1 probleempje; weet jij altijd wat er onder die verse sneeuw ligt?
Bij een dikke laag maakt dat niet zoveel uit.
.
Ik hoor veel mensen zeggen dat je het gas moet dichtdraaien, maar dat kun je beter niet doen.
Alleen de koppeling inknijpen en uitrollen is veel verstandiger.
Dat vraag ik mij ook wel eens af.......wat gebeurt er in dit land als het echt gaat sneeuwen?...
gut gut, jullie zijn net als de rest van nederland, drie vlokken en we raken in paniek.
ja, ik ben gisteren en vandaag gewoon met de motor naar mijn werk gegaan, net als de laatste 22 jaar.
ja, je achterwiel maakt wel eens een stapje, poeh poe.
gewoon rustig aan doen en geen abrubte bewegingen maken, dan gaat het vanzelf.
wat gebeurt er in dit land als het echt gaat sneeuwen?
Wat is er?
Kun je niet meepraten of wil je niet meepraten?
Dit heeft in veel gevallen niets met "Stoer" of "echte motorrijder" te maken.Mijn persoonlijke oplossing is met dit baggerweer niet op de motor stappen.
Over het begrip "echte motorrijder" valt immers te twisten.
Wat versta je onder motorrijden? Dat is voor iedereen verschillend en ook afhankelijk van wat voor type motor je rijdt denk ik.
In de herfst en winter kan het overigens ook mooi weer zijn
De voorvork kan getordeerd zijn, dat gebeurt meer bij kleine schades.... Het enige wat me wel zorgen baart is dat mn stuur niet meer helemaal recht is. Of mn voorvork. Er is iedergeval iets wat scheef staat. Morgen toch ff langs de motorzaak, ik denk dat die mensen daar mij wel een antwoord hierop kunnen geven....
De voorvork kan getordeerd zijn, dat gebeurt meer bij kleine schades.
Je kunt het zien als je van opzij aan de vorkpoten langs kijkt.
Simpelste remedie is kortgezegd alle bevestigingen losmaken, dus alle kroonplaat klembouten lossen van bovenste en onderste kroonplaat, en ook de vooras losmaken. Daarna de zaak richten en alles weer vastzetten.
Half uurtje arbeidsloon ? Ik kom bijna nooit bij de dealer...... Stel dat dit het geval is, kun je een indicatie geven hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten?..
ah joh, even wachten aan de kant tot het over is en doorrijden, mietje
(groot gelijk hoorals 't blijft liggen gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Heb vandaag ook gereden, en ben gestopt toen er een sneeuwstormpje langs kwam. Toen het ging liggen goed gekeken of 't bleef liggen of dat 't enkel nat was, en toen besloten door te rijden. Als het was blijven liggen had ik ook netjes iemand gebeld om me op te halen )
Hey,
..... Rechter zijkuipje is zeker aan vervanging toe, die ziet er niet meer uit. ....
Joey
PS. Het gaat om een bordeaux rode Kawa ZXR 750 uit 92.