Full rpm als ik de motor start (zonder gas te geven)

Arawac

MF'er
23 jun 2011
130
0
Delft
HELP

Net een fzx 750 gekocht...

hmmm, ik heb hem in de tuin gezet, totdat ik mijn motor rijbewijs heb :)
nu dacht ik net ik wil wel even luisteren, WTF... start en de motor gaat uit zichzelf naar full rpm in zijn vrij, zonder gas ?... ???? snel uit met engine kill...
Ik heb er niks meegedaan, behalve door een small steegje naar de tuin toe gebracht, hier en daar beetje moeten "wringen" om het stuur langs vuilnisbakken te krijgen, maar verder niets ??
Iemand een idee ?
 
Laatst bewerkt:
branie in de buurt van leiden heeft vast wel wat liggen, kost je inderdaad hoogstens een tientje. en als je per se nieuw wil, zou ik langs h & n in delft gaan. die jongens leveren fantastische service en rekenen amper marge over nieuwe onderdelen, meestal zijn ze even duur als het internet. ik heb daar laatst pakkingen gehaald voor de helft van het geld wat ik op internet kwijt was geweest.
 
Soms heb je van die dagen dat je niet uit bed was gekomen ;)

Enfin, nu weet je ook dat klik ho is en krak te ver. Liever met een losse kap er achter komen dan met de aftapplug in het carter, dat is een stuk lastiger om weer goed te krijgen. :)

Succes met afrijden de volgende keer, met de auto ben ik de eerste keer ook gezakt op zo'n landweggetje waar 1,75 auto past. Ik passeerde zonder de poot van het gas te halen :)

mvg

db
 
:) bedankt allemaal, 'k heb al een oliefilterkap gevonden en ben aan het wachten tot die geleverd word, volgende zal ik zeker Branie even checken. Volgende keer moet ik gewoon normaal doen ...
Als die er weer op zit ga ik mijn voorvork buitenpoten maar eens aanpakken, zit flink wat steenslag op. Heeft iemand nog een tip voor goede blanke lak ?
 
:) bedankt allemaal, 'k heb al een oliefilterkap gevonden en ben aan het wachten tot die geleverd word, volgende zal ik zeker Branie even checken. Volgende keer moet ik gewoon normaal doen ...
Als die er weer op zit ga ik mijn voorvork buitenpoten maar eens aanpakken, zit flink wat steenslag op. Heeft iemand nog een tip voor goede blanke lak ?


je zult het niet geloven, maar mijn vorkpoten[onderzijde] zat ook vol steenslagpitjes
naar de action gegaan, 2 spuitbussen gekocht 1 zilver en 1 blanke lak
resultaat is verbluffend ,kosten nog geen €5,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan