gepakt met 170km

Huh...??
Baksteen vind Janice best liev hoor en zelfs Hawkeye ook wel ;)

Er is geen prijsverschil tussen geflitst worden en een bekeuring middels staandehouding.
Geen idee waarom sommigen dan daar verschillende bedragen voor hebben gehad :? :?
Misschien een bon bij wegwerkzaamheden geweest??, daar word wel extra duur voor betaald !!

Bij alles boven 30km te hard (snelweg 40) word er gekeken naar je verleden, recidiveregeling is een termijn van 1 jaar. Wel kan een rechter eventueel bv een proeftijd/voorwaardelijke straf opleggen en dat kan voor langere tijd zijn.

:o :X lief *D

nee. geen wegwerkzaamheden. gewoon 168 gereden waar je 120 mocht en daarbij staande gehouden. verder geen gekke dingen gehad. wel regelmatig te hard gereden, maar dan denk ik meer aan tot 15 km te hard...
maar hoor al meer mensen het bedrag van 300 euro noemen daarom vond ik die 170 euro ook zo vreemd....
 
Dat jullie een beetje OH'en in 1 topic, ok. Maar dit is vlgs. mij niet het eerste topic dat ik tegenkom met een MrHawkEye-Janice chat. B| Ik zou jullie toch dringend willen verzoeken om niet steeds weer topics te vergallen op deze manier. Neem dan MSN ofzo. B|

zat er weer één stiekem te genieten...ze zijn gewoon jaloers.

Bij MSN waren ik en janice er ook al uitgegooid trouwens.

;)

Nou we zullen wel in het nachttopic of apple topic blijven...die zijn ook zo lekker on topic
 
mensen bedankt voor jullie reactie
heb er veel info uit gehaald alleen voor
die lovebirds die in mijn topic gaan lopen chatten
ga lekker op msn wel zo prive
nogmaals thx voor de serieuse reacties
groeten rowan
 
Sorry m8

Het was gewoon een spontane reactie..je weet wel lente lente ik voel het aan mijn ...................................centen
 
hmm zit hier toch wel enigzins frusti te zijn...
170 of 300 euro blijft een heel verschil :X

maar goed. zal wel met al die kleine overtredingkjes te maken hebben. dat ze die ook meerekenen ofzo B|
 
mij hebben ze geflitst met NA correctie 171 km.
En ik mocht 365 euro afrekenen.
Moest wel een brief invullen met wie de bestuurder was.
Dus ziet er allemaal niet zo rose kleurig uit het eerste komende jaa.
 
Is complete bullshit!! Bekeuring was al binnen voordat ie zelf wist dat ie geflitst was. Het feit dat je ouwe bij de pliesie zit heeft hierop geen invloed want de foto's van de klpd worden tegenwoordig rechtstreeks verwerkt. Daar kan een simpele diender niets meer aan doen!!
Beetje laate reactie van me maar ik heb toch niet voor niets een :+ achter mn verhaal gezet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan