Gevallen door modder van een boer

ik ben zelf kraanmachinist en rij veel over de weg met mn kraan ook wel eens met vieze banden ik heb zon skrapertje waar ik de weg weg mee schoonmaak\
ik vind het zelf ook nx als de weg vies is

..kutboer met zn pestbende :(

4 dagen laten leggen gewoon een schrale rotboer die je helemaal leeg moet claimen.. :(
psychische schade matriele schade alles erbij halen laat m maar bloeden die hufter.. })

als het er net ligt o.k zet ff een bordje neer of laat een loonbedrijf met een waterwagen komen om de boel schoon te spuiten..(krijgt die mooi de schuld als het niet schoon is..) :X ..
 
ik ben zelf kraanmachinist en rij veel over de weg met mn kraan ook wel eens met vieze banden ik heb zon skrapertje waar ik de weg weg mee schoonmaak\
ik vind het zelf ook nx als de weg vies is

..kutboer met zn pestbende :(

4 dagen laten leggen gewoon een schrale rotboer die je helemaal leeg moet claimen.. :(
psychische schade matriele schade alles erbij halen laat m maar bloeden die hufter.. })

als het er net ligt o.k zet ff een bordje neer of laat een loonbedrijf met een waterwagen komen om de boel schoon te spuiten..(krijgt die mooi de schuld als het niet schoon is..) :X ..

Je mag dan wel kraanmachinist zijn, maar blijkbaar heb je totaal geen idee waar je het over hebt.... B| :N
 
Ik zeg maar zo:
ZONDER BOER, GEEN VOER!!!!!!!!!!!!!!!
Iets meer respect voor de boeren kan echt geen kwaad. Leg er crossbanden op en dan gas geven op die modder. Als je niet kan moterrijden, kun je nog altijd met Idols meedoen.
3 x alaaf voor de boeren!!
Michiel
 
Ik zeg maar zo:
ZONDER BOER, GEEN VOER!!!!!!!!!!!!!!!
Iets meer respect voor de boeren kan echt geen kwaad. Leg er crossbanden op en dan gas geven op die modder. Als je niet kan moterrijden, kun je nog altijd met Idols meedoen.
3 x alaaf voor de boeren!!
Michiel

:^ :}
 
Ik vin het heerlijk al die jankende boeren over hun werk en dat ze het al zo zwaar hebben.

Gewoon met modder blijven gooien. dan ga ik gewoon 3x per jaar op mijn bek.
Mijn voordeel is dan dat mijn motor 3x per jaar er weer helemaal fris uitziet en mogen jullie betalen. :W :W :W :W :W

Zo zijn die subsidies nog ergens goed voor
 
Laatst bewerkt:
O en ik kan best een beetje sturen.
full
 
Ik weet het als de boeren betalen maak ik de motor in het groen.

Ja met John Deere stickers _O- _O- *O* *O* }) }) :Y :Y :X :X
 
Laatst bewerkt:
ik ben van mening dat je uit je doppen moet kijken.. en dat een boer tot op zekere hoogte verantwoordelijk is wat ie nalaat op de openbare weg.

in de polder heb je boeren met hun boerderij kilometers bij de akkers vandaan.. die jongens kunnen geen 10km weg schoon staan maken, dat is onmogelijk.

maar kleinere wegen en kleine stukjes zeker wel.. waarom niet? Op bouwen gebeurt dat ook, moet wout de kraanmachinist weten. Als je 4 dagen op een klein stukje weg een pak zooi laat liggen dan ben je gewoon niet goed bezig, wat voor verhaal je er ook van maakt.

Kleine moeite om een klein stukkie weg ff bijna-schoon te schrapen.

Maar dat je erover op je smoel gaat.. tsja, voortaan uitkijken. En met een 4T nooit 't gas dicht doen als 't glad is ;)

Ik weet dat 't bij ons ook regelmatig gebeurt.. dus dan weet je dat je op moet letten. Hier ruimen ze hun bende altijd wel snel op dus, het kan anders!
 
jaaaaaaaaaahhaaaaaaaa

heb ik ook een keer gehad toen ik nog 16 was ,..........
met mn net gespoten kreidler vol op mn bek door de gier !! alles onder de shit !! :+

Das pas lekker !!

enne opruimen OK maar we gaan niet katten op Boeren !! :N

Want spreek woord : als het slecht gaat met de boeren gaat het slecht met het land !
en volgens mij gaat het slecht met het land .................. })

Gr FF
 
mijn mening van alle polderwegen bestemmingsverkeer wegen maken. hier in de buurt komt er heel veel sluipverkeer door de polder terwijl er ook over een provinciale weg kan worden gereden alleen dan moet er iets verder worden gereden.

een soort van betreden op eigen risico, is gelijk heel het gezeik over.
 
mijn mening van alle polderwegen bestemmingsverkeer wegen maken. hier in de buurt komt er heel veel sluipverkeer door de polder terwijl er ook over een provinciale weg

Denk dat voor veel motorrijders de lol er dan wel snel vanaf zou gaan.... weet niet waar jij altijd rijdt met de motor, maar na een paar km op de proviniale-/snelweg ben ik het wel weer zat.... zal 's zomers ook wel erg druk worden op de provinciale wegen met al die toerclubs...
 
mijn mening van alle polderwegen bestemmingsverkeer wegen maken. hier in de buurt komt er heel veel sluipverkeer door de polder terwijl er ook over een provinciale weg kan worden gereden alleen dan moet er iets verder worden gereden.

een soort van betreden op eigen risico, is gelijk heel het gezeik over.
Oh ja, daar heb je er weer zo één... 'Ik vind dat ik last heb van anderen, dus mijn straat moet afgesloten worden'. Maar als jij bij iemand anders in de straat rijdt, moet je er natuurlijk wel gewoon door mogen, of niet? :r

Dat asfalt is er van gemeenschapsgeld gelegd en dus moet iedereen er ook gebruik van kunnen maken. Als je een eigen weg wilt, dan leg je 'm d'r zelf maar neer.
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste reactie was ook, heb je weer zo'n zeikerd die niet uit zijn doppen kan kijken en geen verantwoordelijkheid wil nemen. Maar toen ik de foto's zag, veranderde mijn mening. Dit is niet meer het normale beetje afgevallen klei en bandensporen op de weg, maar een asfaltweg die is veranderd in een modderpad met een laag klei erop van een paar centimer.

Dat neemt niet weg dat ik voor TS's eigen gezondheid slimmer had gevonden als tie beter had geanticipeerd (en desnoods die weg niet was ingereden), maar het is wel een voorbeeld van een boer die zijn verantwoordelijkheid echt niet heeft genomen.
 
Ik heb dus jarenlang bij een boer geholpen tijdens het aardapelen rooien en je kunt niet voorkomen dat bij de uitrit er gewoon rotzooi op de weg blijft liggen. Dat is na een x aantal meters wel weer weg, dus het gaat niet om een traject van kilometers.
Wij hadden dan van die slipgevaarborden die geplaatst werden. Pas als het perceel leeg was, gingen we de weg schoonmaken.

De foto van dit ongeval geeft m.i. inderdaad aan dat er niet sprake is van een sensatiezoeker die een ander de schuld wil geven van zijn onkunde, maar een ernstig vervuilde weg waarop dingen veel erger hadden kunnn aflopen. Op dit soort wegen mag je 80 km/u. Nou, als je dan met je autootje even verkeerd gaat...boompje...boompje....auw.

Dus...heren boeren....naast de gedachte dat jullie onmisbaar zijn voor de maatschappij mogen jullie je ook de gedachte toe-eigenen dat die onmisbaarheid geen onschendbaarheid geeft.
Ik respecteer het werk van de boer, maar wil zijn aardappeltje graag zo kunnen eten en niet als puréé door een slangetje.
 
mijn mening van alle polderwegen bestemmingsverkeer wegen maken. hier in de buurt komt er heel veel sluipverkeer door de polder terwijl er ook over een provinciale weg kan worden gereden alleen dan moet er iets verder worden gereden.

een soort van betreden op eigen risico, is gelijk heel het gezeik over.


Hey Michiel...wegen aanleggen van overheidsgeld en dan alleen voor bestemmingsverkeer? Niet echt redelijk he.
Laten we gewon allemaal onze verantwoordelijkheid nemen..zowel bestuurder als boer.
 
~
nouw is dit wel extreem deze moder op de straat maar dat het met gemeenschap geld aangelegt is lang niet altijd waar als er land verkaveld word word daar door de boer erg veel geld voor betaald als deze wegen aangelegd worden dus dat is niet helemaal waar.Dat het met gemeenschaps geld aangelegt word!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
mijn mening van alle polderwegen bestemmingsverkeer wegen maken. hier in de buurt komt er heel veel sluipverkeer door de polder terwijl er ook over een provinciale weg kan worden gereden alleen dan moet er iets verder worden gereden.

een soort van betreden op eigen risico, is gelijk heel het gezeik over.

bedoel jij de knarweg? ;)
die mag ik 's ochtends ook graaag gebruiken als ik naar amsterdam moet .. vanaf harderwijk :P
die gooise weg zit dan bomvol vrachtwagens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan