Gaat mijn motor gestolen worden??

Wordt hij gejat?

  • Ja

    Stemmen: 144 89,4%
  • Nee

    Stemmen: 17 10,6%

  • Totaal aantal stemmers
    161
Status
Niet open voor verdere reacties.
3 noord-afrikanen die over de schutting kijken waar je motor staat, uit belangstelling voor motortechiek.

als jij meteen denkt dat ze hem willen gappen dan ben je een racist!
we hebben veel meer last van boeren die te hard rijden op de trekker


was getekent,

Jan Stikvoort
 
als jij meteen denkt dat ze hem willen gappen dan ben je een racist!

Niet gaan overdrijven hé... Je moet het wel een beetje in z'n context plaatsen, tot 3 maal toe en op terrein waar deze niet zouden mogen zijn. Als de buurvrouw er dan nog (onbewust) een schepje bovenop doet, heb je snel een reden om je ongerust te maken :Y
 
3 noord-afrikanen die over de schutting kijken waar je motor staat, uit belangstelling voor motortechiek.

als jij meteen denkt dat ze hem willen gappen dan ben je een racist!
we hebben veel meer last van boeren die te hard rijden op de trekker


was getekent,

Jan Stikvoort

Noord afrikanen, Marokkanen , tunesiers, Algerijnen misschien. ik Gok op de eerste en waarschijnlijk gaat de belangstelling verder dan motortechniek.
 
Vind het een beetje flauw dat omdat er toevallig een paar Noord Afrikanen naar je motor kijken dat er meteen bevestigend geroepen wordt als je je afvraagt of hij gestolen gaat worden...

Ziezo dat was het politiek correcte gedeelte.

Nu het antwoord op je vraag; Absoluut!
 
gewoon met je motor naar de moskee gaan op vrijdagavond en vragen of je er een antidiefstalverzekering kan kopen...
 
3 noord-afrikanen die over de schutting kijken waar je motor staat, uit belangstelling voor motortechiek.

als jij meteen denkt dat ze hem willen gappen dan ben je een racist!
we hebben veel meer last van boeren die te hard rijden op de trekker


was getekent,

Jan Stikvoort
meen je dat nou serieus of???

3 buitenlanders die naar zn motor staan te kijken en een plannetje te staan trekken, en die er snel uit naaien als de buurvrouw buiten komt.


kijk je nooit opsporing verzocht...

'' het viel op dat de mannen een noord afrikaans uiterlijk hadden''
nee BITCH.. het zou opvallen als ze eens een keer voor de verandering NEDERLANDS waren !

maar goed, word de motor gegapt was de vraag, ik zou zeggen... grooooote kans van wel dus tref zeker ff goeie maatregelen
 
AK47's for everyone!!

Ik zou gaan campen in de tuin en ze omleggen.. Scheelt de maatschappij ook weer geld..
Eigenlijk ben je gewoon een held, en je hebt je motor dan nog..

:Y
 
Geef anders eens wat meer info
-wat voor motor
-wat is de dagwaarde
-wanneer ben je op (ski)vakantie
-Hoe sterk zijn de sloten
:+

Weet je inmiddels of t schoonmakers oid zijn en voor welk bedrijf ze werken(busje?)
Wellicht kun je zelf al wat meer info over de personen verzamelen....
 
Maakt geen zak uit welke huidskleur ze hebben.
Drie "foute" gasten (hoe ze er ook uitzien, die meerdere malen gaan kijken is gewoon onraad. Of ze op je motor uit zijn, of iets anders maakt eigenlijk niet uit.
Voortaan met 1 oog open slapen......
 
Maakt geen zak uit welke huidskleur ze hebben.
Drie "foute" gasten (hoe ze er ook uitzien, die meerdere malen gaan kijken is gewoon onraad. Of ze op je motor uit zijn, of iets anders maakt eigenlijk niet uit.
Voortaan met 1 oog open slapen......
Ik mis een haakje .....
 
Ik weet niet waar jullie die 3e persoon van halen. het waren er 2. Zo veranderen hele verhalen dus. Straks staan er nog 3 mannen in mijn tuin te kijken naar de borsten van mijn buurvrouw die aan het schoonmaken was!!! :+

Dat ik een klein beetje vertel hoe ze eruit zien, is niet racistisch bedoelt, ik geef gewoon een korte beschrijving, al vind ik het altijd leuk om te zien hoe andere mensen daarop reageren. Ben anders vorige week nog prima geholpen door een vriendelijke Marokkaan toen mijn motor niet wilde starten en ik even wat hulp nodig had. En voor de lolbroeken, dat was niet de aanleiding van dit alles :)

Hij staat er nog steeds btw. Wat mij betreft mag het topic dicht, zal 'm wel weer (laten) openen als ie weg is, maar denk dat de kans groter is dat ik 'm een keer tegen de vlakte rijd dan dat ie gejat wordt ondanks de extra interesse. Extra maatregelen worden wel getroffen en verder zie ik het wel. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan