Stalen remleidingen 'Carbon look'

Arielaxed_NL

Die hard MF'er
4 jul 2006
557
48
Sneek
Iemand deze kleur leidingen gemonteerd op zijn of haar bike? Ik twijfel tussen zwart of carbon (look). Kan helaas weinig goede foto's vinden waarbij Carbon is gemonteerd.

Onder andere Hel en Goodrigde bieden dit aan. Gaat dus om deze leidingen:
 

Bijlagen

  • goodridge-remleiding-kleuren.jpg
    goodridge-remleiding-kleuren.jpg
    36,7 KB · Weergaven: 41
Ik heb ze toevallige gemonteerd een maand of twee geleden,maar van dat carbon zie je eigenlijk maar weinig.
 
Heb mijn koppelingskabel laten vervangen door een langer op maat gemaakt exemplaar bij de BMW dealer (i.v.m. stuurverhogers) lijkt ook wel op die Carbon look (had er echter niet bewust voor gekozen ofzoiets)

f62d5db6f7a87fffbc8602396ef9ba02.png

17ba2130b6fda1ed84c0f79253b9b5f7.jpg

6535466a8536ff1b5474789e5f6fbddd.jpg
 
Ik zou altijd gaan voor de minst opvallende of meest opvallende kleur.

En afhankelijk van de kleur van je motor valt carbon heel erg off helemaal niet op. Uiteindelijk ligt het ook aan het soort motor of je leidingen überhaupt goed zichtbaar zijn
 
Ik zou altijd gaan voor de minst opvallende of meest opvallende kleur.

En afhankelijk van de kleur van je motor valt carbon heel erg off helemaal niet op. Uiteindelijk ligt het ook aan het soort motor of je leidingen überhaupt goed zichtbaar zijn

Haha de motor gekocht met de meest opvallende; kawasaki groen.. maar dat vind ik dus te schreeuwerig, net als de eerder verwijderde groene velgstriping. Vandaar dus zwart of carbon/licht getint.
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_0496.jpg
    thumbnail_IMG_0496.jpg
    292,8 KB · Weergaven: 36
oh, de leidingen bevallen voor de rest prima. De banjo's zijn naderhand ook nog heel makkelijk te verdraaien, al met al dus wel een aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan