Ik zal terugzwaaien, als ik je kan vindenWordt nog gezellig daar met al die mf-ers.
Nee de Pantzergraue is een "gewone oer-kat", kijk maar:Die Graue is ook een klapkat?
Komt uit de buurt van Arnhem, en dat is volgens mij Nederland, eh en ik ben altijd voorzichtig, maar let wel eens ff onvoldoende op.....Zo, mooie motor, heb je hem uit het buitenland gehaald?
Beetje voorzichtig doen met het oude lijf
Awel, die voorvork leek me niet zo standaard.
Gebracete?achtervork?
Over moto's praten, zo saai...ahum ahum
Er liggen net nieuwe BT45's op, dus kunnen we weer verder, neeje, lig nog met een puzzeldoos carburateurs, lol, en de rest moet ook nog...
Tomcat is toch nog niet zo oud?Grapje
Mooi, nieuwe banden dus niet laten verouderen door stilstandmaar goed, nog ff doorwerken dus! En over moto's praten is echt saai, vinden anderen dan......Alles is relatief, toch?
Volgens mij zijn het de schetsplaten van een GSX1100EFE:Gelukkig zijn wij geen 'anderen', lol
Neeje, ze moeten draaien dit jaar, die bandjes, en de rest liefst ook
Ah, het ging over de leeftijd van de bike...
Zeg, die 'schetsplaten' (waar de voetsteunen aan hangen), lijken toch goe op die vd VF1000F, niet? 'T is eigenlijk een vermomde VF in Katana-trim, jaja
Hmm, er waren er nog 170.000 of zoiets, dus ja. Helaas was de organisatie van het vervoer heel veel slechter dan anders, en was het weer niet geweldig.....Kep je niet gezien
Heb ook voornamelijk naar boven gekeken, weer eens wat anders dan die tweewielers.
Daaaaaaamn mooie plaatjes! (die helikopter)
Jammer dat de grijze geen "klapkat" is, dat maakt die motors wel echt af...
Betreft de carburators, die van Fozzie moeten nog terug in elkaar geraken he
Tot hiertoe heb je enkel bewijs gezien van mijn vermogen om dingen uit elkaar te vijzen
Hmmm, dat is waar de VF1000 was ook al verdacht snel "ontvisd", mocht dat goed Vlaams zijn.......maare ik begrijp dat als het niet lukt om het "terug" in elkaar te vijzen, dat Fozzy dat wel even met eendenplakband en supereure lijn kan oplossen.Betreft de carburators, die van Fozzie moeten nog terug in elkaar geraken he
Tot hiertoe heb je enkel bewijs gezien van mijn vermogen om dingen uit elkaar te vijzen
Ondertussen wat aan de Panzergraue kat aan het prutsen.
Helaas geen stuurpenbovenkantopsluitbout gevonden....Bij CMSNL zie ik bij de GSX750 een moer en geen bout??? En hier zit duidelijk binnendraad in, maar welke schroefdraad...ik denk M12x1,25...wie weet dit?
Kan hem op de site van cmsnl ook niet zo snel vinden.
Wel hier: Alpha Sports - Suzuki Motorcycle Parts Catalog
ff zoeken op BJ 1983 >> gs750SD >> steering stem >> nr. 5 >> 51353-49300
maat staat er helaas niet bij, wel dattie ook in de gsx750es zit, als je het partnr. googled...
Op de "gewone" gsx750 zit er een soort lange moer waar de chokeknop ingeschroefd zit.
Net ff gekeken bij mijn GR650 uit '83, zit ook zo'n bout in (alle onderdelen van suzuki passen op elkaar... toch?en da's inderdaad M12 1.25
Deze klapkat ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Och ja, biedingen via marktplaats zeggen niet alles, maar ik zie dat ik nu wel een serieus slot moet gaan meenemenHoe ist met de oer-kat?
Op de klapkat mag je inmiddels ook wel zuinig zijn
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...neric-Motoren&utm_content=Motoren | Oldtimers