Girls go naked: Meiden met Naked Bikes deel 2

Ja klopt! Met deze organisatie is het altijd vrij rijden. Je kan wel met een voorrijder rijden, maar dan moet je extra betalen.
Als je voor het eerst op Assen gaat rijden, raad ik aan om met CRT te gaan rijden. www.crtholland.nl
 
Ja klopt! Met deze organisatie is het altijd vrij rijden. Je kan wel met een voorrijder rijden, maar dan moet je extra betalen.
Als je voor het eerst op Assen gaat rijden, raad ik aan om met CRT te gaan rijden. www.crtholland.nl


Staat genoteerd :Y en hoe was je dagje :] gassen op Assen :+
 
Helemaal te gek! 'sochtends regende het heel erg, dus de eerste sessie was de baan nog nat. Wel gereden met regenbanden *D
Daarna was het de hele dag gelukkig droog. Echt top! :)
 
Top geweest dus *O* mooi hoor moest nog aan je denken toen het zo regende :r .Later de dag zag ik op buienradar dat het droger werd in Assen *D .Vertel mij nou eens kun je nu echt op regenbanden zo goed - snel en plat gaan als wat ze zeggen/beweren?
 
Laatst bewerkt:
Dat moet wel kunnen ja! Heb het zelf niet ondervonden hoor... Was de eerste sessie en hebben maar 3 rondjes gereden.
 


Hoi allemaal, ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik zit al een tijdje op motor-forum, maar ben even wat minder actief geweest.
Wat meer over mij:

Mijn nickname is altijd al flensje geweest, reden geen idee. Ik ben woonachtig in Leeuwarden en heb sinds 2007 mijn motorrijbewijs.

Mijn eerste motor was een FZR400w. Super leuk motortje om op te beginnen en ideaal voor mensen met korte beentjes (net als ik). Ik heb ongeveer 2 seizoenen gereden met mijn FZR en ben toen overgestapt op een CBR600F.

Een CBR600F is een super gave motor om te rijden. Ik had een versie uit 1999, maar hij reed als een trein! Ik heb er meerdere keren mee op het circuit gereden, ben er mee naar Duitsland en Luxemburg geweest en heb ook meerdere vakanties gevierd in Italië hiermee. Zo ook vorig jaar. Wij zijn in juni naar Italië vertrokken, de eerste dagen kon ik niet rijden vanwege het weer, maar daarna gelukkig wel. We zijn toen vertrokken naar Passo Bronco toen er in de 3de bocht van de berg een jochie van 15 met zijn scooter op mijn weghelft zat. Gevolg, frontale botsing. Zijn scooter kapot, mijn motor total loss en beide (gelukkig maar) een scheurtje in de arm. Dat was dus dag dag vakantie :( Dag Dag motor :(

Nadat ik weer een beetje opgetakeld was ben ik op zoek gegaan naar een andere motor en heb deze Hornet gevonden! Echt weer Honda, zoals hij rijdt, heerlijk!!

Afgelopen weekend lekker gereden in Luxemburg.
 
[~[url="http://img826.imageshack.us/img826/1300/tvlg.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hoi allemaal, ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik zit al een tijdje op motor-forum, maar ben even wat minder actief geweest.
Wat meer over mij:

Mijn nickname is altijd al flensje geweest, reden geen idee. Ik ben woonachtig in Leeuwarden en heb sinds 2007 mijn motorrijbewijs.

Mijn eerste motor was een FZR400w. Super leuk motortje om op te beginnen en ideaal voor mensen met korte beentjes (net als ik). Ik heb ongeveer 2 seizoenen gereden met mijn FZR en ben toen overgestapt op een CBR600F.

Een CBR600F is een super gave motor om te rijden. Ik had een versie uit 1999, maar hij reed als een trein! Ik heb er meerdere keren mee op het circuit gereden, ben er mee naar Duitsland en Luxemburg geweest en heb ook meerdere vakanties gevierd in Italië hiermee. Zo ook vorig jaar. Wij zijn in juni naar Italië vertrokken, de eerste dagen kon ik niet rijden vanwege het weer, maar daarna gelukkig wel. We zijn toen vertrokken naar Passo Bronco toen er in de 3de bocht van de berg een jochie van 15 met zijn scooter op mijn weghelft zat. Gevolg, frontale botsing. Zijn scooter kapot, mijn motor total loss en beide (gelukkig maar) een scheurtje in de arm. Dat was dus dag dag vakantie :( Dag Dag motor :(

Nadat ik weer een beetje opgetakeld was ben ik op zoek gegaan naar een andere motor en heb deze Hornet gevonden! Echt weer Honda, zoals hij rijdt, heerlijk!!

Afgelopen weekend lekker gereden in Luxemburg.
Wat een verhaal :o lijkt me echt ontzettend k*t om mee te maken :(
Welkom hier, gaaf kleurtje op je hornet!
 
Ja, stiekem blijf je meer angstig dan ik in eerste instantie had verwacht. Ben nu in dat soort bochten echt een slak, terwijl ik wel echt een bochtenfreak altijd was.
Misschien dat ik, nu ik weer in Luxemburg ben geweest, mijn grootste angst weer kwijt ben geraakt.

Mogelijk ga ik nog een week in september naar Oostenrijk, dus zal dan wel ontdekken of het echt zo is. (hoop, hoop, hoop)
 
Sowieso niet :N in de regen rijden is juist leuk, met 'ons niveau' zit er nog heel veel tussen de oren.


Hmm rij niet zo graag in regen ben dan mezelf niet ;) Jou niveau Miss2 ligt wel hoger als het mijne daarbij lijkt bij mij de afstand tussen mijn oren na de circuit dag kleiner te zijn geworden :P .Heb veel meer zelfvertrouwen erdoor gekregen :] .
 
flensje welkom *D

Ik heb je meteen in de OP geplakt
Mooie fiets heb je!

Regen rijden hier ook geen problemen mee, maar zo hard rijd ik ook niet :+
 
COOL!!!
Ik mag trouwens wel eens aan de poets om mijn motor weer zo glimmend te krijgen. Na al die dagjes weg/weekendjes is het eerder een zandkleur dan goudkleur. Maar!! Daar staat dan wel een lading fun tegenover :)

Over het circuit: Ik heb al mijn circuitdagen met MSL gereden. Toporganisatie en veel van geleerd. Dit jaar en volgend jaar helaas niet de mogelijkheid om een circuitdag te doen (staan ook weer leuke redenen tegenover), en ik denk dat ik maar weer eerst eens een VROtje ga pakken.
 
Andere kant van de wereld... pff.. niks gewend zeker :P

Ja :P

Een klein stukje verder en ik lig in de Waddenzee tussen de Robben en Duitsers :+

Jawel iets gewend mijn dag km max die ligt op 470 km in de Eifel :]

Maandag mits bij goed weer moet ik in Assen zijn, wil er een motor bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Ten Boer is maar een half uurtje vanaf Assen! Dus als je al naar Assen wilt rijden voor een motor kan je ook nog ff een klein stukje door voor een feestje toch :P hahaha

Naar wat voor motor ga je kijken dan? :) Bij Motoport Assen of particulier?
 
Je hebt wel gelijk RoStella als het weer goed is die dag dan kom ik ook wel even op het Ten Boer feestje *O* .

Tegen die tijd zit het motor seizoen er toch bijna op en dan is zo'n laatste langere rit ook wel leuk om die te gaan ondernemen.

Bij een motorzaak wil er een Ducati 999r en een Suzuki gsxr750 gaan bekijken.Als ze er dan nog te koop staan?
 
Als ik een beetje geluk heb, dan heb ik dit weekend de beschikking over mijn nieuwe motorbroek. Hij wordt momenteel vermaakt zodat ik hem niet alleen om mijn buik pas, maar dat de lange pijpen die eraan zitten in ene een stuk korter zijn en de knieen op de plaats zitten waar ze horen. Nog even een juiste rits aan mijn jas en ik kan de rest van de zomer vooruit.

Dan op de beurs nog ff zoeken naar een mooie jas :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan