FZ-topic Meeting 2016

buienradar geeft smiddags onweer en veel regen boven de Veluwe.

Het kan dat we het aan het begin voor blijven maar na 3 uur is het echt slecht zoals het u voorspeld word. :(

Wie had deze dag gepland ookalweer... sukkel
 
Bij verplaatsing kijk ik weer of ik kan .
Misschien iets centraler ? En een aansluitende rit van 200 km is wel veel voor mij.
Maar ja ik hoef niet per se de rit te rijden . Naar het meet punt komen kan ook en dan brommers kieken . :Y
 
In Amersfoort prikt de zon er nu doorheen O-)

12/13/14 aug zit ik in de Eifel, we kunnen daar ook meeten natuurlich :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Misschien een vreemde vraag......
Maar zelf kom ik ook van de Veluwe en zag dat jullie zouden gaan rijden vandaag.
Helaas door het wisselvallige Hollandse zomerweer gooien buien roet in het eten.
Is die geplande rit van jullie volgende week, alleen voorbehouden aan FZ motoren?
Of mogen er ook andersoortig merk motoren mee?
Vr Gr Erwin
 
Misschien een vreemde vraag......
Maar zelf kom ik ook van de Veluwe en zag dat jullie zouden gaan rijden vandaag.
Helaas door het wisselvallige Hollandse zomerweer gooien buien roet in het eten.
Is die geplande rit van jullie volgende week, alleen voorbehouden aan FZ motoren?
Of mogen er ook andersoortig merk motoren mee?
Vr Gr Erwin

Hoi. Deze rit is opgezet vanuit het FZ1 en FZ8 topic om er achter te komen wie er allemaal achter die internetnamen zitten.

Andere motoren mogen mee rijden hoor. Van mij in ieder geval. Al zou de focus en onderwerp van gesprek wellicht wel de FZ zijn.
 
Dankje SollX, voor je reactie.
Is geenzins mijn intentie om mezelf op te dringen hoor.
Ondanks dat mijn en jullie fietsen uit Japan komen, begrijp ik heel goed de insteek van de motorrit.
In elk geval bedankt voor je vriendelijke reactie.
 
Misschien een vreemde vraag......
Maar zelf kom ik ook van de Veluwe en zag dat jullie zouden gaan rijden vandaag.
Helaas door het wisselvallige Hollandse zomerweer gooien buien roet in het eten.
Is die geplande rit van jullie volgende week, alleen voorbehouden aan FZ motoren?
Of mogen er ook andersoortig merk motoren mee?
Vr Gr Erwin

Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch. Ik ben heb vorige maand ook aangehaakt bij de Tuono toer :]
Ik denk dat vrouwlief ook meegaat naar de FZ1 meet, zij rijd een Street Triple.
 
Laatst bewerkt:
Berichtje op tijd gelezen, Wachten op de herkansing dus ^^

het was inderdaad echt bagger weer! Op buienradar zag het er op een gegeven moment "te doen" uit, vanuit Gorinchem maar naar huis gereden, eigenlijk 180 km lang alleen maar (miezer)regen gehad.
 
Dank voor de positieve reacties.
Ik rijd doorgaans alleen of met de overbuurman.
Maar zou het best wel plesant vinden als ik eens mee zou kunnen rijden.
Ik woon ook geen eind van Deventer af dus is qua afstand goed te doen.
Vandaag was inderdaad knake weer met veel regelmatige wisselvallige buien.
De komende dagen schijnt dit wisselvallige weer met buien aan te houden.
Met wat geluk gaat het volgend weekend beter weer worden.
Vr Gr E
 
Hallo allemaal.
Het is deze week helaas weer flink wisselvallig weer dat met de nodige buien gepaard gaat.
Maar volgens de voorspellingen schijnt het aankomend weekend toch echt droog en zonnig te gaan worden. (hoop het zo)
Mag ik beleefd vragen aan welke dag aankomend weekend jullie zitten te denken om die motorrit te gaan rijden?
Zou dat dan de zaterdag of de zondag zijn?
Vr Gr Erwin
 
Terug
Bovenaan Onderaan