Gehackt account

@ Hans50,


het is gestopt gisteren om>> laatste bericht
Door Hans50 op vrijdag 12 april 2013 om 00:27


lijkt dus dat je ervanaf bent. :$ *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze om de 3 maanden even de geheugenmodules eruit halen. Dan staat er geen spanning meer op al het stof en overleeft het niet. Maar wel minimaal 15 minuten, anders is de stof nog niet leeg van al die spanning en stroompjes en zal het blijven bestaan.

Zo krijg je ook weer geheugen terug, want in al dat stof zitten heel wat bitjes en zelfs nibbles opgesloten. :Y


kijk jij snapt hem, maar voor een optimaal resultaat ook nog ff de oven in op 200c,
3 minuten is genoeg, }) 8-)


5961211135_4b0a6e9a95_z.jpg



:} :+
 
Laatst bewerkt:
Mocht dit niet werken kun je als laatste redmiddel nog Combofix gebruiker *O*

Ojee, nu ga ik ook al mezelf quoten :X


MWB is inderdaad een heel goed progje tegen malware/spyware, deze pakt alles uit de database en vergelijkt het op jouw pc.

maar heeft geen heuristic scan optie, dwz dat het bepaalde gedragingen en patronen herkent die een virus zou kunnen dragen. [die scan draait on-demand] Dat kunnen dus virussen zijn die opgemerkt worden door deze scanmethode zonder dat ze bekend zijn in de virusdatabases.

Daarom is Avast! [free] voor mij een van de beste, en komt ook zo uit deze test.
Avast en Security Essentials snelste gratis virusscanners - Security.NL


Combofix, Malwarebytes werken niet op deze manier, om maar een paar voorbeelden te geven, daarom is een echte AV vele malen beter ;)



*wat je ook ziet is dat Norton niet eens genoemd wordt in het artikel, rara waarom * O-) het heeft de naam, layout ziet er prachtig uit, maar is irl gewoon crap.. :X ,
Mcafee ook trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Housecall van trendmicro is ook een goede online realtime virusscanner.
Als deze op je systeem niet wil draaien dan weet je zeker dat het mis is.
Oja enne een gehakt account is dat net zoiets als een prive afspraakje met de plaatselijke lokale ambachtelijke slager waar je op bestelling via zijn web winkel een kilootje half om half kan bestellen? _O- :+
 
Housecall van trendmicro is ook een goede online realtime virusscanner.
Als deze op je systeem niet wil draaien dan weet je zeker dat het mis is.
Oja enne een gehakt account is dat net zoiets als een prive afspraakje met de plaatselijke lokale ambachtelijke slager waar je op bestelling via zijn web winkel een kilootje half om half kan bestellen? _O- :+

Trendmicro online virusscan werkt perfect :Y

En wat betreft "gehaktaccount": We hebben nog steeds 4 uur om te melden dat het toch een vrijdagtopic was....
 
Ut intereseert me geen bal _O- het mag van mij op vrijdag visdag :r ook gewoon vrijdag gehakt dag zijn :P _O- .
 
:X De datum van inschrijving wel en zelfs de gemiddelde surinamer schrijft beter.
 
Maar ach wie adviseert om sims te verwijderen, omdat er een virus in zou zitten _O- _O- _O-


toch zat je ff mis, en probeert nu onderuit te komen. _O- _O- :W

virus kán hardware kapot maken, ook daarom zei ik dat.
en hoeft maar ff, daarna steek je ze weer terug.

maar blijkt niet te hoeven, ach.... aan de andere kant ben ik niet [meer] iemand die met een sterk statisch geladen voorwerp [stofzuiger] zijn mobo/hardware gaat bewerken.... :') :X

[dat werd me ooit heel erg sterk afgeraden door verschillende mensen op pc-topic, dus zo zie je maar ik luister ook naar anderen] O-) ;)


lees anders bv dit ff, het kan echt vanaf de boot direct in je RAM geladen worden. .
Helpmij.nl!
 
Laatst bewerkt:
toch zat je ff mis, en probeert nu onderuit te komen. _O- _O- :W

virus kán hardware kapot maken, ook daarom zei ik dat.
en hoeft maar ff, daarna steek je ze weer terug.

maar blijkt niet te hoeven, ach.... aan de andere kant ben ik niet [meer] iemand die met een sterk statisch geladen voorwerp [stofzuiger] zijn mobo/hardware gaat bewerken.... :') :X

[dat werd me ooit heel erg sterk afgeraden door verschillende mensen op pc-topic, dus zo zie je maar ik luister ook naar anderen] O-) ;)


lees anders bv dit ff, het kan echt vanaf de boot direct in je RAM geladen worden. .
Helpmij.nl!

Tuurlijk probeer ik er onder uit te komen. Dat is de mens eigen. En ik zal ruiterlijk toegeven, dat ik onze verse mf er met super accent niet helemaal begrepen had. Hij heeft inmiddels het juiste antwooord van mij in techniek gekregen. Maar dat ram geheugen zijn info verliest zodra de stroom er af gaat wist ik ergens begin jaren 80 al, toen ik mijn eerste computerstapjes had gezet op Apple IIc's en cpm machines. _O- _O-


Damm ik wordt oud :X B|
 
Tuurlijk probeer ik er onder uit te komen. Dat is de mens eigen. En ik zal ruiterlijk toegeven, dat ik onze verse mf er met super accent niet helemaal begrepen had. Hij heeft inmiddels het juiste antwooord van mij in techniek gekregen. Maar dat ram geheugen zijn info verliest zodra de stroom er af gaat wist ik ergens begin jaren 80 al, toen ik mijn eerste computerstapjes had gezet op Apple IIc's en cpm machines. _O- _O-


Damm ik wordt oud :X B|


ach joh wat is oud, :+ :P


op pc-topic leer ik veel bij,
en is zeer leerzaam, al kan ik anderen nu ook goed helpen. ;)
 
Laatst bewerkt:
hey
laatst zat ik op motorforum en ging ik naar motormeuk.
ik zag dat ik op motormeuk onder een andere naam ingelogd stond triple r ofzoiets.
ik dacht nog nu kan ik onder iemand anders naam reageren. niet gedaan natuurlijk opnieuw ingelogd en toen was het weer goed.
dus het kan wel aan motormeuk liggen.
 
Zie net dat Skynet binnenkort weer te bewonderen is op tv. Dat kan geen toeval meer zijn!
 
nu net ff gekeken, :/


Welkom mr.old(s)cOOl!.

Je vorige bezoek was op vrijdag 12 april 2013 om 00:25.



?????? tijd op server staat ook niet goed. :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan