GEJAT wederom in Nijmegen: mijn BMW K1200RS

in Thailand hakken ze je handjes af als je steelt...
dat moeten ze hier ook maar eens implementeren :(
 
Zoooooooooo enorm klote dit. Nijmegen is wel het mekka voor motordieventuig blijkt...

En inderdaad op welke wijze danook direct aangifte doen. Wat een klote situatie zeg, motor weg en dan geen aangifte kunnen doen. Meteen klacht indienen bij de politie of ombudsman of zo, wat dubbel waardeloos zeg!

Sterkte ermee, en ik hoop dat de dieven zich hartstikke dood rijden net zoals die Britse ramkrakers in Driel.

Hun verdiende straf
.

En daar hou jij dan een goed gevoel aan over?
En TS is toch gewoon tegen diefstal verzekerd.
 
En daar hou jij dan een goed gevoel aan over?
En TS is toch gewoon tegen diefstal verzekerd.

Wat is het nut van dit soort mensen voor de samenleving dan? Ik zal er persoonlijk niet slechter door slapen als ze zichzelf tegen een muur parkeren.
 
Laatst bewerkt:
Wat is het nut van dit soort mensen voor de samenleving dan? Ik zal er persoonlijk niet slechter door slapen als ze zichzelf tegen een muur parkeren.

En als jij vindt dat een bepaalde groep mensen "geen nut heeft voor de samenleving", dan mogen ze worden geelimineerd?

Heb je ook wel eens over je eigen nut voor de samenleving nagedacht en daar consequenties aan verbonden?
 
En als jij vindt dat een bepaalde groep mensen "geen nut heeft voor de samenleving", dan mogen ze worden geelimineerd?

Heb je ook wel eens over je eigen nut voor de samenleving nagedacht en daar consequenties aan verbonden?

Ik stel nergens dat deze groep geëlimineerd mag worden op het moment dat ik ze nutteloos vindt. Wel vraag ik wat het nut is van deze mensen voor de samenleving?
Dat ik verder stel dat ik er niet minder door slaap doet helemaal niks af aan het bovenstaande.

En ik ga verder maar niet in op je opmerking over mijn nut voor de samenleving.

Wat betreft de TS. Ik zal, voor wat het waard is, mijn ogen in ieder geval open houden!
 
Laatst bewerkt:
Wat mij het meeste nastaat is dat die k*tzakken op mijn oprit aan mijn motor zitten en dat ik nog geen vijf meter verder lig te slapen. Ik had er geld voor over gehad om die lui te betrappen om ze vervolgens te kunnen aftuigen. Dat ergert me zo.

Wat mij betreft zijn die lui vogel vrij, ik geef er geen rooie cent voor. Ga gewoon werken, da's dan kut, maar blijf met je poten van m'n zooi af.
 
En als jij vindt dat een bepaalde groep mensen "geen nut heeft voor de samenleving", dan mogen ze worden geelimineerd?

Heb je ook wel eens over je eigen nut voor de samenleving nagedacht en daar consequenties aan verbonden?
Generaliseren is zooo passé....

De mensen die gewoon moeten werken voor hun geld en iedereen die verzekeringspremie betaald wordt hiermee belast. Omdat een ander iemand beroofd van zijn eigendom waarvoor hij hard heeft moeten werken en sparen. Kom op zeg...

@TS: succes en sterkte.
 
Laatst bewerkt:
als de politie hier nou eens zou mee lezen zouden ze er wel achterkomen zijn lijkt mij dat ze gewoon 100 lok motoren moeten planten overal in nijmegen ......

geheid dat ze suc6 hebben.....

in mijn motor komt een gps tracker te zitten tegen diefstal.
kost wat maar daar kan je tenminste nog iets mee !!


 
En daar hou jij dan een goed gevoel aan over?
En TS is toch gewoon tegen diefstal verzekerd.


En wij betalen met z'n allen teveel voor onze verzekering, omdat er niet aan opsporing van dit soort tuig wordt gedaan.

En maandag pas aangifte kunnen doen is belachelijk. Hoe eerder een gestolen voertuig geregistreerd staat, hoe groter de kans dat hij ergens wordt opgemerkt.
 
En daar hou jij dan een goed gevoel aan over?
En TS is toch gewoon tegen diefstal verzekerd.


Er staat niet dat ie er een goed gevoel aan overhoudt. Alleen dat het eigen schuld dikke bult is. Dat goede gevoel breng jij in dit geval in. Heb je daar een reden voor of wil je alleen een beetje stoken?

En ik denk dat je je niet kan inleven in iemand die zijn motor is gestolen. Want geld terug maakt je echt niet gelukkig ineens. Het is jouw motor, die je (veel mensen in elk geval) vaak bekijkt, poetst en plezier aan beleeft. Niet zomaar een ding voor veel mensen in elk geval.
 
Alles wat los en vast zit wordt daar weggehaald, dat de politie even prioriteiten verschuift ofzo.

Edit: Succes met de afhandeling
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je adres ff uit je post halen. Voegt niets toe en het meelezende boevengilde weet nu dat er volgend jaar weer een nieuwe motor te halen valt.
 
Lokmotor ergens neer zetten, dan de dieven in de kraag vatten (wel onherkenbaar uiteraard) en met een klauwhamer even allebei de handjes kapot tikken.
Wel zo tikken dat er niet veel meer van te maken valt, en niet zeiken dat de gemeenschap er voor op draait dan, want dan doen we nu ook al.
 
als je hem bij de VAR hebt gemeld, staat ie ook bij rdw als gestolen geregistreerd..en dus ook in het systeem van de politie.

aangehouden word de motor niet, want die lui die de motor stelen, rijden ook wel weg bij een verkeerscontrole.

@ts, heel veel succes met de rompslomp.


Ik lees in de reactie van 10:53 dat ie 'm bij de VAR geregistreerd heeft. Ik zag net op rdw.nl dat ie echt nog niet als gestolen te boek staat (bij het online kenteken checken)...
 
Weet niet wat je daar mee wil zeggen, maar vooruit ik hap. Hij wordt pas als gestolen geregistreerd als ik daadwerkelijk aangifte heb gedaan. Tot tot die tijd heeft hij de status 'vermist'. Bel eens met de VAR als jouw motor gejat is, dan leer je dat soort dingen...
 
~
Wat mij het meeste nastaat is dat die k*tzakken op mijn oprit aan mijn motor zitten en dat ik nog geen vijf meter verder lig te slapen. Ik had er geld voor over gehad om die lui te betrappen om ze vervolgens te kunnen aftuigen. Dat ergert me zo.



Ach, tijdens onze vakantiein Italië is in ons huis in onze slaapkamer mijn broek meegenomen die aan het voeteneinde van mijn bed lag met daarin de autosleutel.
Ook een tas met reservesleutels is meegenomen.
Ik zag een schaduw de tas pakken.
Voor mijn zoon was hij te groot en toen ik naast me keek lag mijn vrouw naast me.
Ik ben hem al schreeuwend achterna gerend, in de tuin kwam er nog iemand bij.

Mijn zoon van 7 heeft hem ook gezien en mij zien rennen.

Af tuigen?
Wat als ik hem te pakken had gehad, wat als mijn zoon hem tegen was gekomen in de gang??
Papa of zoon bloedend of verminkt in de gang?

Het beroerde was dat ze sleutels van de motor, trailer én beide autosleutels mee hadden (+ o.a de fotocamera met oh zo leuke vakantieplaatjes)
Wij konden niet naar huis, en hulp van de verzekering???
Ja, toezeggingen die achteraf niet gedekt zijn.

Achteraf is het van "als, als, had ik maar".

Wees blij dat het op je oprit gebeurd is en niet in huis.

Iig sterkte, want het blijft een emotioneel verlies.
 
Laatst bewerkt:
En daar hou jij dan een goed gevoel aan over?
En TS is toch gewoon tegen diefstal verzekerd.

Nee..... een HEEL GOED GEVOEL!
wsl zou jij je heel goed voelen als jouw motor gejat word en je ziet er toevallig wat later één of andere ****** mee rondjaggen, ga je'm dan waarschijnlijk een stukje cake en een koffie erbij brengen.
je hoeft er helemaal niet op te reageren trouwens, want je moraalpraat kan me gestolen worden.




aan TS: kl*te man... hoop dat ie teruggevonden word... echter, schijfremsloten voldoen al lang niet meer.. minstens met n zware ketting doorheen achterwiel en achterbrug bevestigen aan liefst aan stevig, vast object... en zelfs dan nog ben je niet zeker. triest dat het zulke tijden zijn..
mss een tip; bmw's zijn opeens heel erg in de mode aan het worden in polen en hongarije, mss ebaytoestanden van die landen paar weken in de gaten houden.
 
Laatst bewerkt:
Nee..... een HEEL GOED GEVOEL!
wsl zou jij je heel goed voelen als jouw motor gejat word en je ziet er toevallig wat later één of andere ****** mee rondjaggen, ga je'm dan waarschijnlijk een stukje cake en een koffie erbij brengen.
je hoeft er helemaal niet op te reageren trouwens, want je moraalpraat kan me gestolen worden.




aan TS: kl*te man... hoop dat ie teruggevonden word... echte, schijfremsloten voldoen niet meer.. minstens met n zware ketting doorheen achterwiel en achterbrug bevestigen aan liefst aan stevig, vast object... en zelfs dan nog ben je niet zeker. triest dat het zulke tijden zijn..
mss een tip; bmw's zijn opeens heel erg in de mode aan het worden in polen en hongarije, mss ebaytoestanden van die landen paar weken in de gaten houden.

:^
Succes met de afhandeling!
 
\
Ach, tijdens onze vakantiein Italië is in ons huis in onze slaapkamer mijn broek meegenomen die aan het voeteneinde van mijn bed lag met daarin de autosleutel.
Ook een tas met reservesleutels is meegenomen.
Ik zag een schaduw de tas pakken.
Voor mijn zoon was hij te groot en toen ik naast me keek lag mijn vrouw naast me.
Ik ben hem al schreeuwend achterna gerend, in de tuin kwam er nog iemand bij.

Mijn zoon van 7 heeft hem ook gezien en mij zien rennen.

Af tuigen?
Wat als ik hem te pakken had gehad, wat als mijn zoon hem tegen was gekomen in de gang??
Papa of zoon bloedend of verminkt in de gang?

Het beroerde was dat ze sleutels van de motor, trailer én beide autosleutels mee hadden (+ o.a de fotocamera met oh zo leuke vakantieplaatjes)
Wij konden niet naar huis, en hulp van de verzekering???
Ja, toezeggingen die achteraf niet gedekt zijn.

Achteraf is het van "als, als, had ik maar".

Wees blij dat het op je oprit gebeurd is en niet in huis.

Iig sterkte, want het blijft een emotioneel verlies.

Ach, dat plaatst het inderdaad wel in perspectief. Bedankt voor je steun en overigens ook van de andere MF'ers.
 
En daar hou jij dan een goed gevoel aan over?
En TS is toch gewoon tegen diefstal verzekerd.

:Y Yup, daar zou ik echt wel vrolijk van worden en daar schaam ik me niets voor.
Nee, als die gasten dan iets naars overkomt dan heb ik daar echt geen medelijden mee.

Je blijft gewoon met je poten van andermans spullen af. Simpel.

Dat de materiële/financiële schade verzekerd is doet daar niets aan af. Of wil je zeggen dat omdat iets verzekerd is het geoorloofd is om dat te stelen, of dat je dat gelaten moet accepteren...

Ga lekker zieltjes bekeren in Nigeria :W
 
Weet niet wat je daar mee wil zeggen, maar vooruit ik hap. Hij wordt pas als gestolen geregistreerd als ik daadwerkelijk aangifte heb gedaan. Tot tot die tijd heeft hij de status 'vermist'. Bel eens met de VAR als jouw motor gejat is, dan leer je dat soort dingen...

ehh hap ? :? Tss...
Gewoon lezen. De reactie van Groentenboer was dat als je hem bij VAR registreert dat ie ook bij het RDW als gestolen staat. Ik ontdekte alleen maar dat hij nog steeds online niet als gestolen staat bij het RDW. Dus zijn redenering klopt niet helemaal dan ?
Succes met de verzekering etc.
 
Ik zou je adres ff uit je post halen. Voegt niets toe en het meelezende boevengilde weet nu dat er volgend jaar weer een nieuwe motor te halen valt.
Die wisten toch al waar die woont :+
@ TS Kut man.
Succes met de afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan