Ghostrider? Pff !

Robberobbe

MF veteraan
29 apr 2004
2.579
32
Den Haag
Als je er echt van baalt dat je zo'n klein piemeltje hebt kun je beter gewoon in therapie gaan.
Ok, het is inderdaad een erg vette machine waar hij op rijd en wat hij doet spreekt tot de verbeelding. En natuurlijk zijn er mensen, ik ook, die wel eens zoiets hebben van kikke om zoiets te doen en er mee weg te komen maar wat ik zo jammer vind is dat figuren zoals hij, die het niet bij een fantasie houden, maar het ook werkelijk echt doen motorrijders in het algemeen een slechte naam bezorgen.
Het is net als met allochtonen, een kleine groep verziekt het voor de rest.
Als je in de "MAG" leest dat er een sterke lobby is die het motorrijden, liefst op europees niveau, aan banden wil leggen met allerlij onzinnige regeltjes en wetten, dan weet je waarom dit soort zaken nu net niet onder de aandacht gebracht dienen te worden.
Een beetje jammer dus dat deze filmpjes dan wel op dit kikke forum geplaatst worden.

Rob.
 
Als je het niet wilt zien, dan kijk je er toch niet naar? Laat je lekker die topics links liggen.

Beetje leven en laten leven naar mijn idee.
 
Als je het niet wilt zien, dan kijk je er toch niet naar? Laat je lekker die topics links liggen.

Beetje leven en laten leven naar mijn idee.

Ergens ben ik het wel met je eens, maar om nou andermans lolletje te verzieken?
Das toch geen lolletje :?
 
waar komt dit ineens vandaan? heb ik iets gemist?

Ghostrider is toch al een aantal jaar gelden in de picture geweest? er zijn nu veel wannabe's en noobs die der niets van bakken. Het zijn wel skills om zo te kunnen rijden, maar wat je zegt: het bevordert het algemene beeld van de motorrijder niet. Aan ons om het tegendeel te bewijzen ^^

en wat V-Strommert al zei: als je het niet leuk vindt, je hoeft er niet naar te kijken :/
 
Jongen,

al is je hobby vissen, dan nog heb je mensen die je het leven zuur willen maken.

So what is your point?
Allemaal netjes 100 rijden, waar je 100 mag? 80 waar je 80 mag? Open dempertjes er af? Etc etc.
Waar ligt de grens? Jouw grens is de grens?

:?
 
Die gast is toch al een ghost,toch? :? ,lekker belangrijk :z
 
tolerance.jpg
 
TS in hoe verre gaat jouwn intresse uit naar motoren? Die kerel is al een x aantal jaren bekend met zijn stunts en rijgedrag. Nu word het commercieel en komt ie nu pas in de "picture"?
Wou dat ik op zo'n manier mn geld kon verdienen.
Als je je zo druk maakt om het imago van een product dat je hebt zal ik direct stoppen met motor rijden. Scheelt heel wat kopzorgen.
 
Ik d8 dat ie al de pijp uit was :P .

Vroegah,na 5 minuten en 254 ingehaalde auto's had ik het wel(al) gezien :Z
Ik heb me ook veel afgevraagd of het wel 1 gast is/was.

Alleen nordschleife,en het pesten van de politie vond ik nog enigsinds amusant,voor de rest :z
 
Overal zijn mensen die het verpesten voor anderen. Niet rokers voor rokers, mensen die niet skateboarden die het verpesten voor mensen die dat wel doen, mensen die basejumpen vinden dat de illegale jumpers het verpesten. Blablabla. Die Ghostrider is een druppel op een gloeiende plaat. Prima dat je je er aan stoort, zet dat in een mailtje terug en waarschijnlijk krijg je dan een mailtje terug met de zin:

Put it in the carebox.



Overigens doet de Ghostrider op een gegeven moment een tribute voor the Black Prince. Een Fransoos die in z'n auto Parijs onveilig maakt. Oftewel, ik als motorrijder vind dat er een lobby moet zijn om autorijden te stoppen.
 
Overal zijn mensen die het verpesten voor anderen. Niet rokers voor rokers, mensen die niet skateboarden die het verpesten voor mensen die dat wel doen, mensen die basejumpen vinden dat de illegale jumpers het verpesten. Blablabla. Die Ghostrider is een druppel op een gloeiende plaat. Prima dat je je er aan stoort, zet dat in een mailtje terug en waarschijnlijk krijg je dan een mailtje terug met de zin:

Put it in the carebox.



Overigens doet de Ghostrider op een gegeven moment een tribute voor the Black Prince. Een Fransoos die in z'n auto Parijs onveilig maakt. Oftewel, ik als motorrijder vind dat er een lobby moet zijn om autorijden te stoppen.

O ja,die was ook nog wel spannend :Y
 
Overal zijn mensen die het verpesten voor anderen. Niet rokers voor rokers, mensen die niet skateboarden die het verpesten voor mensen die dat wel doen, mensen die basejumpen vinden dat de illegale jumpers het verpesten. Blablabla. Die Ghostrider is een druppel op een gloeiende plaat. Prima dat je je er aan stoort, zet dat in een mailtje terug en waarschijnlijk krijg je dan een mailtje terug met de zin:

Put it in the carebox.



Overigens doet de Ghostrider op een gegeven moment een tribute voor the Black Prince. Een Fransoos die in z'n auto Parijs onveilig maakt. Oftewel, ik als motorrijder vind dat er een lobby moet zijn om autorijden te stoppen.

O ja,die was ook nog wel spannend :Y
 
Overal zijn mensen die het verpesten voor anderen. Niet rokers voor rokers, mensen die niet skateboarden die het verpesten voor mensen die dat wel doen, mensen die basejumpen vinden dat de illegale jumpers het verpesten. Blablabla. Die Ghostrider is een druppel op een gloeiende plaat. Prima dat je je er aan stoort, zet dat in een mailtje terug en waarschijnlijk krijg je dan een mailtje terug met de zin:

Put it in the carebox.



Overigens doet de Ghostrider op een gegeven moment een tribute voor the Black Prince. Een Fransoos die in z'n auto Parijs onveilig maakt. Oftewel, ik als motorrijder vind dat er een lobby moet zijn om autorijden te stoppen.

Wacht eens,hierr heb ik overheen gelezen:black prince was een motorrijder :Y ,die in een noodtempo de ring van parijs afrond,ik d8 op een gsxr 1100.
Ga nog effe google'n
 
Overal zijn mensen die het verpesten voor anderen. Niet rokers voor rokers, mensen die niet skateboarden die het verpesten voor mensen die dat wel doen, mensen die basejumpen vinden dat de illegale jumpers het verpesten. Blablabla. Die Ghostrider is een druppel op een gloeiende plaat. Prima dat je je er aan stoort, zet dat in een mailtje terug en waarschijnlijk krijg je dan een mailtje terug met de zin:

Put it in the carebox.



Overigens doet de Ghostrider op een gegeven moment een tribute voor the Black Prince. Een Fransoos die in z'n auto Parijs onveilig maakt. Oftewel, ik als motorrijder vind dat er een lobby moet zijn om autorijden te stoppen.



:^


Tribute idd al eens bekeken... :}
 
Wacht eens,hierr heb ik overheen gelezen:black prince was een motorrijder :Y ,die in een noodtempo de ring van parijs afrond,ik d8 op een gsxr 1100.
Ga nog effe google'n

Oh my bad, wie is die vent die met z'n auto door Parijs heen crosst ook alweer dan. Ook zo'n heerlijk filmpje is dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan