Gixxer-meeting 18 juli

Ga jij mee?

  • KNALLUH

    Stemmen: 2 20,0%
  • KD`en

    Stemmen: 3 30,0%
  • Strepentrekken

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
is zo'n leer pak ook ergens te huren ofzo want mijn pak is "deels" leer maar dat zal wel niet tellen :P |(
lijkt me idd geweldig om een keer het circuit op te gaan :] *O*
 
Dat opschakelen naar 4 is eigenlijk voor elke fiets handig> fiets is stabieler.
 
Sub4sec,

Ik heb nog een maat die errug graag meewil rijden!!! Hij rijdt een R1 al een aantal jaren. Is het mogelijk dat hij ook op de lijst erbij kan? *D

:} :} :} :}
 
Sub4sec,

Ik heb nog een maat die errug graag meewil rijden!!! Hij rijdt een R1 al een aantal jaren. Is het mogelijk dat hij ook op de lijst erbij kan? *D

:} :} :} :}

18 juli toch pas?? dan kan hij hem toch nog makkelijk in geruild hebben voor een suzuki })

Baal nog steeds dat ik niet mee kan
 
Gezien de lol er op straat echt helemaal af is nu.

Toch maar es kijken om de 18e te komen en nu hopelijk zonder ernstige afzeg gevallen B|
 
Heb maandag de Training en Opleiding MotorSport (TOMS) gedaan en gehaald! Nu kan ik dus gaan racen in de Zomeravond Competitie (ZAC). S4s heeft hem ook en na al die circuitdagen, in augustus nog de California Superbike School, een trainingsweekend Spa Francorchamps en in de winter een weekje Jerez, moeten we toch richting de rondjes van 2.08 kunnen komen...

DPM
 
Laatst bewerkt:
Gezien de lol er op straat echt helemaal af is nu.

Toch maar es kijken om de 18e te komen en nu hopelijk zonder ernstige afzeg gevallen B|
je kunt je op de ochtend zelf je daar aanmelden. Waren er 13-06 genoeg die zich ter plaatse aangemeld hebben. Heb je nagenoeg geen risico. Nadeel is dat ik niet weet of je dan de volle mep moet betalen?! Maar dat kun je in dat geval als een raar soort annuleringsverzekering zien ;)
 
Ja je betaald meer, hoeveel weet ik ff niet. Film is ff offline ivm data.
 
Ben er ook weer bij. Mag van mij alleen iets minder warm...jezus man. Ik trok het de 13e gewoon niet!

gr
DPM

Vond het eigenlijk best goed te doen... Parasolletje... zooitje water. Lekker hoor!

Op `sub4secvideos staat een filmpje :) niet ge-edit nog en niet al het materiaal

Dat het filmpje van de 13e? Zit ik dat 13e topic in de gaten te houden...

Heb maandag de Training en Opleiding MotorSport (TOMS) gedaan en gehaald! Nu kan ik dus gaan racen in de Zomeravond Competitie (ZAC). S4s heeft hem ook en na al die circuitdagen, in augustus nog de California Superbike School, een trainingsweekend Spa Francorchamps en in de winter een weekje Jerez, moeten we toch richting de rondjes van 2.08 kunnen komen...

DPM

Die heb ik al gedaan. Daar kan je ook niet voor zakken :P Wat rij je nu op Zandvoort dan? Aangezien ik volgens vriendin 2.13 laag reed en ik je voorbij kwam.


@s4s wanneer komt ie weer online? Heb hem nog niet gezien.
 
Is een VRO3 een goeie cursus om veel aan de weet te komen over cicuitrijden, of zijn er andere cursussen die beter zijn? Ik wil wel beter rijden (natuurlijk veel circuitrijden - begin is gemaakt en he tvoornemen is duidelijk) en niet in mijn tekort aan kennis, eigen gewoontes en angsten blijven hangen.

Die heb ik al gedaan. Daar kan je ook niet voor zakken :P Wat rij je nu op Zandvoort dan? Aangezien ik volgens vriendin 2.13 laag reed en ik je voorbij kwam.
ik ben ook wel benieuwd naar mijn rondetijden _O- (stukje zelfspot)

Maar desalniettemin wil ik idd wel weten met welke tijden ik rij, misschien kijken of er vooruitgang in zit de volgende keren.

Ik had wel het idee dat de banden wel zachter leken door de hitte, dus meer gleden en makkelijk afsleten/oprullden, klopt dat eigenlijk? Toen het op een gegeven moment koeler werd vond ik het ook beter rijden mbt de wegligging

Ik heb ook niet het idee dat mijn 750 uit 95 een ideale motor is (vering standaard evenals de rest btw). Ik zit er al aan te denken om op termijn een extra (circuit)motor aan te schaffen (jaja, het was wel erg lekker).
 
Is een VRO3 een goeie cursus om veel aan de weet te komen over cicuitrijden, of zijn er andere cursussen die beter zijn? Ik wil wel beter rijden (natuurlijk veel circuitrijden - begin is gemaakt en he tvoornemen is duidelijk) en niet in mijn tekort aan kennis, eigen gewoontes en angsten blijven hangen.ik ben ook wel benieuwd naar mijn rondetijden _O- (stukje zelfspot)

Maar desalniettemin wil ik idd wel weten met welke tijden ik rij, misschien kijken of er vooruitgang in zit de volgende keren.

Ik had wel het idee dat de banden wel zachter leken door de hitte, dus meer gleden en makkelijk afsleten/oprullden, klopt dat eigenlijk? Toen het op een gegeven moment koeler werd vond ik het ook beter rijden mbt de wegligging

Ik heb ook niet het idee dat mijn 750 uit 95 een ideale motor is (vering standaard evenals de rest btw). Ik zit er al aan te denken om op termijn een extra (circuit)motor aan te schaffen (jaja, het was wel erg lekker).

Heb der nogal een verhaal van gemaakt :X



VRO 3 ken ik persoonlijk niet, maar zover ik er over gelezen heb is dat vrij veel gelul over hoe je iets moet doen ipv rijden. Zou eerder zeggen CRT (vergelijkbaar met Groep Geel van MotorXtra). Je hebt verschillende cursussen. Persoonlijk ben ik begonnen met de TOMS van MotorXtra, interessante maar dure dag waarna je wel mag gaan ZAC racen. Daarna Zolder cat 1+ Na elke sessie stukje theorie interessant, niet te duur maar niet te veilige baan hoewel ik er al ff niet gereden heb. Daarna ben ik begonnen met gewoon vrij rijden.

Rondetijden zijn niet gemeten, ik had mijn vriendin langs de baan met stopwatch, voor komende dagen ben ik bezig een soort laptimer op mijn brommer te knutselen, kan je elke ronde zelf klokken en na de sessie lezen wat je reed.

Normaal als het warmer word word je band idd zachter, maar daardoor juist meer grip en vandaar ook meer rullen/krullen/slijtage. Koeler beter zal aan de concentratie hebben gelegen.

Ik persoonlijk kan geen vering afstellen, maar als je net begint kan je daar nog wel wat winst pakken, ff een marshall aanspreken offie daar kijk op heeft en ff laten prutsen. Op mijn racer heb ik voor WP ombouw en achter Hyperpro shock en heb mooi slijtage patroon. Het scheelt je nogal banden namelijk. Persoonlijk heb ik zelfs een racer gekocht voordat ik ook maar 1 dag gereden had. Mijn k4 vond ik zonde om een grindbak mee in te duiken.

Honda CBR900RR uit '98 + zeer goed open aanhangwagentje + beetje meuk = 3500 euro

Heb ik een racer die klaar is voor zac gebruik, aanhangwagen die helemaal klaar is voor vervoer van een motor en zaken als; Jerrycan, trechter, spanbanden, stuurharnas, trekhaak, rugprotector, klapstoeltje enz.
 
Heb maandag de Training en Opleiding MotorSport (TOMS) gedaan en gehaald! Nu kan ik dus gaan racen in de Zomeravond Competitie (ZAC). S4s heeft hem ook en na al die circuitdagen, in augustus nog de California Superbike School, een trainingsweekend Spa Francorchamps en in de winter een weekje Jerez, moeten we toch richting de rondjes van 2.08 kunnen komen...

DPM

Niet te snel voor ons worden he ;(

Ik overweeg ook die TOM te gaan doen. Is dat al zinvol met slechts een keer groen ervaring op zandvoort??
 
Ik zal me dan denk ik wel aanmelden op de dag zelf. Zal wel 125 + wat administratie kosten zijn.
 
Vond het eigenlijk best goed te doen... Parasolletje... zooitje water. Lekker hoor!Dat het filmpje van de 13e? Zit ik dat 13e topic in de gaten te houden...Die heb ik al gedaan. Daar kan je ook niet voor zakken :P Wat rij je nu op Zandvoort dan? Aangezien ik volgens vriendin 2.13 laag reed en ik je voorbij kwam.


@s4s wanneer komt ie weer online? Heb hem nog niet gezien.

Ik weet dat DPM wel een stukje rapper is dan dat, op het moment dat jij hem inhaald zit ie op de film een versnelling of wat te hoog :) zo heeft ie de hele dag volgens mij rondgereden, iig het uur op film :) (volgens mij wild hij mensen een beetje filmen)
 
Niet te snel voor ons worden he ;(

Ik overweeg ook die TOM te gaan doen. Is dat al zinvol met slechts een keer groen ervaring op zandvoort??

Verveelde je je al in groen of moest je behoorlijk aanpoten?

TOMS is best te doen. Het gaat allemaal vrij rustig dus je kan ook langzaam je ding doen. En ik heb hem gedaan met 0,0 ervaring behalve weg dan.

Ik weet dat DPM wel een stukje rapper is dan dat, op het moment dat jij hem inhaald zit ie op de film een versnelling of wat te hoog :) zo heeft ie de hele dag volgens mij rondgereden, iig het uur op film :) (volgens mij wild hij mensen een beetje filmen)

Mkay, dat kan. Die 2.13 van mij kan nog tig sec vanaf. Was meer per bocht beetje aan het kijken dus ging niet echt vloeiend rond. Maar weet alleen nog niet wat ie dan normaal ongeveer rijd en wanneer filmpje weer online komt ;)
 
Ja dat weet ik ook nie, vorige keer met wachten op elkaar en rustig inhalen was het iedere keer 2:15, maar eerlijk gezegd doet het me niets. Filmpje gaat een tijd duren.
 
sub4sec wat is het probleem met het filmpje las net al iets over data misschien kan ik je helpen als dat het probleem is.
Mail me anders maar ff

Greetz Gregor.
 
ff een herhaling van mn eerdere post :)

Sub4sec,

Ik heb nog een maat die errug graag meewil rijden!!! Hij rijdt een R1 al een aantal jaren. Is het mogelijk dat hij ook op de lijst erbij kan?
Ik denk wel dat die mee mag, moet die wel zijn motor aan de andere kant van de paddock zetten :+
 
Ik denk wel dat die mee mag, moet die wel zijn motor aan de andere kant van de paddock zetten :+

Van mij wel, maar niet met de meeting :P

Mail mij maar even voor de korting, maar 1 kawa ertussen is al meer dan genoeg :] ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan