Gestolen bij Nijmegen: Suzuki GSX-R1000 K7

gvd bidle dat is kut man
dan heb je kanon van een fiets
en dan kom je er zo van af :(
ja zou ze de klauwen er af hakken
hopen dat het nog een beetje
goed af loopt met de verzekering
-O-
 
Ongeloofelijk brutaal! :( |(

Sterkte met de zoektocht en hopelijk vind je hem snel goed terug. :Y
 
Nou altijd hier gehuiverd voor dergelijke topics en nooit gedacht dat ik en dergelijk klote-topic zou moeten openen.... :r :r :r :r

[afbeelding]

Gisteren is Lt. (GSX-R1000) dus gestolen in een uur tijd in de middag (12-13:00). Hij stond eventjes geparkeerd bij een cafe en een tankstation met uitzicht. Tevens waren er mensen aan het werk die iets zouden hebben kunnen zien.

Ik was verbijsterd en kan het nog steeds niet geloven dat dit gebeurd is, maar helaas wel waar.
De politie natuurlijk direct gebeld en kwamen niet eens ter plaatse. Vervolgens nog eens gebeld en uitgelegd dat er mogelijke mensen zijn die iets gezien hebben of meer... (tja, je weet het niet). Enfin,.. nee hoor... sorry maar dat doen we niet.

Vervolgens het 0900-8844 gebeld en kan daar pas morgen terecht voor aangifte, maar werd wel verzocht of ik het niet via internet wilde doen?????????? Echt waar ongeloofelijk..... vervolgens kom ik bij mijn moeder die net een bekeuring had gehad omdat haar Jack Russel los liep op een grasveld...... Hmmmm, prioriteit is duidelijk...


Enfin, ik ben echt pissig, verdrietig, etc..... :( '( en daarbij komt ook nog dat Lt. zwaar onderverzekerd was. Was een tijdje terug nog bezig om een taxatie te regelen!!! Kortom een slechtere timing kan niet! Dus naar de centen kan ik fluiten! '(

Ben gisteren gaan bellen naar garages, motorclubs etc..... want Lt. moet gewoon terug komen. Daarnaast bestaat de motor uit spullen die je gewoon niet zo maar even kwijt kan..... dus mensen alstublieft HELP!!


Weghaald in Berg en Dal bij Nijmegen!
GSX-R1000 K7
MR-LT-84
2007
zwart

Zie hier alles van de motor: Black K7 projectje
I feel yout pain man. Van de coppers hoef je tegenwoordig niet veel te verwachten, voor je het weet heb je een grote bek en mag je zelf even afkoelen in een celletje :(
 
zo die hebben een flinke buit te pakken :X hopelijk weten ze niet wat ze in handen hebben, met het spul dat op die motor zit vallen ze hopelijk snel door de mand B|

overigens, in nijmegen loopt genoeg van dat aso klootjesvolk rond, denk dat ie eerder bij iemand in de achter tuin staat als dat in een busje op weg naar polen

verhoogd de kansen dat je hem terugvind enigzins :/
 
Laatst bewerkt:
Heb je er zo'n pracht fiets van gemaakt, en dan gebeurd je dit,

ik zou er ook helemaal schijtziek van zijn,

zullen die fiets wel eerder in de smiezen hebben gehad,afschieten die gasten :(

sterkte!!!


Heb je bij het tankstation waar die vlak stond nog naar de evt camerabeelden gevraagd?

is het proberen waard.
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem uberhaubt wel diefstal verzekerd? Dan kun je altijd proberen er zoveel mogelijk uit te halen natuurlijk...

Aan de hand van foto's rekeningen ed en het feit dat je bezig was met een expertiserapport kun je misschien een coulance verzoek indienen bij de maatschappij..

Je zult echt niet het hele bedrag terugkrijgen maar mss wel wat meer dan dagwaarde....
 
Heb je hem uberhaubt wel diefstal verzekerd? Dan kun je altijd proberen er zoveel mogelijk uit te halen natuurlijk...

Aan de hand van foto's rekeningen ed en het feit dat je bezig was met een expertiserapport kun je misschien een coulance verzoek indienen bij de maatschappij..

Je zult echt niet het hele bedrag terugkrijgen maar mss wel wat meer dan dagwaarde....

forget it :N
 
Ongelovelijk zeg. Ik heb echt met je te doen. Alsof het geld op je rug groeit.
Net als zoveel houd ik mijn ogen open.
 
Damn Bidle, dit is echt zwaar klote.
Alles aan deze fiets was super, dit zullen geen kruimeldieven geweest zijn denk ik.
Alles in de gaten houden, ebay, MP etc etc.

Ik zal ook opletten, want zoek egelmaig sites af voor mooi spul voor de K7

Sterkte man '(
 
Oh man zwaar klote zal mijn ogen openhouden.

Wel asociaal van de politie trouwens.... dienstbaar en nog iets was de leus van ze toch echt zwaar kansloos.
 
What the hell.

Ik hou mijn ogen open.

Sterkte met dit verlies, want dat is het.
 
Nou altijd hier gehuiverd voor dergelijke topics en nooit gedacht dat ik en dergelijk klote-topic zou moeten openen.... :r :r :r :r

[afbeelding]

Gisteren is Lt. (GSX-R1000) dus gestolen in een uur tijd in de middag (12-13:00). Hij stond eventjes geparkeerd bij een cafe en een tankstation met uitzicht. Tevens waren er mensen aan het werk die iets zouden hebben kunnen zien.

Ik was verbijsterd en kan het nog steeds niet geloven dat dit gebeurd is, maar helaas wel waar.
De politie natuurlijk direct gebeld en kwamen niet eens ter plaatse. Vervolgens nog eens gebeld en uitgelegd dat er mogelijke mensen zijn die iets gezien hebben of meer... (tja, je weet het niet). Enfin,.. nee hoor... sorry maar dat doen we niet.

Vervolgens het 0900-8844 gebeld en kan daar pas morgen terecht voor aangifte, maar werd wel verzocht of ik het niet via internet wilde doen?????????? Echt waar ongeloofelijk..... vervolgens kom ik bij mijn moeder die net een bekeuring had gehad omdat haar Jack Russel los liep op een grasveld...... Hmmmm, prioriteit is duidelijk...


Enfin, ik ben echt pissig, verdrietig, etc..... :( '( en daarbij komt ook nog dat Lt. zwaar onderverzekerd was. Was een tijdje terug nog bezig om een taxatie te regelen!!! Kortom een slechtere timing kan niet! Dus naar de centen kan ik fluiten! '(

Ben gisteren gaan bellen naar garages, motorclubs etc..... want Lt. moet gewoon terug komen. Daarnaast bestaat de motor uit spullen die je gewoon niet zo maar even kwijt kan..... dus mensen alstublieft HELP!!


Weghaald in Berg en Dal bij Nijmegen!
GSX-R1000 K7
MR-LT-84
2007
zwart

Zie hier alles van de motor: Black K7 projectje


Ik heb je topic toen gevolgd :Y Alleen dit is echt zwaar klote -O- Dat ze gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven :( :r



Ik wens je heel veel sterkte toe kerel -O- En zoals altijd, hou ook ik de oogjes open :Y
 
Laatst bewerkt:
Das balen, ik weet hoe je je voelt.

Mijn motor is 25 September in Nijmegen gejat.

Waarom heb je zo lang gewacht met het taxeren ?
Een afspraak is zo gemaakt.

Ik had mijn motor wel getaxeerd en verzekerd voor het taxatiebedrag.
Ben nu aan het wachten op de verzekering.


Wat een spul had je er allemaal opzitten :9~
Jij moet echt ziek zijn nu -O-

Sterkte en succes met het zoeken !

Motor zal wel in Duitsland zijn, 5 minuten van Nijmegen
 
Laatst bewerkt:
Jaiks....dat is balen! Wordt er altijd zoveel gejat in Nijmegen-Oost of is dat van de laatste tijd? Schofterig.
 
Nou altijd hier gehuiverd voor dergelijke topics en nooit gedacht dat ik en dergelijk klote-topic zou moeten openen.... :r :r :r :r

Zie hier alles van de motor: Black K7 projectje

Nou dat is idd zwaar kl^te. Mijn deelneming.

Daar ben ik ook altijd bang voor.
Jij post hier jouw project op het forum. Dus je attendeert mensen op wat voor een mooie motor je eigenlijk heb. Daar gaan veel uren en geld in zitten.

Mensen lezen dat en denken..............................bedankt. -O-
 
Nou altijd hier gehuiverd voor dergelijke topics en nooit gedacht dat ik en dergelijk klote-topic zou moeten openen.... :r :r :r :r

[afbeelding]

Gisteren is Lt. (GSX-R1000) dus gestolen in een uur tijd in de middag (12-13:00). Hij stond eventjes geparkeerd bij een cafe en een tankstation met uitzicht. Tevens waren er mensen aan het werk die iets zouden hebben kunnen zien.

Ik was verbijsterd en kan het nog steeds niet geloven dat dit gebeurd is, maar helaas wel waar.
De politie natuurlijk direct gebeld en kwamen niet eens ter plaatse. Vervolgens nog eens gebeld en uitgelegd dat er mogelijke mensen zijn die iets gezien hebben of meer... (tja, je weet het niet). Enfin,.. nee hoor... sorry maar dat doen we niet.

Vervolgens het 0900-8844 gebeld en kan daar pas morgen terecht voor aangifte, maar werd wel verzocht of ik het niet via internet wilde doen?????????? Echt waar ongeloofelijk..... vervolgens kom ik bij mijn moeder die net een bekeuring had gehad omdat haar Jack Russel los liep op een grasveld...... Hmmmm, prioriteit is duidelijk...


Enfin, ik ben echt pissig, verdrietig, etc..... :( '( en daarbij komt ook nog dat Lt. zwaar onderverzekerd was. Was een tijdje terug nog bezig om een taxatie te regelen!!! Kortom een slechtere timing kan niet! Dus naar de centen kan ik fluiten! '(

Ben gisteren gaan bellen naar garages, motorclubs etc..... want Lt. moet gewoon terug komen. Daarnaast bestaat de motor uit spullen die je gewoon niet zo maar even kwijt kan..... dus mensen alstublieft HELP!!


Weghaald in Berg en Dal bij Nijmegen!
GSX-R1000 K7
MR-LT-84
2007
zwart

Zie hier alles van de motor: Black K7 projectje


Oooooohhh mmyyy Gooodddd

wat een stelletje @$#(@#..
ik zal voor je rond kijken man! heb het met je te doen!

dit is gewoon niet gezond.. en zeker die politie niet..
had je ze neit verteld hoeveel die ongeveer waard was? misschien komen ze dan :N

sterkte man!
 
Das balen, ik weet hoe je je voelt.

Mijn motor is 25 September in Nijmegen gejat.

Waarom heb je zo lang gewacht met het taxeren ?
Een afspraak is zo gemaakt.

Ik had mijn motor wel getaxeerd en verzekerd voor het taxatiebedrag.
Ben nu aan het wachten op de verzekering.


Wat een spul had je er allemaal opzitten :9~
Jij moet echt ziek zijn nu -O-

Sterkte en succes met het zoeken !

Motor zal wel in Duitsland zijn, 5 minuten van Nijmegen


Grote kans van! dat hij daar weg word gesjoemeld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan