Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn Gilera is uit 1954.Knap hoor op dat toch oude spul zo,n afstand rijden,durf ik nog niet eens op mijn 31 jaar
oude motor die als zeer betrouwbaar te boek staat,ik zie me zelf al ergens gestrand op een berg staan
Ze markeren wel hun plekBekijk bijlage 1732671
Bekijk bijlage 1732672
Bekijk bijlage 1732673
Bijvoorbeeld...
Alle motoren moeten pre-1980 zijn.
Ok, formeel mocht deze dus niet
Bekijk bijlage 1732675
Mijn Gilera is uit 1954.
Maar er reden nog veeeeeeel oudere motoren rond...
Sjaak bijvoorbeeld
Bekijk bijlage 1732669
Met de total-loss smering van zijn Norton was zijn spoor in de regen "goed te volgen"....
Deklepverenklepgeleiders krijgen olie gedruppeld van boven. En die vliegt er weer vanaf/besmeurt rustig verder naar beneden.
Zie hier een close up
Bekijk bijlage 1732855
Zeker, maar meer motoren hadden in die tijd haarspeld klepveren. Er zitten er 2 per klep, 1 aan de linkerkant en 1 rechts. Het is trouwens als ik het goed zie een Norton International 350, de voorloper van de Manx.Interessante constructie
Zeker, maar meer motoren hadden in die tijd haarspeld klepveren. Er zitten er 2 per klep, 1 aan de linkerkant en 1 rechts. Het is trouwens als ik het goed zie een Norton International 350, de voorloper van de Manx.