Gaan er nog MFers naar Fighterama??

Ga je naar Fighterama??

  • JAAAA

    Stemmen: 20 76,9%
  • Neee

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Maar we hadden het over de FighteRama:

full
 
Leuk, leuk, al dat animo...

Dit jaar ga ik ook weer met een cluppie... waarschijnlijk op zondag ja! Ben benieuwd offikjullie zie en andersom. Vorig jaar was erg gezellig.

En de week daarop de motorsale, ook weer feest! *D
 
Tuurlijk ga ik! [edit] Speedjunkie dus! [/edit]

Zo het er nu uitziet op de zaterdag, maar kan eventueel ook zondag worden! Levert allebei met het rooster van mijn meissie geen problemen op!

[edit]F#ck, moet ik ook maar niet met m´n snotverkouden harses op haar peeceetje gaan zitten kloten op de vroege ochtend :9 [/edit]
 
Tuurlijk ga ik! [edit] Speedjunkie dus! [/edit]

Zo het er nu uitziet op de zaterdag, maar kan eventueel ook zondag worden! Levert allebei met het rooster van mijn meissie geen problemen op!

[edit]F#ck, moet ik ook maar niet met m´n snotverkouden harses op haar peeceetje gaan zitten kloten op de vroege ochtend :9 [/edit]

Zeg maar welke dag,ik hoef die zondag ook niet te werken.
Het lijkt mij wel leuk om zondag te gaan,volgens mij gaan er dan meer heen dan zaterdag.

Voortaan eerst ff wakker worden he voordat je wat ga tikken ;)
 
Zeg maar welke dag,ik hoef die zondag ook niet te werken.
Het lijkt mij wel leuk om zondag te gaan,volgens mij gaan er dan meer heen dan zaterdag.

Voortaan eerst ff wakker worden he voordat je wat ga tikken ;)

Had volgens mij beter ff het snot uit m´n ooghoeken kunnen wrijven... :X
Waarom moet ik nu ineens denken aan een aflevering van "The Young Ones"? :r :9 O-)

Ja X4-boys, ga nou maar gewoon de Zondag, veel gezelliger want dan zijn de NitrousBrothers er ook !!

Hmmmm... Anders toch maar de zondag doen? Al enig idee hoe laat jullie die kant op gaan?
 
Ik heb zojuist een brief van Fighters Magazin ontvangen dat ik ook ben uitgenodigd als 1 van de 12 kandidaten om Miss FighteRama te worden...
Nu nog bekijken of ik ga...
 
Ik heb zojuist een brief van Fighters Magazin ontvangen dat ik ook ben uitgenodigd als 1 van de 12 kandidaten om Miss FighteRama te worden...
Nu nog bekijken of ik ga...

Moeten we je komen aanmoedigen? O-)

Volgens mij heb ik nog ergens een streetfightersmag liggen met wat foto´s van vorig jaar! Zal anders wel ff kijken of ik wat kan scannen...
 
Het is wel wat stil geworden sinds chantay melde dat ze is uitgenodigd om mee te doen aan de miss fighterama verkiezing :?
Is iedereen een beetje verlegen geworden ofzo?
Ik ga iig zondagochtend om een 6.30/6.45 weg richting speedjunkie,daar een koppie doen.
Dan hopen we om er om een uur of 10 te zijn.
 
[me]Tensive gaat proberen om zondag erheen te gaan.
[/me]


Geen idee waar het is, maar das een probleem voor dan ;)
 
Tussen 9.30 en 10.00 bij jou lijkt me prima ( kan ik daarvoor mooi nog ff trainen ;) )

@ Bral: voor de gezelligheid dan ?
om 10 uur in Tiel, pfeeeewwwww, ik drink wel koffie met jullie op Street en Track, het weekend daarvoor is al motorsale dus ik moest dit weekend maar es ff wat nuttigs doen......(en uitslapen dus)
 
Moeten we je komen aanmoedigen? O-)

Volgens mij heb ik nog ergens een streetfightersmag liggen met wat foto´s van vorig jaar! Zal anders wel ff kijken of ik wat kan scannen...

Zou leuk zijn geweest :) maar niet nodig, ik heb mezelf vanwege vele dingen die momenteel spelen afgemeld voor de verkiezing. Iedereen die er heen gaat veel plezier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan