GESTOLEN:Custom SP-2 MR-JJ-02 en quad Banshee (Amsterdam)

Sterkte Remco, verschrikkelijk om te horen dat hij gestolen is. Na zoveel hard werk en geld wat je erin hebt gestoken.
 
-O-

Wat een kl**tzakken weer! Wat een aparte sp2, die valt wel goed op!

Woon dan wel niet in de buurt, maar let wel op hier!
Ik hoop dat je goed verzekerd bent? Ook de accesoires meeverzekerd?
 
Tering ouwe,

mooie spullen, veel tijd en het lijkt wel voor niets.
Slopen die k0lere lijers!!

Overigens is het een goed gebruik om sloten niet op de grond te leggen. Daar wordt gebruik van gemaakt als ze de sloten willen knippen. (http://www.youtube.com/watch?v=Cpf35C7wu6Q)
 
Tering ouwe,

mooie spullen, veel tijd en het lijkt wel voor niets.
Slopen die k0lere lijers!!

Overigens is het een goed gebruik om sloten niet op de grond te leggen. Daar wordt gebruik van gemaakt als ze de sloten willen knippen. (http://www.youtube.com/watch?v=Cpf35C7wu6Q)

als je t zo ziet is letterlijk elk slot binnen 30sec door te knippen -O-
niet echt motiverend
 
Ik heb een Almax slot uit Engeland gekocht en deze zijn niet te knippen, alleen te slijpen. Kost wat, maar dan heb je wel een topslot.. Gekocht nadat ze mn Abus slot hadden doorgeknipt.
 
Was vandaag bij hans van wijk in zoetermeer. zag ik dacht ik die motor staan.

gelijk op mf ingelogt op mn telefoon en ben ze gaan vergelijken. kenteken was iig anders maar qua kappen dacht ik dat ie dr verdomd veel op leek. de uitlaat ect was volgens mij wel compleet anders dus t was em niet..

jammer eigenlijk, had je graag blij gemaakt
 
Was vandaag bij hans van wijk in zoetermeer. zag ik dacht ik die motor staan.

gelijk op mf ingelogt op mn telefoon en ben ze gaan vergelijken. kenteken was iig anders maar qua kappen dacht ik dat ie dr verdomd veel op leek. de uitlaat ect was volgens mij wel compleet anders dus t was em niet..

jammer eigenlijk, had je graag blij gemaakt
de kappen kan je zo kopen ( ebay ) het gaat om het vele handwerk (uitlaat, kroonplaat) Die dingen gaan opvallen.
 
Niet normaal zo'n dikke VTR te jatten! laten ze de dader maar pakken en ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan Onderaan