Remmen begonnen ook steeds beter aan te voelen, eergister met een ST1100 het traject Bergsche Bos gereden maar die kon niet echt wegrijden, moest af en toe aardig in the brakes maar die hielden zich goed :)

Wat ik bij de Giggle echt miste was de bescherming tegen de wind en regen, dat is bij de Xciting echt goed voor elkaar.
Alleen de schouders een beetje nat maar de rest gewoon droog en ook met pot op geen last van regen in het gezicht door de standaard hoge ruit.
Ben benieuwd wat straks het lagere R ruitje gaat doen.

Lange duur test in de ScooterXpress is begonnen, volgende maand een verslag met waarschijnlijk de resultaten van de 4road en de Polini variateur.
 
Laatst bewerkt:
Ha fourstroker.
Goed om te horen dat het zo bevalt. Met alleen een pot op mn kop lijkt me ook wel wat. Want door het xmax ruitje nu komt juist alle wind extra in je gezicht. Misschien weer iets voor later. Eerst nog de 4road bij je afrekenen, heb je hem al? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan