Gezocht hobby monteur :)

stefan82

MF'er
22 mei 2010
91
11
limboland
Gevraagt een monteur wat wil hobbyen tegen betaling uiteraard en wil ook wel helpen:). Zit zo heb dus een fiets gekocht maar zit her en der wat aanslag op roest. Wil um dus eigenlijk gewoon matzwart hebben gaat om een supermagna dus wie heeft tyd en zin in een betaald klusje
 
Woonplaats in je profiel...
Sommigen van MF zitten in Australie...
Nouja, iig 1

1578854763111.png

Je kan toch met een boel hulp van het forum en een WPHB en CMSNL een heel eind komen?
 
Gevraagt een monteur wat wil hobbyen tegen betaling uiteraard en wil ook wel helpen:). Zit zo heb dus een fiets gekocht maar zit her en der wat aanslag op roest. Wil um dus eigenlijk gewoon matzwart hebben gaat om een supermagna dus wie heeft tyd en zin in een betaald klusje

Mat zwart spuiten heb je toch geen monteur voor nodig?

20200109_091924.jpg
 
Als je een motor uitelkaarhaalt is het handig om die beschrijfbare ritszakjes te nemen en die op volgorde van uitelkaar halen nummeren

Het ligt voor de hand dat je bij het inelkaarzetten andersom werkt
 
Als je een motor uitelkaarhaalt is het handig om die beschrijfbare ritszakjes te nemen en die op volgorde van uitelkaar halen nummeren

Het ligt voor de hand dat je bij het inelkaarzetten andersom werkt

Uit elkaar halen?

Gewoon mat zwart spuiten dat ding.

Rondje rijden en remmen, ketting en tandwielen zijn weer blank, remschijven zijn weer blank, niks aan de hand :+
 
Maar enfin, als je alleen matzwart wil dan zou ik gewoon ontroesten, ontvetten en spuiten. Eventueel hele gladde delen wat schuren en verder ipv poetsen bijspuiten als er wat verf afvalt. Gros blijft echt wel goed zitten. Zou zelf wel vorkpoten, oliepijlglas, ketting en schijven afdekken :)

Heb er ook 1 netter gedaan, geheel gedemonteerd en alle onderdeeltjes opgelapt maar dat is veel werk.
 
Maar enfin, als je alleen matzwart wil dan zou ik gewoon ontroesten, ontvetten en spuiten. Eventueel hele gladde delen wat schuren en verder ipv poetsen bijspuiten als er wat verf afvalt. Gros blijft echt wel goed zitten. Zou zelf wel vorkpoten, oliepijlglas, ketting en schijven afdekken :)

Heb er ook 1 netter gedaan, geheel gedemonteerd en alle onderdeeltjes opgelapt maar dat is veel werk.
Haha ok jha waarde boeit me niet anders had ik me wel wat nieuwers gekocht haha maar de uitlaat moet ook wat gemaakt worden heb al zelf wat geprobeerd maar krijg dat roestding niet eraf😅 dus zoek gewoon een hobbyist die me dat even wilt fixen kleine knippers uitlaat ef fixe beurtje spuiten en gaan 😎😎😎😆
 
Een supermagna is als hij origineel en netjes is en zeker als het een 750 is nog een aardig bedrag waard.
Orgineel is die niet ander stuur en is al keertje gespoten. In top staat zal je rond de 2a2500 krijgen valt wel mee liefhebbers fiets en die liefhebbers zijn ook nog eens erg secuur met kopen. Heb liever zoiets verkoopt als ik er ooit vanaf wil veel sneller als een orgineel
 
Terug
Bovenaan Onderaan