Geslaagd !

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Ja het is dan eindelijk gebeurd.
Vanochtend om 8:30 naar den bosch gereden. Nog een lesje door den bosch gereden en toen om 9:30 richtring cbr.
Aangekomen bij cbr kopje koffie en mij mede motorrijder mocht als eerste op.
Dan had ik tenminste nog een uur de tijd om mezelf op te naaien. Een uur later komen hij en mijn instructeur terug.
Hij had het niet gehaald, speciale verrichtingen verknoeid en hij reed veel te voorzichtig.
Nou ik mocht aan de bak. Eerst even naar de examinator toe en eventjes beetje babbelen.
Daarna naar beneden en de motor controleren.... Oke waar zat in godsnaam de reserver shakelaar ook alweer :S.
Maargoed dat was eigenlijk niet zo erg zei de examinator meteen al.
Daarna een flink stukje getoerd stukje over de dijk heen flink t gas opentrekken en dan in de nakers, en dan eff invoegen op de snelweg.
Dat ging niet helemaal perfect ik zat achter een paardentrailer die met 60 km/h in wou gaan voegen dus ik naar links en gas open.
Daarmee belemmerde ik een beetje zijn invoegactie. Maar toen mochtenw e terug naar het CBR. De hand werd gegeven en ik heb het papiertje.
Nu nog een motor.... GS500/ZXR400 (25KW)
 
Dat zou inderdaad een erg mooie optie zijn. Maar aangezien ik nog een student ben een beetje te kostbaar. Als ik dat geld had kocht ik meteen een ZWARTE zxr400 uit 94 uit duitsland. Ik zat te denken aan 1400-1600 euro voor een GS en 2200-2500 voor een zxr 400. (allemaal uit duitsland... aangezien ik best wat moeite wil doen voor een stuk leuker bedrag)
 
Van Harte gefeliciteerd! Het mooie weer komt eraan, dat wordt genieten. Heel veel rijplezier, maar wees wel voorzichtig.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan