Girls go naked: Meiden met Naked Bikes deel 2

Nee geen beurs voor mij, de kosten wegen voor een winkel als de mijne niet op tegen wat je daadwerkelijk verkoopt.
In deze regio is Utrecht eigenlijk de enige en die is duuuur :P
 
Ja dat is ook zo! Groningen valt qua kosten voor een standplaats inderdaad nog wel mee, maar we hebben iig veel geleerd voor volgend jaar (als er nog een beurs in Groningen is volgend jaar :P).
 
Zijn we nog wakker dames :P

Rony hoe was de beurs?
:Y motor ligt uit elkaar om ff flink ondergespoten te worden :+
Krijgt een vers laklaagje, gewoon originele kleur.
Verder nog wat onderhoudsdingetjes, balhoofdlagers en achtervering vervangen.

En dan maar weer wachten op 't mooie weer :]
 
Was de beurs verder zo slecht bezocht dat ze twijfelen voor volgend jaar?

Druk bezig dus Miss2 :}

Mooi weer hoop ik ook snel op *O*

Gaan jullie nog naar Utrecht? Wij gaan op donderdag iig even rondsleuren de hele dag
 
Nou ze zitten een beetje met Assen dit weekend. Wij zijn bang als dat goed bezocht wordt, dat volgend jaar de grote motorzaken niet meer naar Groningen gaan en dat de beurs dan ook helemaal niet meer doorgaat..
 
Ik duim dat groningen voor jullie gewoon weer door gaat volgend jaar *D

Als jullie op donderdag gaan moet je ff roepen kunnen we misschien ergens meeten

Andere dagen ben je ook welkom btw maar dan thuis vlakbij Utrecht :P
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat we op donderdag heen gaan, als we heen gaan..

Zou t leuk vinden om ff bij je langs te gaan! Als we wel heen gaan dan laat ik het je even weten :)
 
Jaaaa, daar ben ik weer. De winter hebben we na mijn idee wel gehad. De motorbeurs is bezocht en nu heb ik weer volledig zin in motor rijden ;) al zal het een relatief rustig motorjaartje voor ons worden, omdat we geen vakanties enzo op die manier gaan doen
 
Zo dan!!! 6 weken geleden een fikse operatie aan mijn pols gehad. Nu is het moment gekomen dat ik zometeen even op de motor kan en mag stappen!!! Misschien haal ik de hoek van de straat, misschien twee straten of misschien wel langer. Ik ben in ieder geval blij dat het mag, net geprobeerd met gas geven en het kan ook wel een beetje!!! Ik = blij :p
 
Zo dan!!! 6 weken geleden een fikse operatie aan mijn pols gehad. Nu is het moment gekomen dat ik zometeen even op de motor kan en mag stappen!!! Misschien haal ik de hoek van de straat, misschien twee straten of misschien wel langer. Ik ben in ieder geval blij dat het mag, net geprobeerd met gas geven en het kan ook wel een beetje!!! Ik = blij :p
Wat voor operatie heb je gehad? 6 weken niet kunnen rijden met dit mooie weer nog wel, had je 't beter zoals mij kunnen doen, vlak voor kerst aan mn pols geopereerd :P dan is 't niet kunnen rijden nog niet zo heel erg.
Veel plezier zometeen iig!
 
Ze hebben een ganglion weg gehaald, kapsel van de vorige operatie verwijderd en mijn banden verstevigd. Het gaat eigenlijk voortvarend want ik had eigenlijk pas na de 8e week MISSCHIEN weer kunnen rijden... Alleen had ik het nu niet helemaal voor het zeggen over de operatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan