Het Suzuki GSX-R600 topic deel 30!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga jullie verlaten :W

Gixxer is verkocht, en er komt tot volgend jaar niks anders voor terug. Zal wellicht nog wel meekijken en af en toe wat posten :)
 
Laatst bewerkt:
Mensen wat voor banden gebruiken jullie?
Twijfel enorm tussen een setje Michelin Pilot Power 3, Pirelli supercorsa's en Pirelli Rosso Corsa. Ik weet dat de supercorsa's niet echt voor de regen bedoelt zijn..

Heb er nu een setje Bridgestone BT 014 onder zitten. en wat ik er van kan zeggen is KUT.

ri8082.png
 
Mensen wat voor banden gebruiken jullie?
Twijfel enorm tussen een setje Michelin Pilot Power 3, Pirelli supercorsa's en Pirelli Rosso Corsa. Ik weet dat de supercorsa's niet echt voor de regen bedoelt zijn..

Heb er nu een setje Bridgestone BT 014 onder zitten. en wat ik er van kan zeggen is KUT.

Is meer een toerbandje :+


Zou de Bridgestone S20 nemen heb ze ook onder twee GSXR-en liggen.Fijn bandje. :9 Snel warm hij geeft je veel vertrouwen in droog en ook regen.
 
Beste Gixxer-lovers :)

Vriend van mij heeft een ongeluk gehad met zijn k7 gsxr600 -O-
Hij heeft van alles en nog wat nodig zoals clip ons etc, maar in eerste instantie is íe op zoek naar kuipen.

Heeft er iemand kuipen voor dit model toevallig (bv iemand die er een circuit racer van heeft gemaakt oid?)

Gaat om deze kleurstelling:

11150721_10206146048317891_6553669129255934362_n.jpg


Kleine kans waarschijnlijk maar is het proberen waard.

Alvast dank allen voor het eventuele kijken en/of meedenken :]
 
Ha Rick, laat 'm ff een lijstje maken met wat hij allemaal nodig heeft. Ik heb zelf ook een 600 K7 geraced en wellicht nog wel wat spare parts liggen in de schuur ergens. Anders heb ik misschien wel connecties hier en daar vwb Suzuki onderdelen.
 
Ha Rick, laat 'm ff een lijstje maken met wat hij allemaal nodig heeft. Ik heb zelf ook een 600 K7 geraced en wellicht nog wel wat spare parts liggen in de schuur ergens. Anders heb ik misschien wel connecties hier en daar vwb Suzuki onderdelen.
Hey top man! Ik ga 't 'm vragen. Super :}

Edit:

Bij deze :)

Complete kont excl verlichting.
Rechter zijkap compleet.
Complete neus excl koplamp en kuipruit.
Onderkappen zwart waar in het groot suzuki op staat, links en rechts.
Voetrem compleet ( je weet maar nooit)
Spiegels links en rechts.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Gixxer 600 rijders, is het makelijk om de spiegels met richting aanwijzer te verwijderen tijdens een circuit dag? Een paar reviews gezien op You-tube van het laatste model, en de L1 gaat waarschijnlijk m'n nieuwe fiets worden. Ga volgende maand nog een L1 huren om te kijken hoe erg die 1ste versnelling is. Ik moet er ook op straat mee kunnen rijden.
 
Is meer een toerbandje :+Zou de Bridgestone S20 nemen heb ze ook onder twee GSXR-en liggen.Fijn bandje. :9 Snel warm hij geeft je veel vertrouwen in droog en ook regen.

Heb setje michelin pilot power 3 besteld. Wil gauw van die bruggestenen af :+
Heb al een paar oeps momentjes gehad door die bridgestones..
 
Hoi Gixxer 600 rijders, is het makelijk om de spiegels met richting aanwijzer te verwijderen tijdens een circuit dag? Een paar reviews gezien op You-tube van het laatste model, en de L1 gaat waarschijnlijk m'n nieuwe fiets worden. Ga volgende maand nog een L1 huren om te kijken hoe erg die 1ste versnelling is. Ik moet er ook op straat mee kunnen rijden.
Bij de K6 is het redelijk makkelijk te doen. Snelheidsmeter en kuipruitje verwijderen, daaronder zitten 2 stekkertjes van de richtingaanwijzers welke je los kan halen. Vervolgens de spiegels loshalen en je kan hem met kabel en al er tussenuit halen. Zal bij andere modellen wel vrijwel hetzelfde zijn.
 
Laatst bewerkt:
weer een update:
Man man man, ik word er een beetje moe van.
Vorige week mijn motor weer naar de garage gebracht omdat ik (weer) stil stond langs de snelweg.
In de tussentijd van de post hieronder is dit de 2de of de 3de keer. :/
Hij heeft de accu doorgemeten en geeft goede waardes aan 14.5 14.6 enz, ook een uurtje laten draaien om te kijken of hij 'leeg' zou lopen maar ook dit is niet het geval, de accu word netjes bijgeladen!
De mod van de spanningsregelaar is gedaan aan de zijkant (spanningsregelaar vernieuwd klein tijdje terug) en er zit nog niet zo lang een nieuwe accu in.
Ook heeft deze garage echt idioot veel ervaring dus vertrouw hem ook 100 procent dat alles getest is zoals het hoort..

Ik ben een beetje ten einde raad, morgen haal ik de Suzuki weer op en zet hem maar even thuis in de garage neer totdat ik misschien precies weet wat er aan de hand is..

Misschien weet iemand hier iets meer? Of wat ik nog kan doen? ;(

update! :') Nou vandaag de dynamo er maar eens uitgehaald, ook gelijk de olie maar eruit gegooid.
Alleen bij het kapje eraf halen(die als eerste moet) vloog me alles wat erin zat, eruit. Nou weet ik niet meer precies hoe ik het terug moet zetten :+ (foto hieronder)
Iemand die de volgorde weet? :P

Moet zeggen dat de dynamo er ook niet echt verbrand uitziet, zoals ik bij de meeste zie...
20150728_140930.jpg

20150728_132012.jpg


Op deze foto loopt een kabeltje die vrij los zit, gaat om de kabel waar dat witte stickertje aanzit, deze gaat vanuit de oliefilter ergens vandaan naar bovenaan het blok. Iemand een idee waarvoor het is?
20150728_135549.jpg


En deze kwam eruit vliegen alleen weet ik niet hoe die terug moet :+
20150728_135609.jpg
 
update! :') Nou vandaag de dynamo er maar eens uitgehaald, ook gelijk de olie maar eruit gegooid.
Alleen bij het kapje eraf halen(die als eerste moet) vloog me alles wat erin zat, eruit. Nou weet ik niet meer precies hoe ik het terug moet zetten :+ (foto hieronder)
Iemand die de volgorde weet? :P

Moet zeggen dat de dynamo er ook niet echt verbrand uitziet, zoals ik bij de meeste zie...
[afbeelding]
[afbeelding]

Op deze foto loopt een kabeltje die vrij los zit, gaat om de kabel waar dat witte stickertje aanzit, deze gaat vanuit de oliefilter ergens vandaan naar bovenaan het blok. Iemand een idee waarvoor het is?
[afbeelding]

En deze kwam eruit vliegen alleen weet ik niet hoe die terug moet :+
[afbeelding]

Mijn opa zei altijd,wat eruit valt is overbodig :+

:P

In het Gsxr 750 topic heb ik om 7:42 vanmorgen 2 filmpjes gezet die je kunnen helpen.Anders eventjes de manual erbij.
 
Laatst bewerkt:
Haha filmpje heeft geholpen! Ook even een uurtje de werkplaatshandboek doorgespit en kwam ik gelukkig ook het een en ander tegen☺


Mooi man. *O*

Heb het zelf ook een keertje gehad ,tandwieltje rolde eruit .Kreeg later de twee tandwielen niet in elkaar?? Toen een klein slagje draaien aan het achterwiel deed wonderen. _O-

Eigenlijk kan je niet zonder WPHB werken al was het maar als controle check. :Y Wij doen zulke werkzaamheden zo weinig.
 
Ja sowieso is ideaal!
Alleen baal ik als een stekker dat ik het probleem gewoon niet kan vinden waarom de suzuki elke keer uitvalt!
Daarom wil ik de dynamo preventief vervangen.. De accu en spanningsregelaar zijn allemaal al gedaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan