Geen zin meer in motorrijden. No more

En voor iedereen die er toch niet meer mee kan leven, koop ik de motoren wel op voor € 5,- pst
Om jezelf maar wat beter te laten voelen... :+

8-) Vrijdagggggggggggggggggggggggggg 8-)
 
Ik ben het met je eens man, het is niet normaal meer.. Ik doe mijn motor bij deze ook direct weg.. Wie wil er nog een GSX-R600 K2 kopen? 1000 euro lijkt mij voldoende...
 
Het is weer vrijdag de week is weer voorbij jeroen nieuwehuijsen op 538, onee verkeerde

het is weer vrijdag de week is weer voorbij lekker vliegen op de motor nee klink ook niet

het is weer vijdag de week is weer voorbij help kan iemand de zin mooi afmaken het leifs met motor en vlieg er in


:+
 
Het is weer vrijdag de week vlieg(t) weer voorbij, niet alleen op het werk, maar natuurlijk ook op de motorrrr!

:+

K*t 538. :(
 
Ik ga gewoon door met waar ik eigenlijk te oud voor ben..

Wie heeft er vroeger nou geen mieren met een vergrootglas levend verbrand? *O* *O* *O*
 
Ik word echt gek van die beesten man, wil ff een stukje gewoon fietsen 500 vliegen in je mond neus oog oor.
Ga je een stukje brommerrijden/motorrijden, een heel kerkhof op je helm brommer/motor ik moet mijn vizier elke dag poetsen wil ik het er een beetje normaal uit laten zien(spiegel vizier).

Owja voor als ik dalijk weer ga rijden vliegjes here I come! :W :W :W
 
Moet je je eens voorstellen hoeveel slachtoffers de Koekblikkers op eisen. Of zouden ze die zien aankomen :+
 
Wie heeft dat ook weleens?

Ik heb dat vooral op warme zomerdagen...geen zin meer om motor te gaan rijden...

Ik ben aan het overwegen om te stoppen. Me motor te verkopen. En enkel op de trapfiets te gaan...

Als je heerlijk hebt motorgereden, door de bossen, lekker over de dijkjes...en je neemt een pauze... Je loopt nog eens om je mooie motor heen en een glimlach kan je niet onderdrukken, alhoewel... Tot je schrik zie je op de voorkant van de motor allemaal stukjes groen, wit of rood zitten. Je vraagt je in het begin af. HE? Ik had me motor toch gepoetst? Inderdaad. Je komt dichterbij...en dan besef je het...Helemaal kapot geknald, dikke klodders, en wat een smurrie dat die beesten achterlaten...als jij ze met 120 km/u of misschien wel harder hebt geraakt... '(

Hoe moet dat nou zijn? Vlieg jij daar rustig door de lucht, komt er een of andere fel groene punt jou kant op, en voordat je het weet, zit je ertegenaan...wat moet dat een erge dood zijn geweest zeg...

En dan te bedenken wat de nabestaanden hiervan zullen zeggen...Want je hebt geen naam en adres van ze... En identificeren... onmogelijk... :N

Hoeveel doden zal ik elke rit gemaakt hebben? 200? 300 als het niet meer is? Ik durf ze niet eens te tellen. Maar kan wel zeggen dat ik nu steeds minder zin krijg in motorrijden...

Hebben we maximumsnelheden binnen de Wet, en dan vallen er alsnog doden...veel doden...

:N

Wow man.....dat gaat diep......... :Y



Wat is het adres van die Coffeeshop????

smiley47.gif
smiley47.gif
smiley47.gif
 
Laatst bewerkt:
..Vroooaaam Vrooaaaam *gas los* plof plof plof..

nu weet ik ook waar dat geplof vandaag kwam en ik maar denken dat het naverbranding was :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan