Even wezen test rollen met de oude voorvork, van een klein heuveltje af.
Wat oude delen hergebruikt, omdat de nieuwe radiator iets dikker word moet de koelkap 1cm naar voren.
Een achterwiel naaf aangepast zodat ik deze in een achterwiel kan plaatsen.
Op dit achterwiel zit de juiste bandenmaat, om te kijken wat de stand is en of het uitkomt met het spatbord.
Dit nog even in de oude voorvork geplaatst.
De transport beugels ook even gemonteerd.
De Nexus 500 achtervelg gepoedercoat.
En de juiste band erop.
Omdat het ook goed moet remmen, een nieuwe 16mm Brembo master remcilinder.
Deze komt mooi onder de voorspoiler te zitten.
Ook komt er een dubbele gaskabel op. (heen en terug)
Even alles passen, nu met de Beverly 500 voorvork.
Inlaat spruitstuk moet ook anders worden.
Dikkere crossflow radiator.
Aluminium waterpomp huis word aangepast, anders komt het recht in de kap uit.
Had de plastick versie eerst aangepast om te kijken wat de beste hoek was.