Gekleurde stalen remleidingen

rmk75

MF'er
12 nov 2002
193
8
Onder de rook van Rotterdam
Wie van jullie heeft er gekleurde kabels op de motor gemonteerd....?
Ik heb nl. een blauwe Yamaha XT660R en ben van plan om voor en achter blauwe stalen remleidingen te monteren.
Zwarte leidingen zijn natuurlijk lekker neutraal, maar voor het effect is een gekleurde denk ik wel leuk.
Maarja..als ik ze eenmaal gemonteerd heb en het blijkt niet te 'staan'.....

Als iemand foto's heeft zijn deze natuurlijk erg welkom.
Zijn er btw eventueel ook gekleurde koppelingskabels verkrijgbaar??

grtz RMK
 
Ja, rood hier. Staat wel mooi vond ik. Of er ook gekleurde koppelingskabels zijn weet ik niet.



[afbeelding]

Ben ik de enige die hier met stijgende bloeddruk en een gevaarlijk kloppende ader bij mijn slaap zit te wachten tot die 35 megapixel panoramafoto pixeltje voor pixeltje binnen komt druppelen? :( :( :( :( :r :r :r :r


EDIT: Oké, ik geloof het wel. Dit ga ik niet afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die hier met stijgende bloeddruk en een gevaarlijk kloppende ader bij mijn slaap zit te wachten tot die 35 megapixel panoramafoto pixeltje voor pixeltje binnen komt druppelen? :( :( :( :( :r :r :r :r


EDIT: Oké, ik geloof het wel. Dit ga ik niet afwachten.

Nope ... :(

Resizen is voor mietjes .... maar wél zo fijn voor de andere gebruikers.

[edit]Ligt overigens niet aan de grootte van de foto, da's nét 1,5 mb. Alleen die .to domeinen (waar die foto dus vandaan komt) zijn niet écht snel te noemen :) Degen die die foto poste kan z'n zooi beter bij bijvoorbeeld TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting gaan dumpen. Kan 'ie tijdens het uploaden meteen aangeven dat ze geresized moeten worden voor een messageboard naar 640 x 480 bijv. (in plaats van 1600 x 1200, wat die afbeelding nú heeft.)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die hier met stijgende bloeddruk en een gevaarlijk kloppende ader bij mijn slaap zit te wachten tot die 35 megapixel panoramafoto pixeltje voor pixeltje binnen komt druppelen? :( :( :( :( :r :r :r :r


EDIT: Oké, ik geloof het wel. Dit ga ik niet afwachten.

Nee... Kan er geen mod die post verwijderen zodat die topic leesbaar is... Trouwens kopelingskabels (hydraulisch) zijn de zelfde leidingen als remleidingen moet je gewoon de juiste bajonetten zoeken.
 
Wie van jullie heeft er gekleurde kabels op de motor gemonteerd....?

Heb op het punt gestaan dat te doen, wilde ook blauwe op m'n Yammie. De verkoper raadde het me af omdat die kunststof ommanteling sterk verkleurt door zonlicht.
Ik heb de doorzichtige mantel gekozen, waardoor de kabel er grijs uitziet, beetje hightech uiterlijk. Geen spijt van.
 
Staal omvlochten remleidingen kun je ook in iedere kleur krijgen. Heb je dat probleem niet mee ;)
 
???? Hoe bedoel je?
Nou...

Heb op het punt gestaan dat te doen, wilde ook blauwe op m'n Yammie. De verkoper raadde het me af omdat die kunststof ommanteling sterk verkleurt door zonlicht.
Ik heb de doorzichtige mantel gekozen, waardoor de kabel er grijs uitziet, beetje hightech uiterlijk. Geen spijt van.
Dat bedoelt 'ie ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde ermee te zeggen dat er ook rem/brandstof leidingen zijn waarbij het staal zélf gekleurd is (vaak geännodiseerd) en waar er dus géén gekleurde kunstof mantel/hoes omheen zit die kan verkleuren maar gewoon een blanco mantel/hoes zoals jij nu ook hebt.

Kan er zovlug alleen even geen foto'tje van gevonden krijgen.


"vroegâh" had ik dat soort leidingen ook op m'n 205 1.9 GTi (érgens begin jaren '90) ;)

Zoiets als de blauwe leidingen hieronder, dus.

image008.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nope ... :(

Resizen is voor mietjes .... maar wél zo fijn voor de andere gebruikers.

[edit]Ligt overigens niet aan de grootte van de foto, da's nét 1,5 mb. Alleen die .to domeinen (waar die foto dus vandaan komt) zijn niet écht snel te noemen :) Degen die die foto poste kan z'n zooi beter bij bijvoorbeeld TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting gaan dumpen. Kan 'ie tijdens het uploaden meteen aangeven dat ze geresized moeten worden voor een messageboard naar 640 x 480 bijv. (in plaats van 1600 x 1200, wat die afbeelding nú heeft.)
[/edit]

Ik wordt dus echt kots misselijk van mensen die lopen te bleren als er wat niet naar hun zin gaat. Heb totaal geen problemen met de foto, laad gewoon normaal en das dus snel. Als jij je niet meer als een inbelverbinding kan permiteren, das dan jammer. Tevens heeft xs.to die resize functie ook en die heb ik ook gebruikt. Alleen heeft het niet gewerkt zie ik, maar dat kun je ook wel op een normale manier bekent maken. En wat betreft tinypic, dan laat het maar. Slechte ervaringen mee. :r

Jammer dat er tegenwoordig zoveel *vul zelf maar in* op verschillende forums te vinden zijn. Foutje kan gebeuren, hoef je iemand nog niet voor af te knallen. Geldt ook voor je bovenbuurman. :)

Maar zal hem wel weg halen voor jullie, misschien er ook een lollie bij?
 
