Gixxer 750

Nieuw rubber *O*

d96dffdf.jpg

67c80781.jpg


En mijn subframe kokers op maat gemaakt, wordt komende week gelast (moet ze alleen nog ontdoen van verf)..
44c84c94.jpg


Vanmorgen ook bij JJ suspensions geweest, vork wordt komende week uit elkaar gehaald en geanodiseerd, en krijgt een revisie...
 
En omdat ik in het begin het blok gespoten heb ik het frame, en nu overal goed bijkan, het geheel eerst even open gemaakt om de kleppen te controleren, en daarna nog wat bijgewerkt, staat er weer strak bij nu...

open blokje:

19d710ea.jpg


Verse lak erop:
cd4d4056.jpg


96a5cc30.jpg
 
Overigens ook al bekabeling tussen de middelste 2 carbs naar boven gewerkt, zodat deze ook helemaal uit het zicht zitten en er geen bekabeling meer langs mijn frame omhoog loopt. Lekker clean. Overigens heb ik die tip bij de buren op het forum opgepikt...
 
Vandaag frame terug gehad van de lasser, had zelf alles op maat gemaakt, en via mijn zwager de zooi laten lassen, morgen alles naar de coater brengen:
1327dd34.jpg


64f1393e.jpg


09f4b98c.jpg
 
Vanmorgen spullen bij de coater opgehaald, kleine sneak preview:
62c5b756.jpg


2f1defa6.jpg


Denk dat jullie mij dit weekend niet zien hier...
 
Zijn dat niet die chinese dingen? Zou wel ff 3x nadenken voor je die koopt. Er staat ergens een topic hier.. na het lezen ervan hoefde ik ze niet meer iig. Wat opzich niet wil zeggen dat ze niet goed zijn, maar ze hebben de schijn tegen zeg maar.
 
aha, ziet er wel erg vet uit, maar ze moeten wel remmen als een tierelier en ook niet perongeluk doormiddenbreken op het moment dat je ze nodig hebt :N ...ik wacht nog op goed advies
 
De discussie over de schijven ga ik niet meer aan.... Of je ze koopt moet je zelf weten, die van mij doen het al 4000km prima. Meer heb ik er niet over te zeggen. Ondanks alle negatieve ervaringen die iedereen er zogenaamd mee heeft heb ik nog nooit iemand gezien met daadwerkelijk kapotte schijven of iets dergelijks...
 
Laatst bewerkt:
De discussie over de schijven ga ik niet meer aan.... Of je ze koopt moet je zelf weten, die van mij doen het al 4000km prima. Meer heb ik er niet over te zeggen. Ondanks alle negatieve ervaringen die iedereen er zogenaamd mee heeft heb ik nog nooit iemand gezien met daadwerkelijk kapotte schijven of iets dergelijks...


Ik heb zelf de wave-schijven van Braking op mijn Thunderace zitten, koste mij bijna 650 Euro, en (niet bij mij) heb ik ook wel eens foto's gezien van gebroken braking-schijven.

Ik snap wel wat jullie bedoelen, ik twijfel ook nog steeds of ik chinese schijven op m'n TurboFighter moet zetten..... op zich ben ik ook nog nergens echt bewijs tegengekomen dat de schijven niet goed zouden zijn, zit ook een beetje tussen onze oren ben ik bang.

Blijven mooie schijfjes voor heel weinig geld!!!
 
Laatst bewerkt:
De discussie over de schijven ga ik niet meer aan.... Of je ze koopt moet je zelf weten, die van mij doen het al 4000km prima. Meer heb ik er niet over te zeggen. Ondanks alle negatieve ervaringen die iedereen er zogenaamd mee heeft heb ik nog nooit iemand gezien met daadwerkelijk kapotte schijven of iets dergelijks...

Precies Mieluh..........ik heb ze ook op m'n 1100 en totaal geen problemen mee hoor.
Zit vooral tussen de oren denk ik.

Maaruh........doe eens een paar fotootjes van de weder opbouw!
 
jij vroeg om foto's?? Hier wat foto's. Moet als alles klaar is naar JJ toe om alles af te stellen, misschien kunnen we daar even meeten BBIL??

