Hallo,
Voor de duidelijkheid... ik weet dat je zonder al te veel risico op overlijden met je tong aan een 9 volt's batterij kan zitten , en dat je niet met je vingers in het stopcontact moet peuteren
Dat even voor hoever mijn kennis strekt mbt electronica.
Nu mijn vraag (dan begrijp je het misschien beter)
Is het mogelijk om door de timing van de ontsteking aan te passen dichter bij het onregelmatige ploffen van een harley te komen. (stationair)
lach maar even en laat dan even weten of het ergens op slaat
Voor de duidelijkheid... ik weet dat je zonder al te veel risico op overlijden met je tong aan een 9 volt's batterij kan zitten , en dat je niet met je vingers in het stopcontact moet peuteren
Dat even voor hoever mijn kennis strekt mbt electronica.
Nu mijn vraag (dan begrijp je het misschien beter)
Is het mogelijk om door de timing van de ontsteking aan te passen dichter bij het onregelmatige ploffen van een harley te komen. (stationair)
lach maar even en laat dan even weten of het ergens op slaat
Laatst bewerkt: