Gebakken lucht/ verloedering

gijs75

Rookie
14 jun 2005
6
4
Eindhovuh
Ga ik vanochtend mn banden op pompen. Moet ik gvd betalen. Wat is dat voor een onzin..
Het is lucht en niet een duppie of zo, wat al kei veel zou zijn voor de slijtage aan de lucht-pomp en het kleine beetje electriciteit, nee gewoon 50 ct. Da's meer dan een gulden!
Uiteindelijk bij de witte pomp dan maar mijn banden opgepompt, die doen het nog wel op de ouderwetse manier..
Waar is de tijd gebleven dat "ze" nog je benzine in de tank doen, een beetje service mag toch wel...|
 
....moet jij is ff kijken wat ze op't circuit vragen voor een mars/ colaa'tje/toiletbezoek/ ijsje/......dit rijtje kost je al 10 pleuritereuro's...

8-) ...hmm.. d'r zit handel in lucht...
 
dat is al veel langer dat je moet betalen. Maar goed, die apparaten waren ook wel erg vaak stuk door jan en alleman die met die dingen liep te smijten. Gewoon een voetpompje kopen en lekker thuis voor je gaat rijden alles checken ;)


De BP bij ons om de hoek heeft trouwens nog steeds gratis lucht :}
mag ook wel gezien de bakken geld die ik daar wekelijks neerleg om mijn zuipende poes vol te gooien :P
 
bij ons is t nog gratis... maar thuis hebben voor de auto zo'n ding liggen. moet je in de sigarettenaansteker douwen op n knoppie duwen. en klaar! :)

(moet dan wel mn motor naast de auto zetten, maar das niet zo'n prob) :)
 
Gewoon een voetpompje kopen en lekker thuis voor je gaat rijden alles checken ;)

Bij de gammel koop je voor nog geen 35 pleuro een heel handig compressortje, die op 220V werkt, maar ook op 12V. Handig ding, met hulpstukken, metertje en zelfs een ingebouwde lamp... :)

Heb je geen pompservice meer nodig... ;)
Ow... voor dat geld kan je wel weer 70x bij de pomp langs... :P
 
Gisteren voor de gein eens op de motot naar mijn werk gereden. Kwam er op de snelweg achter dat mijn banden wel wat lucht konden gebruiken. Ik heb drie tankstations aangedaan en geen van de luchtapparaten lustte pin, creditcard of chipknip!!!

Ik zeg: Levensgevaarlijk! Moet je verongelukken omdat je geen 50 eurocent op zak hebt??
 
ben het niet met viccie eens ,

Vroegah had je van die pompen die aan een sissend ventiel hingen , die werden idd veel gejat.gemold en ja dat kost geld.
Maar tegenwoordig komt er meestal een slang uit de muur. Daar valt toch niet veel aan te mollen. Nee dit is bezuinigen op service bij grote tankstions langs de rijkswegen.

Daarom zeg ik: geef de kleine ondernemer met zijn kleine tankstationnetje wat vaker een bezoekje met je motor ,vaak is de lucht en advies wel gratis.
 
Betalen voor m'n lucht,... prima
maar dan mot er niet zo'n stang van 30 cm aanzitten waardoor ik m'n
ventiel dubbel sta te vouwen omdat die pijp niet goed langs remschijven kan
 
Tja,kocht vandaag 3 motortijdschriften en 2 pakjes shag. Kostte me 23 euro nog wat. Is gvd meer dan 50 ouderwetse guldentjes. Tankte laatst even op de hoek hier beide auto's en de motor. Samen144 euro. Is GVD meer dan 300 ouderwetse guldens. En maar volhouden dat we niet genaaid zijn met de euro.

Lucht is hier trouwens gratis op de hoek.
 
Hartstikke leuk die mini compressors, maar dan wel met een goede bandenspannings meter je spanning controleren he?
Bij mij om de hoek is het ook nog steeds gratis en een digitale die behoorlijk nauwkeurig is.
 
Bij de gammel koop je voor nog geen 35 pleuro een heel handig compressortje, die op 220V werkt, maar ook op 12V. Handig ding, met hulpstukken, metertje en zelfs een ingebouwde lamp... :)

Heb je geen pompservice meer nodig... ;)
Ow... voor dat geld kan je wel weer 70x bij de pomp langs... :P
werkt dat goed??zooon gamma pompje???anders ga ik er 1 kopen..ben ik ook van dat gelul af..
 
Je bedoelt dat je benzine nu nog goedkoop vindt????
 
Waarom niet gewoon zo'n zware voetpomp, om nou telkens je auto ernaast te moeten zetten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan