Genaaid? Of toch niet?

Marve

MF veteraan
21 aug 2007
2.782
2
Bergen op Zoom
Vanmorgen reed ik 170 over de A17, ik weet het veels te snel blabla maar je weet hoe dat gaat op de motor.

Ik werd al een tijdje achtervolgd door een auto, nu zitten mijn armen altijd in de weg voor m'n spiegels, dus als ik m'n arm weghaal zie ik wel een auto maar niet wat voor eentje.

Dus ik ga naar rechts om goed in m'n linkerspiegel te kijken en ik zie dat het een volvo is van de KLPD :X :X

Ik zak terug naar 140 kph, de KLPD haalt me in, zet zijn knipper naar rechts en komt voor me rijden, ik denk naja daar komt ie, stop politie natuurlijk.

Maar nee, ineens gaat zijn knipper naar links, hij haalt een paar auto's in en pakt de volgende afrit.

Denken jullie nu dat ie mij opgeschreven heeft en ik toch de bon krijg? Ik heb het nl. een keer in mn koekblik gehad met een motoragent, die reed ook gewoon achter me, hield me niet aan maar ik kreeg toch een bon thuis (hij had me opgeschreven).

Zit hem nu dus behoorlijk te knijpen voor een megaboet, wordt zeker 240 euro als ie me geklokt heeft :X :X :X
 
Zal wel melding hebben gehad van iets. Zolang er geen video in die auto was heb je mazzel gehad denk ik...
 
Bovendien ben je ook mét bekeuring niet genaaid, denk ik. Wanneer je veel te hard rijdt moet je er op rekenen dat er af en toe bekeuringen binnenkomen, toch?
 
Wie weet als je je verder niet al te normafwijkend gedragen hebt :] dat ze in het kader van hun Caoconflict e.e.a. laten waaien, je zou ook een keertje mazzel kunnen hebben. :z
 
Wie weet als je je verder niet al te normafwijkend gedragen hebt :] dat ze in het kader van hun Caoconflict e.e.a. laten waaien, je zou ook een keertje mazzel kunnen hebben. :z

Dat hoop ik dus ook :) Vorige keer ben ik zo al 130 euro misgelopen toen ik tijdens de motorbeurs in utrecht op de busbaan langs de file reed en werd aangehouden, maarja je kunt het lot niet bljven tarten natuurlijk dus als ik hem krijg ach, dan heb ik er maar vrede mee
 
Dat hoop ik dus ook :) Vorige keer ben ik zo al 130 euro misgelopen toen ik tijdens de motorbeurs in utrecht op de busbaan langs de file reed en werd aangehouden, maarja je kunt het lot niet bljven tarten natuurlijk dus als ik hem krijg ach, dan heb ik er maar vrede mee
130? Dan ben je genaaid, ik heb voor bijna het zelfde 75 euro boete gekregen... _O-
 
Dat hoop ik dus ook :) Vorige keer ben ik zo al 130 euro misgelopen toen ik tijdens de motorbeurs in utrecht op de busbaan langs de file reed en werd aangehouden, maarja je kunt het lot niet bljven tarten natuurlijk dus als ik hem krijg ach, dan heb ik er maar vrede mee

Hmm minder ouwe.... vergeet niet dat 3x scheepsrecht is (busbaan, rit met mij @ A58 en nu dit) :P
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, het was 170 op de teller, dus na correctie kom je dan op 44/45 te hard, daar hou ik (bijna) altijd rekening mee als ik te hard ga :P
dat is waar ook had ik even niet aan gedacht.

ja ik hou daar ook wel rekening mee vind toch jammer op hem af te geven.
 
@TS heb mn collega nog proberen te overtuigen om het niet te doen, maar hij is in rang mn meerdere dus helaas, binnenkort heb je post '(





















:+
 
Ik zou vanaf nu tot het einde van het jaar, iedere maand ongeveer 50 EUR aan de kant zetten (soort van boetepotje).

Ow, en 170? Je had ongetwijfeld nog een aantal versnellingen over.
Gelukkig dat er op die weg niet teveel overstekende kindjes zijn, anders had de meerderheid hier je beschuldigd van volkerenmoord...
 
Zal wel melding hebben gehad van iets. Zolang er geen video in die auto was heb je mazzel gehad denk ik...

Dat maakt op zich niets uit. Kan ook gewoon op kenteken namelijk. Net als wanneer je geflitst wordt.

@ TS: Tsja, tis even een week of 6 afwachten. Sterkte ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan