Geschorste frames inleveren.

Waarom omslachtig doen voor iets dat heel simpel is? :?

Ik vind dat helemaal niet omslachtig.
Voor mij een kwartier rijden, inleveren en meteen afgewerkt.

Een bewijs van slopen zou ik al zenuwachtig van worden of dit dan wordt goedgekeurd.
En dan nog enkele dagen wachten in de hoop dat het goed komt.
Dat vind ik juist omslachtig.
 
Een jaar of 10 geleden heb ik 5 motorfietsen 'gesloopt'. Dat wil zeggen, ik had ze al tijden in onderdelen staan (daar kom ik nog wel eens aan toe, niet dus...). Uiteindelijk bleek ik van 3 stuks de papieren kwijt te zijn geraakt.

Brief naar de rdw gestuurd, allemaal zonder verdere vragen als gesloopt geregistreerd. Ik heb niet eens formulieren in hoeven te vullen.

De blokken leverden trouwens wel wat meer dan een paar euro op. Toen 80 ct/kilo aluminium.

Toch geen winst, het jaar daarvoor pak hem beet 1200 euro boete door vergeten 3 schorsingen te verlengen. Daar kreeg ik na een bezoekje aan de rechtbank weer 860 euro van terug, maar dan nog was het geen lolletje.
 
In 2016 sloeg een tegenligger (in Litouwen) links af, met als gevolg een total loss Honda (frame gebroken en een gebroken pols).

Terug in Nederland alle nog bruikbare/te verkopen onderdelen en af gehaald. Een VFRblok levert niks op dus die als therapie maar helemaal uit elkaar gehaald.

Sloop in eigen beheer bij RDW aangemeld en dat was het. Hoefde niet eens de kentekenplaat in te leveren.

op naar de ijzerboer
1685171193319.png



1685171286288.png

=
fles whisky _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan