Geef je mening over de MM2005

Jouw mening:

  • Goed

    Stemmen: 4 4,4%
  • Matig

    Stemmen: 2 2,2%
  • Slecht

    Stemmen: 2 2,2%
  • K*T

    Stemmen: 13 14,4%
  • Voor herhaling vatbaar!

    Stemmen: 60 66,7%
  • Eens en nooit meer!

    Stemmen: 9 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    90

Phr3ak

MF veteraan
5 nov 2003
17.394
14
Apeldoorn
Zoals de topic naam al aangeeft, geef hier je mening, opmerkingen of sugesties over de Mega Meeting(en) 2005 ;)
 
wanneer is de volgende MM, dan zorg ik dat ik die dag vrij ben :P

(heb "voor herhaling vatbaar" gestemd)
 
Laat ik voorop stellen dat ik het super naar mn zin heb gehad, en dat ik het niet beter had kunnen regelen als de "organisatoren", maar hier toch een kritische evaluatie: :P

locatie barneveld:
vond het een prima locatie, voor volgende keer leuk als het hek open kan...is het toch meer een geheel, en tja de mac inlichten...maar dat is al genoeg gezegd ;)

locatie almere:
voor stunten was de locatie ideaal, voor meisjes die heel nodig moeten plassen, wat minder :X

de rit:
Ik heb zelf genoten van de rit! Voor mij verliep de rit bijna vlekkeloos; al zou het handig kunnen zijn om toch van te voren de route te weten, zodat men niet gaat twijfelen over waar heen te gaan.

Ook zouden mensen iets meer aandacht mogen geven aan hun plaats op de weg in groepsverband :( Dat schortte er nog wel eens wat aan!

Verder naar mijn idee helemaal ok! :Y
 
Laat ik voorop stellen dat ik het super naar mn zin heb gehad, en dat ik het niet beter had kunnen regelen als de "organisatoren", maar hier toch een kritische evaluatie: :P

locatie barneveld:
vond het een prima locatie, voor volgende keer leuk als het hek open kan...is het toch meer een geheel, en tja de mac inlichten...maar dat is al genoeg gezegd ;)

locatie almere:
voor stunten was de locatie ideaal, voor meisjes die heel nodig moeten plassen, wat minder :X

de rit:
Ik heb zelf genoten van de rit! Voor mij verliep de rit bijna vlekkeloos; al zou het handig kunnen zijn om toch van te voren de route te weten, zodat men niet gaat twijfelen over waar heen te gaan.

Ook zouden mensen iets meer aandacht mogen geven aan hun plaats op de weg in groepsverband :( Dat schortte er nog wel eens wat aan!

Verder naar mijn idee helemaal ok! :Y

Voor de meisjes die nodig moesten plassen..
waar je het terrein op reed daar was een Esso..
en die heeft een WC ;)
maarja lopend is weer iets minder -O-
maybe een dixie volgende keer *O*

we zijn alweer druk bezig om het nog mooier te maken he phrakkie.. *O*
 
Dit keer erg weinig politie gezien. *O* *O*

De toertocht vond ik machtig. Nog nooit zoveel motors in de file zien staan. hehe

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hulde aan de mensen die het georganiseerd hadden terwijl ze geen organisator zijn. ;)
 
Volgende keer bij het transferium leiden :P ???

Ben helaas niet geweest, kon niet.
 
Ik vond het geweldig... Mede omdat ik heeeeel veel filmmateriaal en foto's heb gezien en er dit keer mooie stunts waren te zien!

Komende zondag weer toch ... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan