gestolen: bordeaux rode silverwing -> weer terug

@Jama: fijn dat je goede ervaringen hebt met de politie. Ik kan die mening echter niet met je delen...
 
Is dit zo 1 van die verjaardagsverhaaltjes? Of heb je het zelf al meermaals meegemaakt dat de politie goed werk doet?

mwah, zullen best wat rotte appels tussen zitten maar ik denk ook dat een groot deel behoorlijk gedemotiveerd word door de overheid die ons burgers ook keer op keer naait.
 
mwah, zullen best wat rotte appels tussen zitten maar ik denk ook dat een groot deel behoorlijk gedemotiveerd word door de overheid die ons burgers ook keer op keer naait.
Tuurlijk.
Maar, net zoals door politiemensen de "verjaardagspolitiepraatjes" als onzin worden afgedaan, kun je de "positieve" ervaringen ook als onzin afdoen, als dat niet door een paar honderd, zoniet duizend eerste hands getuigenissen wordt geruggesteund.

OT: uiteraard goed dat het burgernetwerk zijn doel heeft bewezen, volgens mij bewijst dit dat de politie gewoon niet genoeg mankracht heeft om fatsoenlijk werk te kunnen leveren.
 
@Philia: gefeliciteerd! Hopelijk niet al te veel schade.

Zo zie je maar weer, de een vindt het glas half vol (positivo) en de ander half leeg (negativo).
 
Tuurlijk.
Maar, net zoals door politiemensen de "verjaardagspolitiepraatjes" als onzin worden afgedaan, kun je de "positieve" ervaringen ook als onzin afdoen, als dat niet door een paar honderd, zoniet duizend eerste hands getuigenissen wordt geruggesteund.

OT: uiteraard goed dat het burgernetwerk zijn doel heeft bewezen, volgens mij bewijst dit dat de politie gewoon niet genoeg mankracht heeft om fatsoenlijk werk te kunnen leveren.

misschien als ze bij de politie eens priotiteiten stellen en kijken waar de burger om vraagt ipv de minister met zijn bodemloze put, zou het draagvlak bij de burger ook hoger zijn.

maar das beetje off-topic
 
er zijn natuurlijk ook veel verschillende takken binnen de politie en waar de meeste burgers op kankeren is de afdeling die belast is met parkeerbeleid (of is dat tegenwoordig gemeente taak?) en snelheidscontroles.

laatst was er een artikel dat de politie mankracht, tijd en geld ontbeerde voor ernstige zaken.
ik denk niet dat een rechercheur met een goed gevoel naar huis gaat als hij weet dat hij van zeg 10 ernstige zaken slechts 5 kan behandelen omdat er niet meer capaciteiten voor zijn.

ik werk zelf ook bij een zaak waar door het management zoveel gekloot word dat ik ook heel erg gedemotiveerd ben geworden en daar dus mijn werk wel onder lijdt.
 
Ja hoor, het is ze weer gelukt... Weer een topic omgebouwd tot politie-bash topic! Dit geneuzel, of je nou voor of tegen bent, kun je toch wel ergens anders uitvechten |(
 
Ja hoor, het is ze weer gelukt... Weer een topic omgebouwd tot politie-bash topic! Dit geneuzel, of je nou voor of tegen bent, kun je toch wel ergens anders uitvechten |(

Zei al dat het off-ropic was


Maar de politie heeft uiteindelijk wel via burgernet.nl de scooter gevonden en veilig gesteld.

Dus uiteindelijk hadden ze wel tijd en manschappen hiervoor.

SLOTJE maar na dit positieve einde.

Daarnaast is burgernet een goed iets, maar motor-forum heeft waarschijnlijk in geval van diefstal van motoren en scooters een evengoede werking.
 
Laatst bewerkt:
Mijn commentaar was ook niet zo zeer tegen jou gericht, Chief, maar meer tegen diegenen die in al dit soort topics weer meteen nodeloos commentaar op de politie hebben. Blijkbaar hebben die mensen nog steeds niet door dat de politiek bepaalt wat de politie gaat doen... Daar hebben ze zelf betrekkelijk weinig over te zeggen.
 
misschien als ze bij de politie eens priotiteiten stellen en kijken waar de burger om vraagt ipv de minister met zijn bodemloze put, zou het draagvlak bij de burger ook hoger zijn.

maar das beetje off-topic
Zoals hierboven beschreven, dan moet je maar op die partij stemmen die de flitsers zal afschaffen... (veel geluk met je zoektocht)
Tenzij je die partij zelf opricht (en goed verkoopt aan het kiesvee)
 
Zoals hierboven beschreven, dan moet je maar op die partij stemmen die de flitsers zal afschaffen... (veel geluk met je zoektocht)
Tenzij je die partij zelf opricht (en goed verkoopt aan het kiesvee)

ach, nederland blijft een vreemd land.

Richt je een partij op die tegen flitsen is > toch 6 miljoen auto's in NL > haal je de kiesdrempel niet.
Richt je je op een veiliger NL > lijkt me toch dat 16 miljoen mensen daar toch wel behoefte aan hebben > halen de kiesdrempel niet
Begin je een partij voor koetjes en kalfjes > hoppa meteen in de kamer :?
Ben je een bekende partij die al meer dan 60 jaar liegt, bedriegt, voorliegt, nog meer liegt, niet nakomt wat ze beloven, vriendjespolitiek bedrijven, niet naar de burger luistert, enz, enz, enz, enz, enz > de grootste partij in NL

Lijkt me toch dat je alleen succes in NL kan hebben met liegen en bedriegen > dus voor mij geen succes in nederland.

Shit weer off-topic

:$ sorry
 
Mijn commentaar was ook niet zo zeer tegen jou gericht, Chief, maar meer tegen diegenen die in al dit soort topics weer meteen nodeloos commentaar op de politie hebben. Blijkbaar hebben die mensen nog steeds niet door dat de politiek bepaalt wat de politie gaat doen... Daar hebben ze zelf betrekkelijk weinig over te zeggen.
Tja, de politie is de vijand van het motoplezier nietwaar?
(en ja, ze mogen dan al eens iets door de vingers zien, zelfs dat is een zeldzaamheid en meestal voorbehouden voor verjaardagsverhaaltjes)
 
@Jama: fijn dat je goede ervaringen hebt met de politie. Ik kan die mening echter niet met je delen...
Ik heb 1 ervaring met de politie, en die was niet fijn. Maar wél mijn eigen schuld.

Verder heb ik geen ervaring met de politie. Ik zorg gewoon dat ik ze niet nodig ben!
 
Waar slaat dat nou weer op? Die mensen doen ook gewoon hun best.

Fijn dat de motor door BURGER snel is terug gevonden.

Hermandad doen niet hun best.
Kleinzoon scooter weg.
Dankzij de (meer) ervaren Opa, scooter weer terug.
En vooral de Jonge onervaren hermandad stond er bij en keek er naar.
( onee die stonden te laseren op een weg met elk uur 5 autos voorbij komen )
Want zo is het (helaas) en niet anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan