Kun je ze mooi in de woonkamer op temperatuur laten komen?Ik ben heel blij met de middenbok op mijn ouwe lullen xjr. Lekker makkelijk met wielen eruit halen
Zelf breng ik ze dan weg voor bandenwissel een dagje uit naar een strand of pretpark.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kun je ze mooi in de woonkamer op temperatuur laten komen?Ik ben heel blij met de middenbok op mijn ouwe lullen xjr. Lekker makkelijk met wielen eruit halen
Naked bikesOn topic maar weer.
ABBA Superbikestand. Een paddockstand is voor mensen die in de vorige eeuw zijn blijven hangen....Paddock stand, een middenbok is voor ouwelullen motoren.
Of de Pack-Jack. hetzelfde idee, maar werkt makkelijker.Of een trial-jack, ook handig voor onderweg:
Bartang Trail Jack
Deze compacte motorstandaard is onmisbaar om bij motoren zonder middenbok ook onderweg een lekke band te kunnen repareren en eenvoudig de ketting te smeren.www.bartang.eu
Of de Pack-Jack. hetzelfde idee, maar werkt makkelijker.
ABBA Superbikestand. Een paddockstand is voor mensen die in de vorige eeuw zijn blijven hangen.... Bekijk bijlage 1504451
Ik ook niet niet maar er zijn genoeg motorrijders die helemaal geen eigen onderhoud doen dus ook voor olie verversen en ketting spannen naar hun motor reparateur gaan ( Niks mis mee overigens ! ).
Kans dat die een Scottoilerketting smeersysteem of iets hebben is denk ik ook een stuk groter.
Dus, dan heb je het ook niet nodig.
ik weet wie de betreffende dealer is.
ken de zaak niet persoonlijk maar staat volgens mij toch ook niet heel slecht bekend...
Maar dit topic ging geloof ik over een kapotte Ducati.
De PackJack is er in 2 versies. De niet-instelbare, en (je raadt het al) de wel-instelbare.....Heb jij die?
Ik had daar wel eerder naar gekeken maar het is maar 1 hoogte ( dacht ik ) dus je kunt 'm niet aanpassen.
Kan voor een straat motor de goede hoogte zijn maar misschien voor een "off road" model te laag?
Zie er ook geen maten bij staan ( wat ik nogal storend vind ;-) maar je kunt uit 2 versies kiezen dus welke is goed voor welke motor?
Ik vind het wel fijn om er één bij me te hebben die op alle motoren past zodat je iemand anders ook kunt helpen
dat is makkelijk googlenHet grote voordeel is een lagere Co2 uitstoot van 15 tot 20% (beter voor het milieu) en een prettige bijkomstigheid meer vermogen, omdat E85 een hoger octaangehalte heeft 104 tegenover 95 van gewone benzine ongelood 95 aan de pomp
De link naar je website in je profiel doet het niet (daar moet http/ voor).ja staat ook wel gewoon in zn vorige topic Heb er 1 keer zakelijk mee van doen gehad, was ook de laatste keer.
Maar maakt nu ook niet meer uit wie het was, TS wordt er niet beter van (wel armer )
@TS, denk dat je hier nooit heeeeeuuul ver vandaan kan wonen, kom hier es een keer langs. Bied je een gratis check aan om te kijken wat het euvel is (omdat je al zoveel ellende gehad hebt)
Oh goeiedat is makkelijk googlen
dat is makkelijk googlen
Ik ben bij de topic-start beginnen te lezen maar ben uiteindelijk afgehaakt.On topic maar weer.
man man man.......
Ik ben bij de topic-start beginnen te lezen maar ben uiteindelijk afgehaakt.
Het is nauwelijks te geloven dat iemand zo te pakken is genomen/ zich zo te pakken heeft laten nemen.
Je koopt een motor waar bij nader inzien toch wat probleempjes in zitten.
Dan komt de 1e (onaangekondigde) rekening van €2500. Daarna nog een (onaangekondigde) rekening van €2500 en vervolgens nog een keer €300.
Toen ben ik afgehaakt met lezen....................
Maar beste TS,......................
Dat je een misser hebt gemaakt bij de aankoop, dat kan gebeuren, maar was niet nodig geweest.
Niet slim, want had dan iemand meegenomen met verstand van zaken.
Maar dat je daarna €5300 zo maar over je heen laat komen is voor mij onbegrijpelijk.....................?????
Wat hierboven al is geopperd, had je voor de aanschafprijs + €5300 beter een spik-splinternieuwe kunnen kopen.
Nu ben je een hoop geld kwijt en je hebt nog een kneus!
Maar maak je dan nooit de afspraak bij reparatie dat wanneer er iets raars in beeld komt dat je ingelicht wilt worden?
Aan mijn auto sleutel in zelf eigenlijk nooit. Als ie naar de garage gaat, dan maak ik ALTIJD deze afspraak.
Tsja, dan krijg ik soms een telefoontje met mededeling van dit-of-dat is stuk en dat gaat zoveel kosten.
Kan je dan de afweging maken, wel of niet repareren, slooponderdeel, of het desnoods (toch) zelf gaan doen.
Als het waar is wat drplof hier stelt, dan snap ik dat het allemaal zo raar verloopt.Tis voor zover ik kan zien geen dealer (althans, niet van motoren).
Hij maakt geen fouten, want hij raced al sinds 1978.En toch, er staan gewoon zaken op die facturen die eigenlijk wel een beetje discutabel zijn. Als het probleem niet is opgelost, en je moet als monteur wéér de olie vervangen, dan breng je toch niet opnieuw het volle pond bij de klant in rekening? Zelfde aan uren, als jij al 10+ uur hebt besteed aan een probleem en het is niet opgelost dan hoor je jezelf af te vragen of je wel capabel genoeg bent. Dan moet je op z'n minst een flinke tegemoetkoming aanbieden want dan ben je imho gewoon bezig om jezelf bij te scholen ipv het probleem van de klant op te lossen. Ook is het wel lekker makkelijk, gewoon onderdelen vervangen totdat het probleem verdwijnt i.p.v. een goede diagnose stellen.
Nee, ik denk zeker dat TS hier een punt heeft. Dat hij zelf ook niet helemaal slim bezig is geweest, doet daar niks aan af.
Als het waar is wat drplof hier stelt, dan snap ik dat het allemaal zo raar verloopt.
Je brengt je motor toch niet bij een wasmachine-reparateur. Dan is ellende op voorhand te verwachten.
Een specialist met kennis ziet soms in een paar tellen de oplossing, terwijl een goedwillende prutser een week kan sleutelen zonder resultaat.
Tsja, dan zou ik zeggen begin met vervangen bij de koplamp.Ook is het wel lekker makkelijk, gewoon onderdelen vervangen totdat het probleem verdwijnt i.p.v. een goede diagnose stellen.
Nee, ik denk zeker dat TS hier een punt heeft. Dat hij zelf ook niet helemaal slim bezig is geweest, doet daar niks aan af.
Nou @marky regelen die hap, weten wij ook een keer wat er mis mee isja staat ook wel gewoon in zn vorige topic Heb er 1 keer zakelijk mee van doen gehad, was ook de laatste keer.
Maar maakt nu ook niet meer uit wie het was, TS wordt er niet beter van (wel armer )
@TS, denk dat je hier nooit heeeeeuuul ver vandaan kan wonen, kom hier es een keer langs. Bied je een gratis check aan om te kijken wat het euvel is (omdat je al zoveel ellende gehad hebt)
De PackJack is er in 2 versies. De niet-instelbare, en (je raadt het al) de wel-instelbare.....
En ja, daar ben ik importeur van, en ik heb ze ook op voorraad.
De hoogte is afhankelijk van op welk punt je de motor wil oppakken. Een bobbin zit laag, de as een stuk hoger.
Er is dus niet te zeggen welke maat je wel en niet kan oppakken, hangt er ook vanaf hoe schuin je hem zet.
De langste maat is 37cm, de kortste maat 32cm (al kan je hem door een paar extra gaten te boren nog korter maken).