Garage in gebreke stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik houd van een rouw en ruig karakter, een motor met veel koppel onderin.. Ik rijdt nogal sportief en agressief.. De Ducati rijdt dan ook heerlijk en is erg makkelijk wendbaar.. Ook op snelheid en in de bochten perfect! Precies wat ik zocht.. De trilling komt alleen voor bij stoppen/stilstaan.. Verder rijdt ie qua wegligging perfect! Zelfs rechtop zittend is 190 km p/u geen probleem! Zou idd nooit weer een Duc kopen maar wel iets met 2 cilinders met veel PK en koppel op lage toeren.. Maar zoals ik al zei, ben ik er momenteel helemaal klaar mee..
Ik kan jouw agressieve en sportieve rijgedrag niet echt matchen met het slijtagebeeld van de foto van de voorband. Of je moet sportief en agressief in een rechte lijn bedoelen. Dan snap ik het wél.
 
De trilling was toch opgelost? Je bent toch bij Arnold geweest en die constateerde dat er een plaatje bij de remblokken levensgevaarlijk verkeerd gemonteerd was? Of heb ik dat fout?
 
De trilling was toch opgelost? Je bent toch bij Arnold geweest en die constateerde dat er een plaatje bij de remblokken levensgevaarlijk verkeerd gemonteerd was? Of heb ik dat fout?
Klopt helemaal, ik dacht dat Arnold's ontdekking het had opgelost.. Aangezien de trilling sporadisch gebeurt, en ik zeer weinig rij, kom ik er nu pas achter dat het toch niet is verholpen..
 
Klopt helemaal, ik dacht dat Arnold's ontdekking het had opgelost.. Aangezien de trilling sporadisch gebeurt, en ik zeer weinig rij, kom ik er nu pas achter dat het toch niet is verholpen..
Enneh, is het wiel er uit geweest? Koppelingsreservoir wordt btw vaak 10x sneller grijs dan het rem-potje.
 
Klopt helemaal, ik dacht dat Arnold's ontdekking het had opgelost.. Aangezien de trilling sporadisch gebeurt, en ik zeer weinig rij, kom ik er nu pas achter dat het toch niet is verholpen..
Ik heb dit ook gehad op mijn Monster, bleek de as een beetje versleten, waar de as in de lagers komt.
 
Heb je al eens op een andere Monster gereden? Ding is bij HdeB en bij Arnold geweest, ik vraag het me inmiddels serieus af of de trilling die jij voelt niet gewoon normaal is...

Overigens is de radiateur goed gemonteerd. Die hoort maar met 1 bout vast te zitten. Op de steun waar nu geen bout zit, daar schuif de de radiateur overheen. Is ook geen draadgat namelijk. Band verkeerdom is natuurlijk wel weer bijzonder "knullig" in dit hele verhaal.
 
Heb je al eens op een andere Monster gereden? Ding is bij HdeB en bij Arnold geweest, ik vraag het me inmiddels serieus af of de trilling die jij voelt niet gewoon normaal is...

Overigens is de radiateur goed gemonteerd. Die hoort maar met 1 bout vast te zitten. Op de steun waar nu geen bout zit, daar schuif de de radiateur overheen. Is ook geen draadgat namelijk. Band verkeerdom is natuurlijk wel weer bijzonder "knullig" in dit hele verhaal.
Als dit ducati eigen is, dan geen Duc meer voor mij.. Denk dat het niet zo hoort, de Duc trilt niks, alleen bij stoppen/stilstaan, laatste paar meter bij 10 km p/u.. Alsof de ABS er in gaat, maar die zit er niet op..
 
Als dit ducati eigen is, dan geen Duc meer voor mij.. Denk dat het niet zo hoort, de Duc trilt niks, alleen bij stoppen/stilstaan, laatste paar meter bij 10 km p/u.. Alsof de ABS er in gaat, maar die zit er niet op..

Heeft er iemand anders op je motor gereden die je vertrouwd en het trillen kan herkennen?
Misschien kan die helpen naar het vinden van de oorzaak.

Kan toch nooit moeilijk zijn :S
 
Nou, als een ervaren monteur na 5500 euro de zaak nog niet voor elkaar heeft, vrees ik het ergste.
En daarna dus nog een monteur die ernaar gekeken heeft hé!

Dat die beide niet hebben gezien dat de voorband er verkeerdom op zit, dat is dan ook wel weer een bijzonder gevalletje van de wet van Murphy!

Ik hoop gewoon voor je dat je de lol weer wat terugkrijgt in het motorrijden. Een S4 is normaliter gewoon een hele fijne Duc voor op de weg!!
 
Nou ik denk geen 100 uur en dan heeft hij al €55 per uur,elk uurtje minder gaat het uurloon omhoog
Ding heeft ook nieuwe riemen, setje banden, olie, ander voorwiel, etc gehad hé.. die 5500 euro is niet enkel uurtarief geweest.

Begrijp me goed, 5500 euro is echt schandalig om dat te durven factureren. Staat in geen verhouding tot waarde van de Monster ook, althans nmm.
 
Ding heeft ook nieuwe riemen, setje banden, olie, ander voorwiel, etc gehad hé.. die 5500 euro is niet enkel uurtarief geweest.

Begrijp me goed, 5500 euro is echt schandalig om dat te durven factureren. Staat in geen verhouding tot waarde van de Monster ook, althans nmm.
Trek er is €1000 materiaal af wat er lang niet in zit,hou je €4500 over de kan je makkelijk 1 1/2 weekvoor werken maar dat heeft hij echt niet gedaan hoor
 
Maar die civiele rechtszaak doet Marky niet .
En dan kunnen we hier nog maanden lang er over gaan schrijven over wat en Hoe etc etc.
Marky pakt de motorzaak die zijn ducati verpest heeft niet aan.

Wel klagen ,op,tv komen
Maar erna door,pakken en de betreffende motorzaak aanpakken via de kantonrechter Die civiele zaken en in dit geval deze klacht ook zou doen doet Marky niet.
Een sociaal advocaat in deze heb je ook niet benaderd.
Als je zo zeker bent van je zaak had je dit al lang via een advocaat kunnen gaan spelen naar die motorzaak toe.
Of eventueel via je rechtsbijstand als je daar verzekerd voor was.
Maar ook dat heb je allemaal niet gedaan.
Dan is het voor mij op den duur zo je doet niks hou dan op met doorgaan in dit topic erover anders moet je de motorzaak wel aanpakken.

Zo niet sluit het af en stop,met modder gooien naar die motorzaak.
Je zegt en schrijft en beweerd veel maar zonder uitspraak van een kantonrechter heb je juridisch helemaal niks.

Wat je nu doet is de motorzaak in kwestie zwartmaken ,dat is laster en smaad.
Kan ook wezen die motorzaak gaat jouw aanpakken doordat je hem blijft zwart maken op sociale media.
Dat kan die motorzaak nu ook doen naar jouw Marky dus pas maar op .
Terug vallen op,hij heeft me motor verpest kan niet.
DAn zegt de kantonrechter daarop. dan had je die motorzaak maar moeten aanpakken juridich in een civiele procedure bij de kantonrechtbank.
Iedereen leest mee op dat internet ook zo die motorzaak.
En dat kan ook tegen je gebruikt worden Marky.

Iederen doet nu mee in dit topic ieder heeft zijn of haar mening erover,
De motorzaak kan dit ook spuugzat zijn en jouw hierover gaan aanpakken juridisch en of je daar onderuit komt geen idee.
Het is niet goed voor je dit gedoe op internet over die motorzaak.
Hij heeft dan veel bewijs last dik 20 pagina,s motorforum gedoe wat niet echt positief voor je uitpakt.
Dat is ook het nadeel van sociale media het kan ook tegen je gebruikt worden.

Verder ken ik beide partijen de motorzaak en Marky in dit gerezen conflict niet dus ik ben neutraal.
Dit zeg ik omdat anders mensen weer zeggen dat ik de motorzaak steun ofzo.
Ik heb wel enig kennis van het juridisch recht in Nederland vandaar dat ik zeg wees voorzichtig met uitlatingen op sociale media over een zaak of iemand.
Die uitlatingen ,het kan ook tegen je gebruikt worden.
 
Laatst bewerkt:
Trek er is €1000 materiaal af wat er lang niet in zit,hou je €4500 over de kan je makkelijk 1 1/2 weekvoor werken maar dat heeft hij echt niet gedaan hoor
Dan heb je hier toch niet goed meegelezen.
Facturen zijn uitgebreid bekeken hier. En ondanks dat alles lomp omschreven is. Kloppen die facturen, veel werk en materialen. Iemand had eerder aan de rem moeten trekken na communicatie dat is de enige fout die beide partijen gemaakt hebben.
 
Dan heb je hier toch niet goed meegelezen.
Facturen zijn uitgebreid bekeken hier. En ondanks dat alles lomp omschreven is. Kloppen die facturen, veel werk en materialen. Iemand had eerder aan de rem moeten trekken na communicatie dat is de enige fout die beide partijen gemaakt hebben.
Waar hebben wij het over als topic starter marky er verder niks meer mee doet en geen juridische stappen neemt tegen die motorzaak.
Dan praten wij over iets wat topic starter blijkbaar ook niet meer interesseert anders had hij echt wel juridische stappen genomen.
Dus waar maken wij ons eigenlijk nog druk over alle verhalen voor en tegen er gebeurt toch niks in de rechtszaal.
Een beetje werk. Er voor doen op aanwijzing van frank visser etc doet marky ook niet dus tja.
Of juridisch loket bellen of een advocaat of rechtsbijstand.
Blijkbaar durft marky niet omdat hij ondanks als zijn beweringen het niet aan durft.
Zegt ook wel iets toch.
Dat wij er nog over schrijven hier is eigenlijk dan zinloos en uitmelken van het onderwerp wat topic starter toch niet juridisch aanpakt.
Zinloos geklets vind ik het nu worden dit topic als er niks juridisch in deze gebeurt.

Ook omdat topic starter even terug in dit topic klets over verkoop.van die Ducati en daarbij bedragen noemt die ook niet reëel meer zijn.
Eerst overal vertellen hoe kut klote die Ducati nu is met trillingen en dan de hoofdprijs voor dat barrel vragen dan ben je ook de weg kwijt als ik erover nadenk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan