lionofjudah
MF veteraan
Heb vanadaag mijn Gerbing verwarmde sokken in gebruik genomen. 1 dag nadat het -7 celcisus was geweest deze week.
Buiten temperatuur: +4 celcius
Schoenmaat zelf: ongeveer maat 40
Gerbing Sok maat: 39-42
Motor laars: lang
Gerbing extra temperatuur controller gebruikt: Nee, is wel te koop
Katoen sok aangedaan, daaroverheen de Gerbing sok, ter bescherming tegen de directe hitte van de verwarmings element.
Aansluiting methode op stroom: direct via een Y kabel op de motor accu.
Prijs: 119 Euro (daarvoor krijg je: paar sokken, accu aansluit kabel, Y-kabel. Y- kabel is dezelfde als die van je gerbing handschoen)
Korte review:
Kost wel wat extra tijd om aan te trekken. De sok is ongeveer 30 cm lang, ik heb geen last gehad van de stroom connector aan de sok. Dezelfde connector type als de Gerbing handschoen. Voelde nisk ervan. De kabel loopt binnen door de broekspijpen, dan bij de broek rand eroverheen en dan sluit ik deze aan op de kabel die naa rde accu gaat.
De verwarmings element is een stugge stuk materiaal van over de voet hak, onderdoor je voet, dan helemaal op de bovenkant van je voet. De verwarmings element is 1 stuk.
Geprobeerd op de 2AH accu van Gerbing, wordt nauwelijks warm. De accu levert te weinig stroom/ Spanning. 7.2 volt. motor Accu spanning wordt 13.5 volt ongeveer.
De sok wordt meteen warm na het aansluiten. Tijdens het rijden wordt bereikt de temperatuur na 20 minuten ongeveer zijn max.
De warmte kan nog wat stijgen daarna. Soms voel ik hoge warmte, maar niet pijnlijk. De bal van je voet wordt niet veel warmer dan andere plekken. Ik heb vaak de bal van mijn voet op de steun.
Tot nu toe, moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ik heb sneller last van koude tenen en vingers. De verwarmings element komt tegen de tenen aan, dat is goed vind ik.
Ten eerst, daar is de meeste warmte verlies, het verst van het lichaam. Ten 2de, bescherm het verwarmings element dat de sok sneller kapot gaat omdat de teen de katoen eerst kapot maakt.
Buiten temperatuur: +4 celcius
Schoenmaat zelf: ongeveer maat 40
Gerbing Sok maat: 39-42
Motor laars: lang
Gerbing extra temperatuur controller gebruikt: Nee, is wel te koop
Katoen sok aangedaan, daaroverheen de Gerbing sok, ter bescherming tegen de directe hitte van de verwarmings element.
Aansluiting methode op stroom: direct via een Y kabel op de motor accu.
Prijs: 119 Euro (daarvoor krijg je: paar sokken, accu aansluit kabel, Y-kabel. Y- kabel is dezelfde als die van je gerbing handschoen)
Korte review:
Kost wel wat extra tijd om aan te trekken. De sok is ongeveer 30 cm lang, ik heb geen last gehad van de stroom connector aan de sok. Dezelfde connector type als de Gerbing handschoen. Voelde nisk ervan. De kabel loopt binnen door de broekspijpen, dan bij de broek rand eroverheen en dan sluit ik deze aan op de kabel die naa rde accu gaat.
De verwarmings element is een stugge stuk materiaal van over de voet hak, onderdoor je voet, dan helemaal op de bovenkant van je voet. De verwarmings element is 1 stuk.
Geprobeerd op de 2AH accu van Gerbing, wordt nauwelijks warm. De accu levert te weinig stroom/ Spanning. 7.2 volt. motor Accu spanning wordt 13.5 volt ongeveer.
De sok wordt meteen warm na het aansluiten. Tijdens het rijden wordt bereikt de temperatuur na 20 minuten ongeveer zijn max.
De warmte kan nog wat stijgen daarna. Soms voel ik hoge warmte, maar niet pijnlijk. De bal van je voet wordt niet veel warmer dan andere plekken. Ik heb vaak de bal van mijn voet op de steun.
Tot nu toe, moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ik heb sneller last van koude tenen en vingers. De verwarmings element komt tegen de tenen aan, dat is goed vind ik.
Ten eerst, daar is de meeste warmte verlies, het verst van het lichaam. Ten 2de, bescherm het verwarmings element dat de sok sneller kapot gaat omdat de teen de katoen eerst kapot maakt.