Ghostrider? Pff !

Oh my bad, wie is die vent die met z'n auto door Parijs heen crosst ook alweer dan. Ook zo'n heerlijk filmpje is dat.

Ik ken wel de filmpjes uit Stockholm, die heten volgens mij "Getaway in Stockholm". Dat is ook met auto´s.
 
Hier is die al:

Leuk verhaal zit er achter btw als je het interessante kost vindt.


Edit. Mooie stad is Parijs toch als je het zo ziet :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ghostrider ook niet om aan te zien.

Die haalt de 40 niet :N

Jammer dat hij in al zijn enthousiasme ook anderen in gevaar brengt. Kwestie van: ikke ikke ikke. En nog centen mee verdienen ook.

Mijn moatje is het nie.
 
Als je er echt van baalt dat je zo'n klein piemeltje hebt kun je beter gewoon in therapie gaan.
Ok, het is inderdaad een erg vette machine waar hij op rijd en wat hij doet spreekt tot de verbeelding. En natuurlijk zijn er mensen, ik ook, die wel eens zoiets hebben van kikke om zoiets te doen en er mee weg te komen maar wat ik zo jammer vind is dat figuren zoals hij, die het niet bij een fantasie houden, maar het ook werkelijk echt doen motorrijders in het algemeen een slechte naam bezorgen.
Het is net als met allochtonen, een kleine groep verziekt het voor de rest.
Als je in de "MAG" leest dat er een sterke lobby is die het motorrijden, liefst op europees niveau, aan banden wil leggen met allerlij onzinnige regeltjes en wetten, dan weet je waarom dit soort zaken nu net niet onder de aandacht gebracht dienen te worden.
Een beetje jammer dus dat deze filmpjes dan wel op dit kikke forum geplaatst worden.

Rob.

ghostrider is een mietje :r pp & bw is de shit 8-)

Badwetters
 
Als je er echt van baalt dat je zo'n klein piemeltje hebt kun je beter gewoon in therapie gaan.
Ok, het is inderdaad een erg vette machine waar hij op rijd en wat hij doet spreekt tot de verbeelding. En natuurlijk zijn er mensen, ik ook, die wel eens zoiets hebben van kikke om zoiets te doen en er mee weg te komen maar wat ik zo jammer vind is dat figuren zoals hij, die het niet bij een fantasie houden, maar het ook werkelijk echt doen motorrijders in het algemeen een slechte naam bezorgen.
Het is net als met allochtonen, een kleine groep verziekt het voor de rest.
Als je in de "MAG" leest dat er een sterke lobby is die het motorrijden, liefst op europees niveau, aan banden wil leggen met allerlij onzinnige regeltjes en wetten, dan weet je waarom dit soort zaken nu net niet onder de aandacht gebracht dienen te worden.
Een beetje jammer dus dat deze filmpjes dan wel op dit kikke forum geplaatst worden.

Rob.

:Z :Z :Z
 
Als je er echt van baalt dat je zo'n klein piemeltje hebt kun je beter gewoon in therapie gaan.
Ok, het is inderdaad een erg vette machine waar hij op rijd en wat hij doet spreekt tot de verbeelding. En natuurlijk zijn er mensen, ik ook, die wel eens zoiets hebben van kikke om zoiets te doen en er mee weg te komen maar wat ik zo jammer vind is dat figuren zoals hij, die het niet bij een fantasie houden, maar het ook werkelijk echt doen motorrijders in het algemeen een slechte naam bezorgen.
Het is net als met allochtonen, een kleine groep verziekt het voor de rest.
Als je in de "MAG" leest dat er een sterke lobby is die het motorrijden, liefst op europees niveau, aan banden wil leggen met allerlij onzinnige regeltjes en wetten, dan weet je waarom dit soort zaken nu net niet onder de aandacht gebracht dienen te worden.
Een beetje jammer dus dat deze filmpjes dan wel op dit kikke forum geplaatst worden.

Rob.
omg, ben jij een wout ofzo of toch een allochtoon?
 
Welke grot heb je de afgelopen 7 jaar in geleefd, om nu nog verontwaardigd te zijn over iets als Ghostrider pff!
 
Laatst bewerkt:
of bedoelt hij deze...
full
 
Ik vind ghostrider ook niet om aan te zien.

Die haalt de 40 niet :N

Jammer dat hij in al zijn enthousiasme ook anderen in gevaar brengt. Kwestie van: ikke ikke ikke. En nog centen mee verdienen ook.

Mijn moatje is het nie.
Er zijn er al meerdere geweest.Laatst bekende was een franse motor stuntrijder.
Stokje is alweer overgedragen naar een ander.

Vind het wel leuk om te zien. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan