GESLAAGD!

van harte,
ik zou zeggen begin niet met een te lichte fiets want het vermogen gaat snel wennen.....
een yzf 600 of 750r wat?? sturen geweldiggggg
 
ik ben ook begonnen op een Z750, perfecte motor om te beginnen. genoeg marge om fouten te maken. een 600c racer is sneller.
 
Z750 is heel leuk ding, stuurt heel gemakkelijk en gaat goed hard. daar zou zeker een proefritje op maken.

1000cc is beetje overdreven om op te beginnen maar 400 zoals sommige zeggen is wel heel weinig. als je geen 25kW hoeft zou ik daar niet aan beginnen
 
Gefeli! Veel veilige kilometers toegewenst ! :] Ben zelf afgelopen zomer begonnen op een CBR 600 RR bevalt me prima. :Y
 
gefeliciteerd

en laat je niet wijsmaken dat je niet op een z750 kan beginnen

het klopt dat 600cc racers van tegenwoordig erg snel zijn, maar om dat te zeggen dat een z750 al helemaal geen goed idee is, is appels met peren vergelijken

een z750 is veel vriendelijker kwa karakter als bv een zx6r of r6 en is een prima beginnersmotor
 
Gefeliciteerd !!! en alvast heel veel plezierige kilometertjes toegewenst.

Voor mij was de Z750 ook mijn eerste motor en ik heb er geen problemen mee ondervonden.
Het is een geweldige fiets vind ik, en ik denk dat het "voorzichtige" beginnen toch voor het grootste gedeelte in je rechterhand ligt :+

Succes met je keuze en Have Fun op de weg
 
Gefeliciteerd (allemaal :))

Ik zou de 1e motor zeker niet te duur maken. Koop er liever een comfortabele helm en kleding voor. Kans is gewoon groot dat je em in het begin een keer laat vallen. Ik wil jullie zeker niet ontmoedigen maar denk aan gladde strepen/putdeksels/tramrails/blaadjes/olie/parkeergaragevloeren, een vergeten standaard, uit balans met parkeren, nieuwe banden, etc...
 
Idereen bedankt voor de reacties
ik ben afgelopen weekeind naar de motorbeurs geweest en zag een mooie z750 staan ben er ff op gaan zitten en hij is voor mij vind ik toch te klein ik denk nu aan een Honda CBR 600 FS
maar is 36000 kilometer te veel voor zo een motor ?

en zoals jelski het al zegt ik wil het idd niet te duur maken max 4000 euro voor een leuke bike
 
Terug
Bovenaan Onderaan