Gestolen in Muiderberg: Yamaha XT660X '04 beloning 1000 euro

Gebruiker is 1 maand bekend bij Marktplaats. Absoluut een gestolen motor. Je eigen XT660x met 3400km doe je niet weg voor 1250 als hij in nieuwstaat is en de dealer je er ook nog wel 3500 voor wil geven.

Met diefstalschade zonder kenteken? Dan geeft de dealer er nog geen euro voor denk ik ;)

Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Ik hoop dat dit hem is!! :Y
 
Sja, misschien heeft 'ie al vaker dingen gejat? Zal echt niet de 1e keer zijn :N
 
Monomuis schreef op 22 oktober0 2009 @ 11:49:
Gebruiker is 1 maand bekend bij Marktplaats. Absoluut een gestolen motor. Je eigen XT660x met 3400km doe je niet weg voor 1250 als hij in nieuwstaat is en de dealer je er ook nog wel 3500 voor wil geven.

Politie / digital recherche mag ook wel eens wat actiever op verkoopsites gaan kijken. Laatst trof ik ook al een motorblok voor 450 euro aan van een motorscooter die sinds 2008 op de markt is....

Wel slim om geen echte foto te plaatsen, maar ook weer dom genoeg om gestolen spul op marktplaats te zetten.

zeker weten gestolen moto, waarschijnlijk klopt het bj en de rest ook niet. maargoed ik zou toch ff langsgaan in dat o zo mooie weert (honkbalknuppel mee })

als het m is heb je mazzel en anders.. een leuk tripje naar weert
 
Gebruiker is 1 maand bekend bij Marktplaats. Absoluut een gestolen motor. Je eigen XT660x met 3400km doe je niet weg voor 1250 als hij in nieuwstaat is en de dealer je er ook nog wel 3500 voor wil geven.

Wel slim om geen echte foto te plaatsen, maar ook weer dom genoeg om gestolen spul op marktplaats te zetten.


:^ Inderdaad wel heel verdacht.

En ook nog diefstalschade bij zetten _O-
En geen kenteken?

Ik zeg, ga even kijken, als het hem is maak een proefritje en ga er vandoor :P

Neem voor de zekerheid een knokploeg mee :Y
 
Ik bied aan om zondag even met de 'echte' eigenaar samen te gaan kijken of 't framenummer klopt :P
 
Ik bied aan om zondag even met de 'echte' eigenaar samen te gaan kijken of 't framenummer klopt :P

en dan sla jij de lief knock-out :+

trouwens erg fijn dat je daar je hond laat pissen.
ik zwem daar wel eens in de zomer B|
4022820558_1b8781795d.jpg
 
Met diefstalschade zonder kenteken? Dan geeft de dealer er nog geen euro voor denk ik ;)

Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Ik hoop dat dit hem is!! :Y

Daarom zei ik ook 'je eigen XT660X doe je niet weg'. Dus dan begreep je inderdaad al wat ik bedoelde, maar had je het niet helemaal aandachtig gelezen. :+
 
Had de TS ff een mailtje gestuurd en net mail terug dat die erachteraan gaat.
dus wellicht dat we beter geen mailtjes meer kunnen sturen om geen argwaan te wekken... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan