gepakt met wheelie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bwahahahahahahahaaaaaa... En alweer voelt er zich eentje op z'n pikkie getrapt.... koop eerst maar weer eens een motor })
Ach.. m'n icoon is alleen besteed aan mensen met smaak, als je het niet herkent, da's dan jammer voor jou.

koop eerst maar eens weer een motor :? waarom :? wat heeft dat er nou mee te maken,de motors die ik dit jaar gehad heb kun jij niet eens half gas op rijden ,want dan schijt je al in die dikke manshester broek van je,die je altijd aan hebt als je met juf draggy aan het rond huppelen bent.
 
full



:X
 
meisje je moest me eens kennen ,maar doe geen moeite ik val niet op vrouwen die ook op zo,n nichten of in ieder geval zo,n dik wijfen ding rond huppelen.

The Green Flash valt niet op me
392.gif

Ik ben werkelijk ontroostbaar.

Maar wordt er eigenlijk uberhaupt veel bekeurd voor wheelies enzo, dacht dat dat toch wel mee viel.
 
Ik heb het nu over die wheelies hee niet over neu.... !

Maar ja als je door jou collega's daarvoor gepakt word... ben je toch genaaid !!

ha ha....

;)
 
het topic ging over wheelieen,en dat iemand weer een cursus rijvaardigheids training moet gaan doen om te kijken of hij wel kan motorrijden :(
als iemand een goede wheelie kan maken ,voor de zoveelste keer wil dat toch wel zeggen dat hij of zij :) zijn voertuig uiterst goed beheerst.
en dan moet je niet zo kinderachtig wezen om gvd iemand zijn rijbewijs af te halen in zwolle als je helemaal uit zeeland kom.
geef hem dan een bekeuring en zeg als agent ,ik wou dat iedereen zijn voertuig zo beheerste. :z

en servies boy je blijft met jou uitspraak een flapdrol.die zeker geen wheelie kan maken.[jaloers soms]

zij we nu weer on topic :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan