Ghostrider? Pff !

:/ bijna goed, vrouwtje niet thuis vanavond dus dan maar de laatste nieuwtjes uit de MAG gelezen. Wordt je toch treurig van ;(

Wie leest dat dan ook.

Pfff, de MAG :')

Nog zo'n organisatie die een beetje vrede in motorland probeert te stichten om een beetje aan de bak te blijven.....
 
Ben ik dan echt de enige die zoiets ook wel zou willen proberen? (Als ik mn motor heb tenminste)


Doe je vanzelf toch wel. Alleen overschat jezelf gewoon niet. Motor gaat, zeker in het begin, harder dan jij verwerken kan. Dus zorg dat je je motor goed kent, en dat je kan dromen hoe het verkeer reageert op dingen. Van die signalen als auto's die tegen de middenstreep aan rijden etc. Pas als je zulk soort dingen weet, dan pas kun je met een redelijk gevoel van veiligheid zulk soort dingen doen. Laat je dus niet verleiden door zo'n filmpje. Deze kerel doet niets anders, en die doet het ook ook alleen op bepaalde momenten. Je ziet hem nooit in de spits rijden.

Het is net als sex eigenlijk; Foute dingen zijn best leuk, maar doe het veilig :+
 
wat volgens mij de reden is dat het zo lang goed gaat, is juist omdat hij zo achterlijk hard gaat dat het lijkt alsof het verkeer stil staat. stomme acties van andere weggebruikers heeft hij dus haast geen last van.

wat ik eigenlijk probeer te zeggen, is dat we allemaal 300moeten gaan rijden! :+
 
Doe je vanzelf toch wel. Alleen overschat jezelf gewoon niet. Motor gaat, zeker in het begin, harder dan jij verwerken kan. Dus zorg dat je je motor goed kent, en dat je kan dromen hoe het verkeer reageert op dingen. Van die signalen als auto's die tegen de middenstreep aan rijden etc. Pas als je zulk soort dingen weet, dan pas kun je met een redelijk gevoel van veiligheid zulk soort dingen doen. Laat je dus niet verleiden door zo'n filmpje. Deze kerel doet niets anders, en die doet het ook ook alleen op bepaalde momenten. Je ziet hem nooit in de spits rijden.

Ja okee, bedankt! Een goede reactie :) Dus eigenlijk zou je het ook wel een beetje kunnen oefenen zeg je? Maar dan gewoon minder hard en dan steeds wat opbouwen?
 
Ja okee, bedankt! Een goede reactie :) Dus eigenlijk zou je het ook wel een beetje kunnen oefenen zeg je? Maar dan gewoon minder hard en dan steeds wat opbouwen?


Oefenen doe je door 1 te worden met je motor. Niet dingen gaan doen die niet voelen alsof het makkelijk kan. Forceren doe je met dingen die niet helemaal passen, dat soort dingen. Als een mongool door het verkeer rijden doe je omdat het kan, en nergens anders om ;)

Dus gewoon lekker leren rijden, voelen waar de grenzen van je remmen, je banden en jezelf liggen. En dan pas (en dat duurt gerust 20/30.000 km voordat je op dat punt bent) dan pas doe je dat soort dingen.

Succes en more than ever: be safe
 
wat volgens mij de reden is dat het zo lang goed gaat, is juist omdat hij zo achterlijk hard gaat dat het lijkt alsof het verkeer stil staat. stomme acties van andere weggebruikers heeft hij dus haast geen last van.

wat ik eigenlijk probeer te zeggen, is dat we allemaal 300moeten gaan rijden! :+

Ik weet niet of je dat serieus bedoeld? Dat het goed gaat vanwege de snelheid? Je snapt neem ik aan wel dat hij geen last heeft van foutjes vlak voor hem, maar wel van foutjes verder voor hem.. En dan kun je met die snelheid verekte weinig.. Een auto die 20 meter voor 'm ineens naar links uitwijkt is hij idd al voorbij voordat hij goed en wel links rijdt.. een auto die 50 meter ofzo voor 'm hetzelfde doet is :W

(alleen kan hij natuurlijk behoorlijk goed overweg met snelheid)
 
Laatst bewerkt:
Die ghostrider kan idd niet rijden.
Wheelies op zijn turbo brommer met 300 km/h,van alles ontwijken met 200+ ,en alles wat ertussen komt om te overleven.

Geef mij dan maar die kwaliteitsrijders die weer een topic openen als ze met 80 van hun brommer zijn gereden op de linkerbaan of met 10 km/h in de bocht zijn gevallen,of dat ondeugende koekblik die ze geen ruimte gaf omdat ze zelf stiekum over een lengte van 1,5 km nog niet durven inhalen....
 


sxbps7.jpg
 
Ik weet niet of je dat serieus bedoeld? Dat het goed gaat vanwege de snelheid? Je snapt neem ik aan wel dat hij geen last heeft van foutjes vlak voor hem, maar wel van foutjes verder voor hem.. En dan kun je met die snelheid verrekte weinig.. Een auto die 20 meter voor 'm ineens naar links uitwijkt is hij idd al voorbij voordat hij goed en wel links rijdt.. een auto die 50 meter ofzo voor 'm hetzelfde doet is :W

(alleen kan hij natuurlijk behoorlijk goed overweg met snelheid)

300 km/h is 90 m/s

Gast heeft absolute controle, al rijdt ie niet elke dag zo hoor.
 
300 km/h is 90 m/s

Gast heeft absolute controle, al rijdt ie niet elke dag zo hoor.
Ghostrider is Patrick Furstenhoff. Is een Zweedse man van in de 40 die jaren lang geracet heeft op een circuit. Dus weet echt wel waar hij mee bezig is. Alleen zijn er heel veel mensen die denken dat na te kunnen doen. Maar dat gaat meestal niet goed net als de Duitse ghostrider genaamd turborider die heeft zich dit jaar te pletter gereden.
 
Ghostrider is Patrick Furstenhoff. Is een Zweedse man van in de 40 die jaren lang geracet heeft op een circuit. Dus weet echt wel waar hij mee bezig is. Alleen zijn er heel veel mensen die denken dat na te kunnen doen. Maar dat gaat meestal niet goed net als de Duitse ghostrider genaamd turborider die heeft zich dit jaar te pletter gereden.

als je doelt op dat filmpje met die duc achterop een auto 1. hij leeft dan nog 2. ouuuudddd!!!! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan