Als de Garmin op kleine weggetjes in tekst aangeeft dat de afslag na 900 mtr is.
Maar in werkelijkheid maar 150 mtr, dan moet je soms best stevig remmen.
Goeie tip !Heb hetzelfde probleem gehad. Twee nieuwe accu's en nieuwe mount en niets hielp. Van het ene op het andere moment was hij opeens leeg of bijna leeg. Nu had ik hem op geschakelde plus aangesloten, wat bij mijn oude 550 wel handig was.
Van arre moede maar eens direct op de accu aangesloten (met zekering ertussen, natuurlijk) en geen probleem meer!
Mogelijk heeft de electronica er last van als hij gelijk met andere apparaten wordt ingeschakeld?
Mijn 590 zit permanent op de motor en het bijladen tijdens het rijden is een ramp.
Als ie volledig opgeladen in de houder wordt gezet krijg ik na een week al de melding dat de batterij bijna leeg is op het moment dat ik het contact uitzet en een week later sluit de 590 meteen af nadat ik het contact uitzet.
Ik heb ondertussen 2 accu's gekocht, bij beiden met een speld de stekkertjes aangeduwd, maar nog steeds slechte verbindingen.
Na een 550 en een 660 is dit m'n derde Garmin, maar het is meteen de slechtste van de drie.
Het enige voordeel boven een Tomtom is nog de bediening van m'n VirbXE, maar als die de geest geeft voor m'n Zumo overlijdt, dan is dit meteen mij laatste Garmin.
Het lijkt wel of Garmin de motorrijder niet meer als klant wil.
Vraagje,
Heb afgelopen weekend geprobeerd om met twee 590 routes te delen middels bluetooth.
Dat wilde niet werken.
Is dat een bekend probleem of is er een specifieke handeling voor nodig ?
Via 'Apps' 'Deel Route' gekozen en route geselecteerd, andere Zumo gezocht en gevonden.
Op de ontvangende Zumo komt een PIN-code te voorschijn, maar die kan ik op de verzendende Zumo niet invoeren.
Wat gaat er mis ?
Je bedoelt Waypoint?
Die zitten ook in Hilversum, 'k kan daar inderdaad wel eens een keertje langs gaan... Thnx!
Ik heb verder alleen nog maar op de bank zitten navigeren. Snelheid van het renderen van de kaart is wel een verademing tov de Z660. Daar was uitzoomen echt uit den boze
Ik heb laatst een motorroute gedownload die je bij een fout terugstuurde naar het begin van de route wat de route onrijdbaar maakte!
Beste lezers, ik rijd met een Garmin zumo 660.
Stel even dat ik een route ga uitstippelen in Basecamp en deze ga rijden en ik mis een afslag, stuurt hij je dan door naar een volgend punt, of moet je deze punten handmatig invoegen?
Ik heb laatst een motorroute gedownload die je bij een fout terugstuurde naar het begin van de route wat de route onrijdbaar maakte!
Ik ga volgende week naar het Sauerland en ben met de routes bezig, maar ik wil daar op dat moment natuurlijk niet tegenaan lopen.
Kortgezegd, hoe maak ik de route zodanig dat hij gewoon herberekend als ik een afslag mis?
Heb al diverse youtube filmpjes gekeken maar zeker weten doe ik het niet...
Is er al bekend wanneer de nieuwe kaarten van de garmins uit komen ? CN 2019.10 NT(U)
Nope, niet bekend. Maar lijkt me dat dat niet lang meer duurt.
Dat zou inderdaad een goede verklaring zijn en dan is het ineens een stuk logischer.Ik heb er wel eens over nagedacht wat de gedachte aan de nummering van de kaarten is.
Het beste wat ik bedenken kon was dat 2019.10 betekent dat de kaart een "houdbaarheidsdatum" heeft tot einde 1e kwartaal 2019. Wat dus ongeveer een jaar is.
Na verloop van tijd krijg je ook een melding dat de kaarten ouder dan een jaar zijn. Dit bevestigd mijn theorie dan ook.