Gehackt account

Maarrrr, om even on topic te reageren.
Enkele weken geleden is er onder mijn naam iets gepost in het regionale topic waar ik vaak uithang.
Was een keer een postje, en heb er eigenlijk verder niet bij stilgestaan..

En nee, ik ben geestelijk geheel gezond...

Nu MF ik soms op de pc van mijn ouders, dus waarschijnlijk ben ik daar vergeten uit te loggen en heeft mijn lieve neefje een geintje uitgehaald.. :')
 
Skynet....... :X :X :X

terminators.jpg



:+
 
Maarrrr, om even on topic te reageren.
Enkele weken geleden is er onder mijn naam iets gepost in het regionale topic waar ik vaak uithang.
Was een keer een postje, en heb er eigenlijk verder niet bij stilgestaan..

En nee, ik ben geestelijk geheel gezond...

Nu MF ik soms op de pc van mijn ouders, dus waarschijnlijk ben ik daar vergeten uit te loggen en heeft mijn lieve neefje een geintje uitgehaald.. :')

En wat leren we hiervan? Altijd uitloggen, als je elders ingelogd bent geweest, of als anderen gebruik kunnen maken van jouw werkstation en je geen Windows wachtwoord gebruikt.
 
En wat leren we hiervan? Altijd uitloggen, als je elders ingelogd bent geweest, of als anderen gebruik kunnen maken van jouw werkstation en je geen Windows wachtwoord gebruikt.
Die instructies staan ook op het kladje waar dat verhaal over die backup, de pincodes op het betaalpasje en 0000 als simlockcode te vinden zijn.

Meegewassen, weggewaaid, vergeten.....
 
Ik ben al tijden JanB niemand heeft mij door

Geen wonder!


:+


Overigens is het wel een vervelende kwestie. Dat er mogelijk mensen zomaar kunnen inloggen op naam van een ander.

We hebben een aantal incidenten binnen, niks massaal. Gelukkig.

Schijnt in onderzoek te liggen bij de technische dienst (Pierre). Daarom denk ik dat het wel goed gaat komen :Y
 
Geen wonder!


:+


Overigens is het wel een vervelende kwestie. Dat er mogelijk mensen zomaar kunnen inloggen op naam van een ander.

We hebben een aantal incidenten binnen, niks massaal. Gelukkig.

Schijnt in onderzoek te liggen bij de technische dienst (Pierre). Daarom denk ik dat het wel goed gaat komen :Y


Jij speelt dit spelletje goed mee :} :} :} :}
 
Geen wonder!


:+


Overigens is het wel een vervelende kwestie. Dat er mogelijk mensen zomaar kunnen inloggen op naam van een ander.

We hebben een aantal incidenten binnen, niks massaal. Gelukkig.

Schijnt in onderzoek te liggen bij de technische dienst (Pierre). Daarom denk ik dat het wel goed gaat komen :Y
zo was ik Martell

Verkeerde "Mijn M-F"-pagina
 
Terug
Bovenaan Onderaan