P1030815.jpg


P1030816.jpg


daarna de tank erop, en gestart, motor liep weer maar echt beroerd, heb dus mijn bezinekraan kapot.... Deze moet ik dus nog nieuw scoren

maar goed, verder gebouwd:
P1030817.jpg


P1030819.jpg


P1030820.jpg


Hier mooi clean, geen kabels meer, en geen subframe:
P1030821.jpg


Vandaag de voorpoten opgehaald:
P1030823.jpg


Bovenkant en asopnames mooi zwart:
P1030824.jpg


Voor het idee even ervoor gezet, moet nog even wachten op mijn nieuwe balhoofdlagers en deze erop persen en dan kan de voorkant erop:
P1030826.jpg
 
Heeft John bij jouw voorvork de bovenkant wel helemaal los gekregen? Bij die van mij lukte dat namelijk niet.......

Wel erg nice geworden hoor!!
 
Bij mij kon alles uit elkaar inderdaad. Is inderdaad netjes geworden. Al lijkt de alu kleur niet helemaal gelijk op de verdikkingen onder en zitten er wat lichte krasjes in de vork... Maarja. Dat zie je natuurlijk thuis pas...
 
Het frame met die voorpoten staan hem zeker goed!!
Wat voor een schokbreker heb je er in zitten (1000 of 750) en merk je tijdens het rijden verschil?
 
Bij mij kon alles uit elkaar inderdaad. Is inderdaad netjes geworden. Al lijkt de alu kleur niet helemaal gelijk op de verdikkingen onder en zitten er wat lichte krasjes in de vork... Maarja. Dat zie je natuurlijk thuis pas...

Heb ik bij die van mij ook........maar goed, komt toch nog gedeeltelijk een spatbordje voor he!
 
Ik heb een 750 schokdemper erin, merk zeker verschil, die ouwe gixxer schokker was echt op...

Over een paar weken nog ff terug naar JJ, dan kunnen ze de handel even helemaal afstellen
 
:? nou weet ik nog niet waar je die mooie schijfjes hebt gehaald, IK heb niet gezegt dat het chinese rommlel is en dat je er niet goed mee kan remmen...ik vind ze gewoon mooi en wil ze ook :Y .

Vind je fiets erg mooi worden, die goude poten staan fantastisch!
 
:? nou weet ik nog niet waar je die mooie schijfjes hebt gehaald, IK heb niet gezegt dat het chinese rommlel is en dat je er niet goed mee kan remmen...ik vind ze gewoon mooi en wil ze ook :Y .

Vind je fiets erg mooi worden, die goude poten staan fantastisch!

Mijn reactie was ook niet richting jou, ik heb deze besteld: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fron...rcycles_Parts_Accessories&hash=item45f8a6b228

Maar gewoon even zoeken op brake rotor en dan je motortype. Dus in mijn geval brake rotor gsx r 750
 
Super!, ik heb ook een gsx-r 750, een 91-er! ik zie je vast nog wel een keer op een meeting ofzo, ik hou je project in de gaten vind het een mooi ding worden!
 
gisteravond mijn zadel wat bijgeschaafd aan de onderkant om het beter aan te laten sluiten, die zit nu weer mooi.

En ook gelijk mijn undertail (ofja het gedeelte onder het zadel) dicht gemaakt met een stuk alu. Dit op maat geknipt en in de matzwart gezet, kan ik deze vanavond monteren en dan is de achterkant klaar, achterlicht aansluiten en dan ben ik weer klaar, als het goed is vandaag ook de lagers in huis, maar daar zal ik vanavond geen tijd voor hebben, dat wordt morgen, en dan is als het goed is optisch de motor weer klaar, moet ik alleen nog even wachten op het benzinekraantje en dan kunnen we hopelijk weer rijden *O*
 
gisteren balhoofdlager op de kroonplaat gemept (is overigens lastig vasthouden een kroonplaat die net uit de vriezer komt) maar het ging er vrij simpel op en stuurt weer helemaal soepel...

Vork zit er weer in en wiel gemonteerd, stuur zit erop en toen moest ik weg... vanavond verder dus...

En weer een paar crappy iphone foto's anders was ik veel te laat bij de kapper :+
d7fc0874.jpg


cfb9826a.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan