fraude FJR 1300?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lody60

MF'er
12 jan 2007
105
1
Hallo Beste mensen........

Hebben jullie dat ook gelezen op de markt plaats een FJR 1300 van 2004 met 14000km.....kreeg een mailtje van een dame dat de motor in Engeland stond deze wordt verzonden en je betaalt de helft van de transport kosten.....

Hebben nog meer mensen hier op gereageerd? :(
full
 
En of je het even via Western Union wilt overmaken op een rekening in Nigeria :z

Niet intrappen dus..... verder zoeken zou ik zeggen ;)
 
Laatst bewerkt:
en toch is lody60 al sinds januari 2007 MF'er (ster). Met een beetje lurken zou je toch moeten weten dat dit oplichterij is.

groeten
 
ik had precies zo'n advertentie gevonden van een yamaha R6, alleen de sukkel had zijn verhaal niet kloppend gemaakt.

zijn verhaal was, Ik moet de motor echt binnen een week kwijt ivm mijn verhuizing naar Engeland waar hij niet heen kan.
Dus ik reageren kan ik dan een keer komen kijken? zijn antwoord.
Nee want hij staat op dit moment in Engeland, maar als je hier even geld naar over maakt word hij verscheept naar Nederland via dit bedrijf (gaf link naar gare knutsel site) en heb je 6 dagen proeftijd. als hij jou in die 6 dagen niet bevalt word het geld terug geboekt.


oh, en of ik vedere vragen in het Engels kon mailen want hij was een tijdje niet beschikbaar, dus zou zijn "compaan" de vragen beantwoorden, maar hij sprak alleen Engels.


mijn laatste mail naar hun zal ik hier niet herhalen :)
 
Bovenstaande klopt idd................eerst in het ned. en later in het Engels......

ik moet m'n geld overmaken naar....... www.DOR-Comp.com...... deze verscheept de motor en ze houden het geld van mij in beheer tot ik de motor goedkeur en behoud dan wordt het naar de "verkoper "overgemaakt.....
 
Hallo Beste mensen........

Hebben jullie dat ook gelezen op de markt plaats een FJR 1300 van 2004 met 14000km.....kreeg een mailtje van een dame dat de motor in Engeland stond deze wordt verzonden en je betaalt de helft van de transport kosten.....

Hebben nog meer mensen hier op gereageerd? :( [afbeelding]

Dit bewijs dat er dus echt nog steeds potentiele slachtoffers zijn voor die lui....



Soort 3 jarige winterslaap gehouden :? :P
 
heeeeeeee Baksteen .............

ben je hier om mensen af te katten of moet je mensen helpen als modderetter
 
Bovenstaande klopt idd................eerst in het ned. en later in het Engels......

ik moet m'n geld overmaken naar....... www.DOR-Comp.com...... deze verscheept de motor en ze houden het geld van mij in beheer tot ik de motor goedkeur en behoud dan wordt het naar de "verkoper "overgemaakt.....


zelfde site inderdaad, laat die lui lekker in de stront zakken. ik snap niet welke persoon met het iq van een putdeksel geld overmaakt naar iemand die hij nooit gezien heeft voor iets wat hij ook nooit gezien heeft.

magoed, putdeksels zijn ook best slim :X ;)
 
Laatst bewerkt:
jemig onder een steen gelegen de afgelopen jaren??

DIt is al zo oud als de weg naar rome...

Maar anyway, je kan ze ff bezig houden met wat "onzinnige" mails....


T*ringleiers zijn het...
 
Hallo Beste mensen........

Hebben jullie dat ook gelezen op de markt plaats een FJR 1300 van 2004 met 14000km.....kreeg een mailtje van een dame dat de motor in Engeland stond deze wordt verzonden en je betaalt de helft van de transport kosten.....

Hebben nog meer mensen hier op gereageerd? :( [afbeelding]

Is dat de foto van de betreffende motor?

Met zo'n gamma-poortje op de achtergrond en dat ranzige metselwerk dat alleen in Nederland gemaakt kan worden? :X
Die staat in ieder geval dus niet in Engeland. :P
 
Is dat de foto van de betreffende motor?

Met zo'n gamma-poortje op de achtergrond en dat ranzige metselwerk dat alleen in Nederland gemaakt kan worden? :X
Die staat in ieder geval dus niet in Engeland. :P


Het is dan ook totaal onmogelijk een foto van een legitieme advertentie te kopieren?
 
heeeeeeee Baksteen .............

ben je hier om mensen af te katten of moet je mensen helpen als modderetter

Zoek eerst eens ff op het forum rond voordat je quasi beledigt gaat lopen doen, hij heeft namelijk gewoon een punt.
Als je nu nog serieus met iets dergelijks aan komt heb je idd de afgelopen jaren zitten slapen.

Klik hier voor de zoekopdracht

Gesorteerd op startdatum zie je dat het eerste topic al in 2003 geopend werd. Dus 3 jaar is dan nog met een ruime veiligheidsmarge :W

Topic gaat dan ook op slot.

Hier hebben we al genoeg topics over
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan