Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb gister eens wat anders gedaan dan stunten.. bleek nog aardig te gaan ook [~[url="http/i141.photobucket.com/albums/r60/daliks/Midland%2013-7-15.jpg"]afbeelding~][/URL]
Mensen wat voor banden gebruiken jullie?
Twijfel enorm tussen een setje Michelin Pilot Power 3, Pirelli supercorsa's en Pirelli Rosso Corsa. Ik weet dat de supercorsa's niet echt voor de regen bedoelt zijn..
Heb er nu een setje Bridgestone BT 014 onder zitten. en wat ik er van kan zeggen is KUT.
Is meer een toerbandje
Hey top man! Ik ga 't 'm vragen. SuperHa Rick, laat 'm ff een lijstje maken met wat hij allemaal nodig heeft. Ik heb zelf ook een 600 K7 geraced en wellicht nog wel wat spare parts liggen in de schuur ergens. Anders heb ik misschien wel connecties hier en daar vwb Suzuki onderdelen.
Thanks!misschien heb ik clipons! ff zoeken.
Is meer een toerbandje Zou de Bridgestone S20 nemen heb ze ook onder twee GSXR-en liggen.Fijn bandje. Snel warm hij geeft je veel vertrouwen in droog en ook regen.
Bij de K6 is het redelijk makkelijk te doen. Snelheidsmeter en kuipruitje verwijderen, daaronder zitten 2 stekkertjes van de richtingaanwijzers welke je los kan halen. Vervolgens de spiegels loshalen en je kan hem met kabel en al er tussenuit halen. Zal bij andere modellen wel vrijwel hetzelfde zijn.Hoi Gixxer 600 rijders, is het makelijk om de spiegels met richting aanwijzer te verwijderen tijdens een circuit dag? Een paar reviews gezien op You-tube van het laatste model, en de L1 gaat waarschijnlijk m'n nieuwe fiets worden. Ga volgende maand nog een L1 huren om te kijken hoe erg die 1ste versnelling is. Ik moet er ook op straat mee kunnen rijden.
weer een update:
Man man man, ik word er een beetje moe van.
Vorige week mijn motor weer naar de garage gebracht omdat ik (weer) stil stond langs de snelweg.
In de tussentijd van de post hieronder is dit de 2de of de 3de keer.
Hij heeft de accu doorgemeten en geeft goede waardes aan 14.5 14.6 enz, ook een uurtje laten draaien om te kijken of hij 'leeg' zou lopen maar ook dit is niet het geval, de accu word netjes bijgeladen!
De mod van de spanningsregelaar is gedaan aan de zijkant (spanningsregelaar vernieuwd klein tijdje terug) en er zit nog niet zo lang een nieuwe accu in.
Ook heeft deze garage echt idioot veel ervaring dus vertrouw hem ook 100 procent dat alles getest is zoals het hoort..
Ik ben een beetje ten einde raad, morgen haal ik de Suzuki weer op en zet hem maar even thuis in de garage neer totdat ik misschien precies weet wat er aan de hand is..
Misschien weet iemand hier iets meer? Of wat ik nog kan doen?
update! Nou vandaag de dynamo er maar eens uitgehaald, ook gelijk de olie maar eruit gegooid.
Alleen bij het kapje eraf halen(die als eerste moet) vloog me alles wat erin zat, eruit. Nou weet ik niet meer precies hoe ik het terug moet zetten (foto hieronder)
Iemand die de volgorde weet?
Moet zeggen dat de dynamo er ook niet echt verbrand uitziet, zoals ik bij de meeste zie...
[afbeelding]
[afbeelding]
Op deze foto loopt een kabeltje die vrij los zit, gaat om de kabel waar dat witte stickertje aanzit, deze gaat vanuit de oliefilter ergens vandaan naar bovenaan het blok. Iemand een idee waarvoor het is?
[afbeelding]
En deze kwam eruit vliegen alleen weet ik niet hoe die terug moet
[afbeelding]
Mijn opa zei altijd,wat eruit valt is overbodig
In het Gsxr 750 topic heb ik om 7:42 vanmorgen 2 filmpjes gezet die je kunnen helpen.Anders eventjes de manual erbij.
Haha filmpje heeft geholpen! Ook even een uurtje de werkplaatshandboek doorgespit en kwam ik gelukkig ook het een en ander tegen☺