dit verhaal naar motor-magazine sturen => lezers brieven....
wat denken jullie wat ik het beste zou kunnen doen.
Heel simpel, garantie wordt afgehandeld door bedrijf waar pak gekocht is en betaald, uit jouw verhaal maak ik op, Affetto.
Waar de leverancier van het pak zijn garantie van daan haalt is jouw probleem niet. Jij heb niks met Ducati Benelux te maken, maar alleen met de winkel waar je hem gekocht heb.
Zelfde meegemaakt met Laser uitlaat, terug gestuurd Laser, zij vonden dat het niet onder garantie viel, dealer (van Wijk)wel, heeft mij nieuwe uitlaat gegeven, hij ging het wel met Laser regelen, hoefde ik niet op te wachten.
Zo hoort het, en niet anders.
Heel simpel, garantie wordt afgehandeld door bedrijf waar pak gekocht is en betaald, uit jouw verhaal maak ik op, Affetto.
Waar de leverancier van het pak zijn garantie van daan haalt is jouw probleem niet. Jij heb niks met Ducati Benelux te maken, maar alleen met de winkel waar je hem gekocht heb.
Ligt waarschijnlijk toch aan Ducati benelux want ik heb heel goede ervaringen qua garantie met Dainesse
Ben 3x mee gevallen sinds ik het hebm er waren enkel naden aan het lossen, binne gestuurd (pak was toen meer dan4 jaar oud) GRATIS gefikst op 3 weken
dusDainesse
enDucati
het probleem is dat in oktober Ducati Benelux zei dat het pak meteen naar de fabriek gestuurd moest worden, en nu (na bijna een half jaar dus) ineens om een bonnetje begint te zeuren. Woensdag a.s. komt de garantievent van Ducati bij Leo om het pak te bekijken, maar ik heb nu geen zin om het naar Dainese te sturen, want met het seizoen in aantocht kan ik 'm niet meer missen. Als Ducati meteen goed had gereageerd en dus in oktober om die bon had gevraagd, dan was m'n pak al lang en breed gerepareerd geweest, maar eerst doet Ducati lang en breed volhouden dat er in italie aan wordt gewerkt, terwijl het in italie dus in een hoekje ergens lag weg te teren, en nu beginnen ze zo te zeiken.Wat is dat nou voor gelul, de importeur vraagt om en bon, toch niet zo vreemd.
Je moet gewoon Affetto om opheldering vragen, zij moeten het oplossen. Wat er achter de schermen gebeurd is helemaal niet interressant.
Als Ducati nog steeds op een bon zit te wachten, tegen wie hebben ze dat dan gezegd,precies, Affetto, waarom weet jij dat niet, waarom heeft Affetto geen bon opgestuurd.
Affetto
ehm , doe dan een fotoshop actie , lijkt me ook wel strak danLaat ducati Benelux zien dat je kwaad bent en spuit je duc groen (kawa groen).
maak een foto en stuur deze op naar Ducati en schrijf eronder dat je duc groen zie van ergenis...
Hier kunnen ze volgens mij niet omheen
Laat ducati Benelux zien dat je kwaad bent en spuit je duc groen (kawa groen).
maak een foto en stuur deze op naar Ducati en schrijf eronder dat je duc groen zie van ergenis...
Hier kunnen ze volgens mij niet omheen
hehe, klanten aan't werven RBMgroeten van een andere ducati dealer
zo issutnee ik ken ed al via de ducati mailing list ,en weet dat hij erg tevreden is over zijn dealer en daar kan ik me wel in vinden ,we zien elkaar wel eens op ducati meetings