Gixxer question

Is geen van beiden wijs, je zal veel te hard rijden ;)

Maar je geeft een beetje te weinig info om hier een goed antwoord op te geven. Wat wil je precies met de motor, wat is je rijstijl en wat denk je in een nieuwe gixxer te vinden ?

Wil je wheelies trekken in de 3e versnelling, kies een 1000. Wil je lekker hoogtoerig rondbleren, neem een 750. Voor mij is de keus niet moeilijk, het wordt een nieuwe 750. Mijn huidige rijdt ook akelig hard en soms kan ik er rustig mee rijden. Dat zie ik met een 1000 niet gebeuren.
 
Als ik je site zo eens bekijk zou ik eigenlijk zeggen "een 1000 lijkt me wel wat voor jou"
Coole filmpjes.
Maar een proefritje bied meer uitkomst denk ik...
 
een 1100 natuurlijk, een 750 heeft sowieso 1 versnelling te veel en van dat gejank wordt je ook helemaal gek.........gewoon "1100 pure grunt" is wat je wil ;)
 
jaro koop toch een 1000, heb ik eindelijk ook weer eens concurentie :+

Best mede FW'er ik denk ook dat ik dat ga doen als het budget het toelaat en als mijn vrouw het goed vind ;-). Maar om voor eens en voor altijd onze strijd te strijden!!! stel ik voor om volgend jaar een circuit dagje in te plannen! en dan heb ik genoeg aan een 750 :-)

Ps: volgend jaar gaan we eindelijk eens laten zien waar FW voor staat...........

GIXXER greetings
 
Terug
Bovenaan Onderaan