Ik wordt dus echt kots misselijk van mensen die lopen te bleren als er wat niet naar hun zin gaat. Heb totaal geen problemen met de foto, laad gewoon normaal en das dus snel. Als jij je niet meer als een inbelverbinding kan permiteren, das dan jammer. Tevens heeft xs.to die resize functie ook en die heb ik ook gebruikt. Alleen heeft het niet gewerkt zie ik, maar dat kun je ook wel op een normale manier bekent maken. En wat betreft tinypic, dan laat het maar. Slechte ervaringen mee. :r

Jammer dat er tegenwoordig zoveel *vul zelf maar in* op verschillende forums te vinden zijn. Foutje kan gebeuren, hoef je iemand nog niet voor af te knallen. Geldt ook voor je bovenbuurman. :)

Maar zal hem wel weg halen voor jullie, misschien er ook een lollie bij?


Welke maat schoenen heb jij, jôh ??
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die hier met stijgende bloeddruk en een gevaarlijk kloppende ader bij mijn slaap zit te wachten tot die 35 megapixel panoramafoto pixeltje voor pixeltje binnen komt druppelen? :( :( :( :( :r :r :r :r


EDIT: Oké, ik geloof het wel. Dit ga ik niet afwachten.

Lol, overdrijven is ook een vak zeg... Net in je periodieke bevuiling toevallig?

Is gewoon een 2MP foto die direct inlaad _O-
De resolutie van me monitor is zelfs nog hoger dan dit :')
 
Ik wordt dus echt kots misselijk van mensen die lopen te bleren als er wat niet naar hun zin gaat. Heb totaal geen problemen met de foto, laad gewoon normaal en das dus snel. Als jij je niet meer als een inbelverbinding kan permiteren, das dan jammer. Tevens heeft xs.to die resize functie ook en die heb ik ook gebruikt. Alleen heeft het niet gewerkt zie ik, maar dat kun je ook wel op een normale manier bekent maken. En wat betreft tinypic, dan laat het maar. Slechte ervaringen mee. :r

Jammer dat er tegenwoordig zoveel *vul zelf maar in* op verschillende forums te vinden zijn. Foutje kan gebeuren, hoef je iemand nog niet voor af te knallen. Geldt ook voor je bovenbuurman. :)

Maar zal hem wel weg halen voor jullie, misschien er ook een lollie bij?

:^

Ik vind je een goeie gast hoor ;)
 
Ben ik de enige die hier met stijgende bloeddruk en een gevaarlijk kloppende ader bij mijn slaap zit te wachten tot die 35 megapixel panoramafoto pixeltje voor pixeltje binnen komt druppelen? :( :( :( :( :r :r :r :r


EDIT: Oké, ik geloof het wel. Dit ga ik niet afwachten.

ligt aan jouw internet verbinding me thinks :+
 
Ben ik de enige die hier met stijgende bloeddruk en een gevaarlijk kloppende ader bij mijn slaap zit te wachten tot die 35 megapixel panoramafoto pixeltje voor pixeltje binnen komt druppelen? :( :( :( :( :r :r :r :r


EDIT: Oké, ik geloof het wel. Dit ga ik niet afwachten.
duurde hier nog geen 2 seconden :+

Is er geen photoshop topic? iemand kan datr vast wel even shoppen *D
 
Jammer dat er tegenwoordig zoveel *vul zelf maar in* op verschillende forums te vinden zijn. Foutje kan gebeuren, hoef je iemand nog niet voor af te knallen. Geldt ook voor je bovenbuurman. :)

*vult in: "sympathieke, knappe kerels met engelengeduld" glimlacht daarna tevreden vanwege het compliment*

:+
 
duurde hier nog geen 2 seconden :+

Is er geen photoshop topic? iemand kan datr vast wel even shoppen *D

Hij's al verwijderd. Ik had juist een paar vrienden ingeschakeld die me hielpen met downloaden. Zij belden me van verschillende delen van het bestand de enen en nullen door welke ik dan weer invoerde in Windows-kladblok. Ging aanzienlijk sneller dan zelf downloaden van die Tsjetjeense server waar de foto op stond.

Jammer, maar dat werk is nu voor niets geweest. ;(
 
Op de VEHIKEL gekleurde gas en koppelingsbuitenkabel gehaald.
Gekleurde remleiding lijkt me ook wel wat, hoewel ik denk ik toch bij de 'RVS-look' blijf voor mijn motor.
Ik kreeg al 'commentaar' op mijn gekleurde kabels(iets met kermis, clowns e.d. motor :/ :+ )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan