GESTOLEN maar schadevergoeding: GSXR 600 k6 zwart/grijs

Net heel dit topic doorgelezen en kan het gewoon niet geloven hoelang dit duurt!!!! |( |(
Ik hoop dat je in september gewoon al het geld krijgt, maar heb hier wel een hard hoofd in...
Respect voor je vastberadenheid in deze zaak.
Offtopic hoeveel motoren heb je in deze 6 jaar nu versleten _O-
 
Net heel dit topic doorgelezen en kan het gewoon niet geloven hoelang dit duurt!!!! |( |(
Ik hoop dat je in september gewoon al het geld krijgt, maar heb hier wel een hard hoofd in...
Respect voor je vastberadenheid in deze zaak.
Offtopic hoeveel motoren heb je in deze 6 jaar nu versleten _O-


6 Ducati's :+
 
Net heel dit topic doorgelezen en kan het gewoon niet geloven hoelang dit duurt!!!! |( |(
Ik hoop dat je in september gewoon al het geld krijgt, maar heb hier wel een hard hoofd in...
Respect voor je vastberadenheid in deze zaak.
Offtopic hoeveel motoren heb je in deze 6 jaar nu versleten _O-

Hoeveel uren en hoofdpijn hier in zijn gaan zitten, wil je volgens mij niet weten. En dat maal je uurloon. Tel maar uit. Politie en justitie doen niets voor je. Maar eigen rechter spelen mag ook niet. O ja en van de heren en dames politici mag je niet zeggen dat we een bananenrepubliek aan het worden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Incassobureau zal wss het dossier een tijdje behandelen, daarna wordt het teruggestuurd naar cjib.

Beslag op goederen faalt sws daar de inboedel een hogere waarde moet hebben dan de hoofdsom en kosten.

Mss doen ze nog beslag op de rekening(en) maar dit soort mensen hebben hun geld cash of zoals iemand anders al zei op naam van iemand anders.

Nadat dossier terug komt bij cjib gaan ze hen laten signaleren. Moet hij betalen of zitten, maar ook daar zitten weer voorwaarden aan.

Eindstand: nul gerechtigheid. Sterkte.

Eigenlijk zou je eens moeten laten vastleggen wat die persoon doet per dag. Als die een uitkering geniet heeft hij wss een zwart baantje ernaast..
 
Man man man wat een verhaal...
Ik zag alleen aan het begin een naam staan nizaam thakoer. Is dat nog steeds correct? In dat kranten artikel op die foto op facebook wordt gesproken over "motordief M.R."
Zou je hier zijn volledige naam nog eens willen plaatsen? Inmiddels is hij veroordeeld en dus dader en geen verdachte meer en lijkt het me logisch dat de modjes er nu geen bezwaar meer tegen hebben.
Foto zou misschien nog discutabel punt zijn ivm portretrecht maar fok dat?
 
Dit verhaal staat niet op zichzelf. Inmiddels 17 jaar geleden is mijn brommer gestolen. Verdachten waren direct bekend d.m.v. kenteken en zijn uiteindelijk ook veroordeeld tot het betalen van de schade, zo'n 5000 gulden. Dit proces duurde 5 jaar omdat net als hier de verdachte/veroordeelde de zaak op iedere mogelijke manier hebben gerekt. Uiteindelijk zijn de heren veroordeelt en mocht ik zelf het bedrag innen. Niet fijn aangezien deze familie erg berucht is in de streek en zijn veroordeelt voor geweld, afpersing, wapenbezit en drugs delicten. Kortom, 17 jaar later heb ik geen cent gezien en zal dat ook nooit zien. Gelukkig dat tegenwoordig het CJIB dit kan doen al is het dus nog steeds afwachten of je het volledige bedrag terug krijgt. Ik/mijn ouders hebben toendertijd het niet gedurft om een incassobureau richten deze heren te sturen.

Als klap op de vuurpijl is mijn brommer 2 jaar na diefstal betrokken bij een ongeval. Ik werd gebeld door de politie dat de brommer gevonden was. Helaas kreeg ik het ding niet terug omdat de nieuwe eigenaar aangaf een realistisch bedrag ervoor betaald zou hebben waardoor hij niet kon weten dat het ging om een gestolen brommer. Agent legde toen uit dat deze persoon gezien werd als een slachtoffer van heling en niet kon weten dat het ding gestolen was en daarom kon de brommer niet afgepakt worden. Kortom, steel iets, "verkoop" het aan een vriend voor een realistisch bedrag op papier en de oorspronkelijke eigenaar ziet het nooit meer terug. Agent bleef toen stil aan de andere kant van de telefoon. Ik weet niet of dit inmiddels is veranderd? Saillant detail, het ging om een ongeluk in de buurt en het was niet moeilijk om te achterhalen wie op dat ding zat op het moment van het ongeval. Bleek een neef te zijn van de daders...

Sindsdien is mijn vertrouwen in het justitieel systeem nooit meer goed gekomen. En dit soort verhalen tonen andermaal aan hoe rot het werkt in de praktijk. Eigen rechter spelen is niet goed, maar op een gegeven moment kan je bijna stellen dat de overheid het uitlokt.
 
Man man man wat een verhaal...
Ik zag alleen aan het begin een naam staan nizaam thakoer. Is dat nog steeds correct? In dat kranten artikel op die foto op facebook wordt gesproken over "motordief M.R."
Zou je hier zijn volledige naam nog eens willen plaatsen? Inmiddels is hij veroordeeld en dus dader en geen verdachte meer en lijkt het me logisch dat de modjes er nu geen bezwaar meer tegen hebben.
Foto zou misschien nog discutabel punt zijn ivm portretrecht maar fok dat?


De naam thakoer bleek de achternaam van zijn moeder te zijn. Hij gebruikt de achternaam van zijn vader dat ramsaroep is. En de voorletter M is van Mohammed. Wat zo heten ze allemaal wel een beetje :) maar roepnaam is wel Nizaam.
 
Incassobureau zal wss het dossier een tijdje behandelen, daarna wordt het teruggestuurd naar cjib.

Beslag op goederen faalt sws daar de inboedel een hogere waarde moet hebben dan de hoofdsom en kosten.

Mss doen ze nog beslag op de rekening(en) maar dit soort mensen hebben hun geld cash of zoals iemand anders al zei op naam van iemand anders.

Nadat dossier terug komt bij cjib gaan ze hen laten signaleren. Moet hij betalen of zitten, maar ook daar zitten weer voorwaarden aan.

Eindstand: nul gerechtigheid. Sterkte.

Eigenlijk zou je eens moeten laten vastleggen wat die persoon doet per dag. Als die een uitkering geniet heeft hij wss een zwart baantje ernaast..


jij mag niet meer raden !

inderdaad kreeg ik vandaag een telefoontje dat er toch niks in beslag is genomen omdat er niks te halen was.
ook kreeg ik te horen dat ze nu even niks meer kunnen doen omdat hij vast zit in duitsland |(
ik ga nu proberen de publiciteit erbij te trekken want word er nu helemaal gek van. mensen die tips hiervoor hebben hoor ik het graag
 
tip voor publiciteit: geenstijl.nl

Die willen hier nog wel eens, af en toe, aan meewerken. Alhoewel je daar waarschijnlijk niet de publiciteit krijgt die je zoekt. Maar 't is een begin.
 
Wat een grafhekel ik ook heb aan de zender is degene die misschien iets wilt uitzenden SBS6.
 
Facebook
Lokale media
Landelijke media
Pedo R de vries , Alberto stegeman of John vd heuvel
Geen stijl / Powned

of zie Moskovich te bereiken

of zorg dat je iemand krijgt die een grafhekel aan politie , justitie , CJIB , allochtonen heeft.. en die iets doet met tv / internet :P
 
Ik zou een politiemotor ervoor terug-stelen ben benieuwd hoelang het duurt voordat je vastzit en kaal geplukt word. :X

Tja.........de dief wint ............. alweer -O-
 
Ik zou een politiemotor ervoor terug-stelen

Zou je niet.

jij mag niet meer raden !

inderdaad kreeg ik vandaag een telefoontje dat er toch niks in beslag is genomen omdat er niks te halen was.
ook kreeg ik te horen dat ze nu even niks meer kunnen doen omdat hij vast zit in duitsland |(
ik ga nu proberen de publiciteit erbij te trekken want word er nu helemaal gek van. mensen die tips hiervoor hebben hoor ik het graag

Zuur.

Eerlijk niet dat je ooit meer dan een fractie, als dat al lukt, gaat terug zien.
 
Laatst bewerkt:
De naam thakoer bleek de achternaam van zijn moeder te zijn. Hij gebruikt de achternaam van zijn vader dat ramsaroep is. En de voorletter M is van Mohammed. Wat zo heten ze allemaal wel een beetje :) maar roepnaam is wel Nizaam.

Mohammed Ramsaroep dus, maar ook luisterend naar de naam Nizaam Ransaroep of Nizaam Thakoer.

Opdat google het maar oppakt ;) en eenieder die hem googelt, maar weet wat voor een smerig figuur het is.
 
2 stuks legetimatie kun je van mij (eerlijke koper) krijgen, maar een x aantal 1000 euro's ga ik niet meenemen..

Maar ik snap het wel hoor.


Hoeft ook niet.
Idd 2 stuks legetimatie meenemen en van te voren 10 euro laten overmaken op je bankrekening dan weet je exact met wie je maken hebt.
 
Geld overmaken op je bankrekening heeft denk ik niet veel nut. Banken hebben een soort privacy regel waardoor ze informatie over personen niet zomaar door mogen geven. Misschien dat dat met diefstal anders is, maar ik heb daar slechte ervaringen mee.

Ik ben eens opgelicht voor €40 door iemand met een rekening bij KNAB. Daar hoeft je naam niet te kloppen met het rekeningnummer en als je het geld overgemaakt hebt kun je er naar fluiten, in het geval van een oplichter en je hebt een valse naam. De bank doet er niet veel mee en de politie ook niet, want ik heb dat geld nooit meer teruggezien en nooit meer wat van de politie gehoord. De bank wilde ook geen gegevens van de oplichter aan mij geven.
 
Op pagina 28 van dit topic in oktober 2015 meldden een aantal mensen dat dit ongeveer een mission impossible is. Tijgertje gaat toch door. Heeft zijn tanden erin gezet en laat niet meer los. Ik vind het knap, had het al lang opgegeven. Maar inderdaad, nu je toch bezig bent, schakel de media in en geeft ze een link naar dit topic. Alle benodigde info in 1 overzicht! Je komt van de ene verbazing in de andere.
 
Op pagina 28 van dit topic in oktober 2015 meldden een aantal mensen dat dit ongeveer een mission impossible is. Tijgertje gaat toch door. Heeft zijn tanden erin gezet en laat niet meer los. Ik vind het knap, had het al lang opgegeven. Maar inderdaad, nu je toch bezig bent, schakel de media in en geeft ze een link naar dit topic. Alle benodigde info in 1 overzicht! Je komt van de ene verbazing in de andere.

Mission impossible is het niet. Alleen wel een mission impossible om dit snel opgelost te krijgen. De vordering heeft een verjaringstermijn van 20 jaar en als het goed is, komen alle kosten die er noodzakelijk zijn voor verhaal daar bovenop. Je mag toch wel aannemen dat ie in die 20 jaar een keertje een uitkering aanvraagt of ergens aan de bak gaat?
 
Geld overmaken op je bankrekening heeft denk ik niet veel nut. Banken hebben een soort privacy regel waardoor ze informatie over personen niet zomaar door mogen geven. Misschien dat dat met diefstal anders is, maar ik heb daar slechte ervaringen mee.

Ik ben eens opgelicht voor €40 door iemand met een rekening bij KNAB. Daar hoeft je naam niet te kloppen met het rekeningnummer en als je het geld overgemaakt hebt kun je er naar fluiten, in het geval van een oplichter en je hebt een valse naam. De bank doet er niet veel mee en de politie ook niet, want ik heb dat geld nooit meer teruggezien en nooit meer wat van de politie gehoord. De bank wilde ook geen gegevens van de oplichter aan mij geven.

Dat de naam niet wordt gecontroleerd is overa zo. Maar als de gegadigde nara jou stort(bijv. €0,01) dan heb je wel zijn naam mee, kun je controleren met z'n ID bewijs.

Ik zou idd Geenstijl eens aanschrijven, die plaasten laatst ook iets over een gestolen boot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan