Helemaal top dat is zeker wat voor mij.
ik ben al een tijdje op zoek naar zo iets maar wist steeds niet precies wat het beste was,
Kom je 9 mei ook naar de scooterexoress meeting.? Zo ja kun je hem niet voor mij mee nemen? Ik kom ook met de gp. Vrouw heeft late dienst geregeld voor zichtbaar om mij de kans te geven om daar naartoe te gaan.
Ik denk dat hij met gemak de 200 over gaat met de jcista hoor.
Ergens onderweg in mijn project had ik de dr pully erin zitten met de originele vario. Toen was hij nog niet afgesteld en ging hij 178 gps toen wisselde ik de dr pully voor de jcosta en alleen de ruil al ging gelijk door naar de 185 gps nog zonder afstelling. Toen al 7 km erbij,
daarna ben ik bij ruud geweest om hem voor het eerst op de testbank af te stellen.
Toen gooide hij er gewoon 1000 rpm ertegenaan oftewel de rpm verlegt.
dat was het moment dat hij toen ook al op de193 gps zat,
het verschil was ook dat hij bij ruud op de testbank 193 haalde en dit op de weg ook ten alle tijden haalde!
De dr pully rollen in de polini vario lukt het niet om de 200 op de testbank te vertalen naar de weg toe.
dus daar heb ik wel vertrouwen in in de jcosta.
en die waarden van nu is alleen van toepassing in deze setup he.
het geeft even een vertekend beeld omdat die 200 km op de testbank met een extreem verkorte vertanding is.
met de originele tandwielen setup zou die de 200 ruim overschrijden, en nog steeds sneller accelereren dan origineel standaard gp natuurlijk.
ik ben al een tijdje op zoek naar zo iets maar wist steeds niet precies wat het beste was,
Kom je 9 mei ook naar de scooterexoress meeting.? Zo ja kun je hem niet voor mij mee nemen? Ik kom ook met de gp. Vrouw heeft late dienst geregeld voor zichtbaar om mij de kans te geven om daar naartoe te gaan.
Ik denk dat hij met gemak de 200 over gaat met de jcista hoor.
Ergens onderweg in mijn project had ik de dr pully erin zitten met de originele vario. Toen was hij nog niet afgesteld en ging hij 178 gps toen wisselde ik de dr pully voor de jcosta en alleen de ruil al ging gelijk door naar de 185 gps nog zonder afstelling. Toen al 7 km erbij,
daarna ben ik bij ruud geweest om hem voor het eerst op de testbank af te stellen.
Toen gooide hij er gewoon 1000 rpm ertegenaan oftewel de rpm verlegt.
dat was het moment dat hij toen ook al op de193 gps zat,
het verschil was ook dat hij bij ruud op de testbank 193 haalde en dit op de weg ook ten alle tijden haalde!
De dr pully rollen in de polini vario lukt het niet om de 200 op de testbank te vertalen naar de weg toe.
dus daar heb ik wel vertrouwen in in de jcosta.
en die waarden van nu is alleen van toepassing in deze setup he.
het geeft even een vertekend beeld omdat die 200 km op de testbank met een extreem verkorte vertanding is.
met de originele tandwielen setup zou die de 200 ruim overschrijden, en nog steeds sneller accelereren dan origineel standaard gp natuurlijk.
Laatst bewerkt: