garmin zummo xt electrisch aansluiten

26 dec 2020
49
26
hoi heeft er als eens iemand een Garmin aangesloten op een dragstar 1100 deze doe ik het liefst op bestaande bedrading zodat als het contact uitstaat er geen stroom meer op de navigatie staat
 
Niet op een Dragster, maar een standaard truc is de stroom van de koplamp aftappen. Een vorige motor van mij had daar een verbinding met kabelschoentjes. Dan zorg je voor van die aftap kabelschoentjes ( TRU COMPONENTS 1582973 Huls voor platte stekker Met vertakking Insteekbreedte: 6.30 mm Insteekdikte: 0.80 mm 180 ° Deels | Conrad.nl ), die zet je ertussen, en je hoeft de bedrading niet eens aan te passen.
dat zou mooi zijn is dit niet het geval bij mij zou het eventueel alleen de stekkers wisselen zijn
 
Ik zou zoals magnamaniac zei het stadslicht nemen,en niet de koplamp.
Want de koplamp gaat waarschijnlijk pas branden als de motor loopt,en als je je grootlicht op zet kan de spanning van je dimlicht wegvallen.
 
Dan zoek je inderdaad best een draad waar spanning op komt als je het contact op zet.
Bij de meeste Yamaha's van die leeftijd kan je de verlichting niet meer zelf op zetten,en gaat de koplamp pas branden als de motor loopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan